MuscleMeat

Progress na 11maanden

Steevn83

Novice
Waardering
0
In Augustus (binnen half maand) ben ik 1jaar bezig met trainen pakt weg sinds November met een schema bezig + het drinken van 1shake na elke training. Ik train 3dagen per week

Mijn stats 1jaar terug
Lengte 1m84
Gewicht : 64kg

Mijn huidige stats :
Lengte : 1m84
Gewicht : 68kg

1ste foto is 1j geleden rest is van 20min geleden

Alle tips zijn welkom zeker voor wat de borst betreft.

tat0.jpg

DSCF1471.jpg

DSCF1468.jpg

DSCF1470.jpg

Had eerlijk gezegd meer ingezeten voor 11 maanden

Zwaar bulken is de boodschap, wat zijn je krachtstats? (BP,DL,SQ)

Ik zie geen verschil tussen foto 1 en 2 , sorry :o
lekker lezen hier op DBB (stickey's) ;)

meer eten

emm je zou de sticky's eens kunne lezen bij voeding
je moet gewoon proberen om de 2 uur te eten
bijv:

brinta

3-4 boterhammen
tonijn
fruit

(ik heb dan meestal maaltijd daarna)

nog meer boterhammen
cashewnoten of andere noten voor de gezonde vetten

kwark voor het slapen

melk kan je overigens ook drinken of chocomelk
gwn even op het forum bij andere kijken ;)

(heb er zelf ook heel veel info. vandaan)
succes

Zoek de progressie...

Heb je alleen op je biceps getraind? Ga compounds doen! Ff opzoeken.

Meer eten

Als je niet eens de afkortingen BP, SQ en DL weet zou ik inderdaad ook beginnen met lezen. Voor 11 maand vind ik het ronduit slecht. Goed lezen hier, veel eten, goed schema maken en dan zul je de volgende 11 maand een stuk meer progressie boeken

sorry maar wat jij in een jaar hebt gedaan deed ik in een maand :D
eten is de boodschap

4 kilo aangekomen in 11 maanden?:eek:
nice man, echt nice...

• Topic Starter Topic Starter
Ok Nog meer eten is de boodschap dus.. tijd om mijn ontbijt uit te breiden naar een engels ontbijt dan :O

@ Shakawkaw: Geloof me vrij als ik zeg dat 4kg in 11maanden bij komen vrij veel is,aangezien ik amper bijkom en ik eet voor 2personen (ja ik ben 1van die mensen die kan eten wat hij wil en amper niets bijkomt)

@ mc. chick: Nee dat komt ook door mijn werk moet hier elke dag een pak gewicht verzetten.

@ BearelleJonas: Daar heb ik niets aan...

@ neluss2000: Lezen doe ik ben alleen daar nog niet bij geraakt want er valt een hele boel te lezen (dat vergt wat tijd ;) )

@ Shakawkaw: Geloof me vrij als ik zeg dat 4kg in 11maanden bij komen vrij veel is,aangezien ik amper bijkom en ik eet voor 2personen (ja ik ben 1van die mensen die kan eten wat hij wil en amper niets bijkomt)

Zulke personen zijn de meeste van ons. Maar als je voor 2 personen eet en niet bijkomt moet je voor 4 personen eten. Hoe moeilijk het ook is, het is mogelijk.

Ok Nog meer eten is de boodschap dus.. tijd om mijn ontbijt uit te breiden naar een engels ontbijt dan :O

@ mc. chick: Nee dat komt ook door mijn werk moet hier elke dag een pak gewicht verzetten.

@ BearelleJonas: Daar heb ik niets aan...

@ neluss2000: Lezen doe ik ben alleen daar nog niet bij geraakt want er valt een hele boel te lezen (dat vergt wat tijd ;) )

Nou bij deze dan:

BP - Benchpress
DL - Deadlift
SQ - Squat;)

Je zult toch meer moeten eten hoor! Ik ben ook iemand die moeilijk aan komt. Maar ben toch in een jaar van zo'n 63 naar 78 kg gegaan;)

Terug
Naar boven