- Waardering
- 2.924
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die store al tegengekomen ja. Niet echt goedkoop maar als ze 100% levering garanderen misschien toch eens proberen...
Zijn inderdaad niet goedkoop maar ook noet super duur voor veel dingen. Tren ace minder dan 40 euro. Valt best mee dus
Hou maar op de hoogte... Ben benieuwd en naar de kwaliteit ook!Paypal gaat niet. Wou net iets bestellen en heel het proces afgerond en kan enkel met bitcoins of western union betalen. Dat word hem dus niet.
Edit: aanvraag gedaan om te kunnen betalen met paypal. Ben benieuwd.
heb hun hgh besteld met promocode. 188 Euro/100 iu incl verzending.
Als ze nu nog paypal toelaten dan zullen we snel weten of het was is.
Geen probleem. Heb een log ook.
Ga met 3iu/dag starten.
gaat je fysiek goed doenGeen probleem. Heb een log ook.
Ga met 3iu/dag starten.
Paypal gaat niet. Wou net iets bestellen en heel het proces afgerond en kan enkel met bitcoins of western union betalen. Dat word hem dus niet.
Edit: aanvraag gedaan om te kunnen betalen met paypal. Ben benieuwd.
We begrijpen neem ik aan zelf wel dat Paypal dit soort zaken uitsluit van hun garanties enzo he. Ik moet nog de eerste keer tegenkomen/zien dat er een geslaagd dispute wordt geopend voor illegale waar omdat dit niet geleverd zou zijn. Zie ook:In die link die ik postte staan 2 websites genoemd waaronder deze. Ze garanderen levering, als pakket kwijt of in beslag genomen sturen se het nog een keer. Je kan ook per Paypal betalen. Dus mocht je gezeik krijgen kun je altijd je geld terug halen bij Paypal
http://eu.basicstero.net/index/terms
Ik heb je log gelezen en een reactie geplaatst
ik zou zelf alleen 6 iu of meer hgh zetten als ik ermee begin
begrijp dat je dan pas de spiergroei benefits krijgt
zelf wel ervaring met ipamorelin, goed relaxt gevoel, mooiere huid, veel betere slaap.
Verder hield het me niet echt droog voor mijn gevoel.
We begrijpen neem ik aan zelf wel dat Paypal dit soort zaken uitsluit van hun garanties enzo he. Ik moet nog de eerste keer tegenkomen/zien dat er een geslaagd dispute wordt geopend voor illegale waar omdat dit niet geleverd zou zijn. Zie ook:
Now we provide 3 payment options:Oftewel, eerst een keer met Bitcoin/WU betalen. Het suggereert overigens wel dat deze jongens legit zijn, hoewel ze daar ook met deze omschrijving op kunnen anticiperen. Met WU/Bitcoin is je geld ontraceerbaar weg, en is het dus afwachten of je wat krijgt. Met Paypal weliswaar traceerbaar, maar geloof maar dat een dispute daar kant nog wal raakt. Zie je het voor je? Ja ik heb m'n Primo verdomme niet geleverd gekregen.
Western Union
PayPal (is seen only for trusted customers with at least one order placed and paid by other way)
Bitcoin
Ik vind het iig altijd maar tricky dit soort sites, al zouden ze legit zijn en leveren, moet je toch altijd wel echt een beetje geluk hebben bij de douane controles. Niet? Ook al garanderen ze levering, het is toch wel kut als je een paar aantekeningen rijker bent omdat ze je eerste pakketjes wel hebben onderschept. En geloof maar dat jouw naam en adres in allerlei administratieve data systemen opgeslagen wordt...
@Liempje
Als ze paypal aanvaarden dan zal ik het snel hebben. Anders is het een no go voor mij.
http://eu.basicstero.net/products/item/161