AndroidHealthClinic

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol paar mensen laten zich echt kennen hier. Hij doet toch niemand kwaad joo
 
strong haters hier in dit topic. aesthetics > grote bouw (imo)

iedereen kan groot worden met behulp van (veel) AAS, helaas krijg je van AAS geen aesthetics of mooie muscle insertions.

@ androgenic je zoekt gay foto's, shopt vervolgens een plaatje met die gay shit van OP en noemt hem dan homo? hahaha volgens mij moet je zelf nog uit de kast komen.

inb4 ik ben een vriend van OP
 
Good like zyzz haha nice body bro :)
 
Als je traint totdat je gaat huilen maak je gain's van je leven ;)
 
Ik vind dat hij steroide heeft gebruikt
 
the juice is strong with this one
 
al gebruikt ie prikjes of pilletjes het is niet dat je het neemt en gelijk schwarzenegger bent?
en voor je foto ziet er goed uit! =)
 
nice fysiek alleen alleen je squatts zijn echt laag btw zie je benen dan ook niet op de foto

Deadlift ook, maar een goed fysiek voor zover te zien is.
 
strong haters hier in dit topic. aesthetics > grote bouw (imo)

iedereen kan groot worden met behulp van (veel) AAS, helaas krijg je van AAS geen aesthetics of mooie muscle insertions.

@ androgenic je zoekt gay foto's, shopt vervolgens een plaatje met die gay shit van OP en noemt hem dan homo? hahaha volgens mij moet je zelf nog uit de kast komen.

inb4 ik ben een vriend van OP

Nee hoor je bent gewoon een sukkel.
 
Prima fysiek, al vermoed ik ook niet dat het natty is; zowel, netjes.
Echter om nou te pochen met die 36kg voor 6 reps shoulderpresses.. Beetje gaar. Ik pushpress 120kg voor 6 reps, natty :rolleyes:
 
Prima fysiek, al vermoed ik ook niet dat het natty is; zowel, netjes.
Echter om nou te pochen met die 36kg voor 6 reps shoulderpresses.. Beetje gaar. Ik pushpress 120kg voor 6 reps, natty :rolleyes:

6f7d7db4_350x700px-LL-4ad90b08_Not-sure-if-serious2.jpg
 
sup broeders en zusters .. fakka ?
MUAHAHA 40 graden hier, lekker aan het chillen, tannen, nekken van mensen hier als uil, ze draaien 360 graden om als ik langs loop .. true story
ff een preview foto, heb er genoeg voor als ik terug kom, ik eet alleen maar junkfood hier feels good.
24y63gm.jpg
 
sup broeders en zusters .. fakka ?
MUAHAHA 40 graden hier, lekker aan het chillen, tannen, nekken van mensen hier als uil, ze draaien 360 graden om als ik langs loop .. true story
ff een preview foto, heb er genoeg voor als ik terug kom, ik eet alleen maar junkfood hier feels good.
24y63gm.jpg

The **** heeft t voor zin je nek 360 graden te draaien..? Draai dan gewoon niet.
Domme mensen daar.:trollface:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven