Fitness Seller

Proefkonijn

• Topic Starter Topic Starter
Ja vaag idd, heb je al besteld of probeer je net te mailen om te bestellen?

had een bestelling gedaan en toen gemailt of ze het ff wouden verduidelijken wat ik moest doen met die bitcoins. en krijg niks.. ook niet dat bestelling nu na 5 dagen ge annuleeerd is ofzo..

Ze zullen het druk hebben met de feestdagen zeker?
Zou wel interessant zijn moest het legit zijn, moet dan niet telkens op zoek naar betrouwbare gast, in de buurt en goed gerief. Alhoewel ik op dit moment nog thuis woon en mijn ma niet meer werkt en mijn pa 4/5 is post ook niet altijd evident.
Maar toch, ooit...

Op mijn vraag ivm de hgh heb ik ook geen antwoord gekregen. Moet ook niet meer want heb al andere hgh binnen.

K woon ook thuis alleen mijn post maakt niemand open..

Twijfel over dat 3x3 merk. Heb tot nu toe slechte en goede ervaringen gehoord dus vind dat ook geen 100% safe bet

Nog iets geworden met dat merk?

Nee, reageren niet op mails.
Kreeg wel ongeveer 3 weken later een mail van pharmacon zelf maar dat was ooo zo'n standaard berichtje..

De dosering gaan nergens over leuk ze zetten 500 op label doe beetje onderzoek en vind hoe je dat voor elkaar krijgt, de rubber van je vile brand weg als je de oil lang genoeg tegen houdt, hoe reageert dat op je lichaam??? En ook 500mg maar alleen 300mg active test, hoezo werkt pharma grade test beter? Het zit
Op active test niet RAW powder. Test RAW! Just my 2 cents zou nooit iets boven 200mg/ml active test nemen!

Hoi mede sporters,
Ter info afgelopen week op eu.b..st site 3 vials besteld.
Gebruik gemaakt van de korting actie van 20% en 5% bij het afrekenen via bitcoins.
Enkele uren later ontving ik netjes een geldige trackingscode.
Laat het weten wanneer ik mijn bestelling heb ontvangen.
Wordt vervolgd

Laatst bewerkt:
De dosering gaan nergens over leuk ze zetten 500 op label doe beetje onderzoek en vind hoe je dat voor elkaar krijgt, de rubber van je vile brand weg als je de oil lang genoeg tegen houdt, hoe reageert dat op je lichaam??? En ook 500mg maar alleen 300mg active test, hoezo werkt pharma grade test beter? Het zit
Op active test niet RAW powder. Test RAW! Just my 2 cents zou nooit iets boven 200mg/ml active test nemen!

Weet niet of ik je post goed begrepen heb maar dat gebeurd sowieso met het rubber. Vandaar dat je de vials altijd rechtop moet bewaren. Maar dat is iets van maanden, niet van dagen

K woon ook thuis alleen mijn post maakt niemand open..

Twijfel over dat 3x3 merk. Heb tot nu toe slechte en goede ervaringen gehoord dus vind dat ook geen 100% safe bet

Ik vond de tren goed van 3x3
Test geen mening over
Heb toch maar mt test genomen voor volgende keer
Heb daar meer bloat op
Niet dat het een goede indicatie is...

Terug
Naar boven