- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MUAHAHA 40 graden hier, lekker aan het chillen, tannen, nekken van mensen hier als uil, ze draaien 360 graden om als ik langs loop .. true story
sup broeders en zusters .. fakka ?
MUAHAHA 40 graden hier, lekker aan het chillen, tannen, nekken van mensen hier als uil, ze draaien 360 graden om als ik langs loop .. true story
ff een preview foto, heb er genoeg voor als ik terug kom, ik eet alleen maar junkfood hier feels good.![]()

The **** heeft t voor zin je nek 360 graden te draaien..? Draai dan gewoon niet.
Domme mensen daar.![]()

kan vandaag helaas niet echt genieten, niet dat ik er spijt van heb .. vandaag ff een cooldown 22 graden en regen, was ook niet meer leuk met alleen maar 35 graden enz.. dus vandaag niks doen, misschien ff naar de gym, heb al anderhalf week rust gehouden.Jezus man, je bent op vakantie, ga genieten in plaats van hier aandacht te vragen. Btw. Als je werkelijk zoveel aandacht kreeg(alsof mensen zich op je werpen), zou je dat soort bullshit hier niet posten om internet aandacht te krijgen![]()
OP is al behoorlijk massa aan het verliezen zo te zien.![]()

The **** heeft t voor zin je nek 360 graden te draaien..? Draai dan gewoon niet.
Domme mensen daar.![]()

echt te grappig. Zwaar overduidelijk dat je aan de roids zit en je geeft t niet toe. Moet je zelf weten. En vervolgens ga je lopen opscheppen over hoe awesome je wel niet bent op internet terwijl je op vakantie bent? lal
Wat zeg je ervan brah, wij met zn tween
Wat zeg je ervan brah, wij met zn tween
Hoppen op een
![]()