- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent me veelste duur hahaIk wil ook wel proefkonijn zijn voor iemand.
1-16 test e 500mg
1-16 tren e 1200mg
1-16 mast e 600mg
1-16 t3 @ 50mcg
Iemand die dit getest moet hebben toevallig?
Tuurlijk kun je niet met PayPal betalen. Wat heeft verzending binnen EU daarmee te maken? Geen controle, ok maar dan gaan ze zeker geen spoor nalaten door je met PayPal te laten betalen. Ze beschermen zichzelf ook.Als je bij een eerste bestelling met paypal wil betalen moet je het aanvragen en dat heb ik gedaan. Bestelling is gedaan en nu is het aan hun. Waarom paypal.. is meer omdat het gemakkelijk is. Verzending gebeurd vanuit de EU dus geen douane.
De prijs voor primo is wel erg duur. Zeker als je ook vergelijkt met PRL, wat toch ook als "goed UG lab" staat aangeschreven. Maarja primo is gewoon te duur eigenlijk in zijn algemeenheid
Maar de look die primo kan geven zo mooi rond :-)De prijs voor primo is wel erg duur. Zeker als je ook vergelijkt met PRL, wat toch ook als "goed UG lab" staat aangeschreven. Maarja primo is gewoon te duur eigenlijk in zijn algemeenheid
Heb jij de zekerheid dat het vanuit de EU wordt verzonden, ja? Kan jij straks (of nu al?) traceren waar het vandaan komt? Ik geloof heel vaak namelijk nog niet dat dit soort verzendingen daadwerkelijk plaatsvinden van binnen de EU.Als je bij een eerste bestelling met paypal wil betalen moet je het aanvragen en dat heb ik gedaan. Bestelling is gedaan en nu is het aan hun. Waarom paypal.. is meer omdat het gemakkelijk is. Verzending gebeurd vanuit de EU dus geen douane.
Was dat scheikundig gewoon niet eens mogelijk? Volgens mij is dat een scam. Zou toch al zelfs voor 150mg/ml neerslaan/kristalliseren ofzo dan?Ze hebben ook een primo met 200mg/ml op de website staan maar deze is niet meer leverbaar.
Was dat scheikundig gewoon niet eens mogelijk? Volgens mij is dat een scam. Zou toch al zelfs voor 150mg/ml neerslaan/kristalliseren ofzo dan?
Wel eens op het forum gelezen dat het iemand gelukt is. Maar gewoon weg bijna niet te doen is en ontzettende pip mest opleveren. Volgens mij als je h**r op forum zoekt met homebrew nog iets kan het wel vinden.
Heb jij de zekerheid dat het vanuit de EU wordt verzonden, ja? Kan jij straks (of nu al?) traceren waar het vandaan komt? Ik geloof heel vaak namelijk nog niet dat dit soort verzendingen daadwerkelijk plaatsvinden van binnen de EU.
Daarnaast wordt er nog altijd, ook niet bij de echte douane afdeling, genoeg gecontroleerd steekproefsgewijs van kleinere pakketjes. Of dat nou van briefpost-goedkope verzending is, of een standaard DHL achtige verzending, ik heb van allerlei verschillende verzendingen uit binnen en buiten-EU al vaak genoeg gehad dat ze het hadden open gemaakt. Meer dan 150 pakketjes inmiddels de laatste jaren, heb me alleen nog nooit aan dit soort spul dus gewaagd dus zou daar niks met zekerheid over kunnen zeggen. Maar het zou mij het risico niet waard zijn iig, maar ik ben benieuwd, keep ons posted!
Ik denk dat ik die nolt of deca 300 is bestel.
20% korting nu en 5% voor bitcoin. Komt me op 58 inclusief verzenden dan.
Als dat aan komt en goeie code is dan is wat meer.
Ja denk ik wel! Meerdere forums gezien met goede recensies!
Hou ons op de hoogteJa denk ik wel! Meerdere forums gezien met goede recensies!
Die inject oxy's zien er ook interessant uit! Alleen weet niet of dat okk echt minder lever toxisch is..