Fitness Seller

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje jammer dat er teveel mensen hier dit topic ergens voor gebruiken waar het niet voor is. Als jullie met elkaar geintjes willen gaan maken o.i.d. dan bel elkaar lekker op of w/e. Doe dat niet hier, nu moet ik weer een hoop achterlijke reacties doorlezen voordat ik bij de (weinige) daadwerkelijke interessante reacties kom.

Ja, Sniezel en Androgenic, hier bedoel ik vooral jullie mee.

Hahaha voel me net weer 16 :D

Enige interresante in dit topic is het zien hoe TS zichzelf voor schut zet.
Denkende dat ie Bratt Pitt is omdat ie een adertje en een lijntje heeft lopen ergens.

Is me vaderlijke verantwoording die in me naar boven komt om dit soort jongens duidelijk te maken dat je met dit soort gedrag nergens komt, en een keer tegen een pak rammel aan loopt.

Maar ik had de strijd al op gegeven :D

we zijn het er met zn allen over eens dat TS over een puik fysiek beschikt, echter overschaduwt zijn k*t persoonlijkheid deze...

topic kan op slot

Dbb's populairste foto topic sinds Apollo

Echt goeie fysiek alleen jammer van je gedrag maarja erger dan wido en de boys kun je het niet maken.

is deze nog steeds niet dicht?

jongen heeft beter fysiek dan 99 % van die f**gots hier , ga maar lekker verder huilen

Dit kan nooit jonge! Zeker heeft hij roids gebruikt kan nooit!@

maar jij bent carlito1 man, jij kunt alles.

mijn gym heeft geen squat rack ; ) maakt niet uit, ga binnenkort tijdje naar amerika samen met mijn neef trainen : sadik hadzovic .. zoek maar op ... inb4 nose jokes.
powerhouse gym, denk dat ze daar wel squat racks hebben ( denk zelfs 10 stuks )

Even serieus is sadik jouw neef? Geen zin om alle pagina's af te gaan. Kan toch niet :p

Roelly Winklaar is mijn oom man

SupaTurk is mijn neef ik ga met hem trainen

Zyzz is mijn neef ik ga met hem trainen

Dit moet een grap zijn.
Die gasten wonen in australië, een of andere gast zij ook al dat de crew naar tomorrowland gaan, geloof er niks van.
Anyway als ze naar mysteryland gaan ga ik wel met ze op de foto:D (kans is 0,0001 %.)

Klopt, heeft supaturk op fb gezet. Denk alleen dat ze geen kaartjes hebben weten te bemachtigen... Ik wel, aesthetic crew u mad? :D

Jay Cutler is mijn zoon.
Van wie denk je anders dat ie die curves heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven