Fitness Seller

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
OP is al behoorlijk massa aan het verliezen zo te zien.:roflol:

sup broeders en zusters .. fakka ?
MUAHAHA 40 graden hier, lekker aan het chillen, tannen, nekken van mensen hier als uil, ze draaien 360 graden om als ik langs loop .. true story
ff een preview foto, heb er genoeg voor als ik terug kom, ik eet alleen maar junkfood hier feels good.
24y63gm.jpg

Nu begin je gewoonweg irritant te worden. Arrogantie ten top, zo kom je er niet;)
Je neemt niet voor niets een clen-kuurtje toch? Een weekje junkfood moet kunnen.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 12:49 ----------

The **** heeft t voor zin je nek 360 graden te draaien..? Draai dan gewoon niet.
Domme mensen daar.:trollface:

Haha idd :D

Laatst bewerkt:
Jezus man, je bent op vakantie, ga genieten in plaats van hier aandacht te vragen. Btw. Als je werkelijk zoveel aandacht kreeg(alsof mensen zich op je werpen), zou je dat soort bullshit hier niet posten om internet aandacht te krijgen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Jezus man, je bent op vakantie, ga genieten in plaats van hier aandacht te vragen. Btw. Als je werkelijk zoveel aandacht kreeg(alsof mensen zich op je werpen), zou je dat soort bullshit hier niet posten om internet aandacht te krijgen :roflol:
kan vandaag helaas niet echt genieten, niet dat ik er spijt van heb .. vandaag ff een cooldown 22 graden en regen, was ook niet meer leuk met alleen maar 35 graden enz.. dus vandaag niks doen, misschien ff naar de gym, heb al anderhalf week rust gehouden.
wil eigenlijk gewoon 3 weken niet naar de gym gaan, maar ben denk een gymjunkie geworden

Moet 'now' niet 'not' zijn in je sig?

OP waarom loop je je reputatie zo te vernken hier. Niet dat je internet-reputatie veel boeit, maar waarom gedraag je je als een douche. Puur om je lichaam zou iedereen hier respect voor je hebben, maar forum is voor info en hulp, trollen doe je maar lekker bij je vriendjes.

echt te grappig. Zwaar overduidelijk dat je aan de roids zit en je geeft t niet toe. Moet je zelf weten. En vervolgens ga je lopen opscheppen over hoe awesome je wel niet bent op internet terwijl je op vakantie bent? lal

echt te grappig. Zwaar overduidelijk dat je aan de roids zit en je geeft t niet toe. Moet je zelf weten. En vervolgens ga je lopen opscheppen over hoe awesome je wel niet bent op internet terwijl je op vakantie bent? lal

Mooie samenvatting van dit topic.

Hij heeft al in de eerste pagina aangegeven dat hij roids gebruikt hoor.
Yolo stuff.
Edit: pag. 2

• Topic Starter Topic Starter
roids are bad hmkayyyy, wat voor reputatie hahahaha lol ethugs.

Je hebt nogal een enorm hoge pet van jezelf op, niet te arrogant worden dat werkt je alleen maar tegen. Die aandacht die mensen je geven hoeft niet positief te zijn zoals je hier wel ziet. - Just my two cents.

Still jelly @ op

dat dere celltech

Dames behave, jullie vragen er zelf om en raken zogenaamd geirriteerd, laat hem.
Ik ken deze jongen goed en is een familie lid. Je mag best trots zijn met zo'n fysiek. maar hoe meer jullie hierop reageren hoe meer je terugkrijgt :)

Goed bezig brate, keep the aesthetic alive :)

het straalt er gelukkig niet van af dat ze arrogantie nep is. zielig mannetje diep van binnen zwaar onzeker leuk hoor leven met een masker op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven