- Waardering
- 496
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
ik troll... maar met yolo stuff bedoelde ik dus dat_dere_celltech.
Still trolling?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik troll... maar met yolo stuff bedoelde ik dus dat_dere_celltech.

nope
tja moet wel he, dit was trouwens mijn eerste cut, heb het eerste jaar niet echt veel gecut aangezien ik niet veel massa had.
110 kg benchpress 3 x
deadlift 140 kg 8 x
squat 8 x 100 kg
hack squats 110 kg 8 x
military press ( dumbbells ) 38 kg 6 x
Nou nog doodgaan in een sauna en het verhaaltje is compleet

je zult er nooit achter komen of ik troll, of dat ik daadwerkelijk anabolen heb gebruikt op mijn 19e jaar... brain_on please.
je zult er nooit achter komen of ik troll, of dat ik daadwerkelijk anabolen heb gebruikt op mijn 19e jaar... brain_on please.
Je sport bij de buurman toch? En ja je kuurt idd.. 100% sure.. 
uit lvoorde : ja , sport bij buurman : ja , kuren : neeDenis uit lvoordeJe sport bij de buurman toch? En ja je kuurt idd.. 100% sure..
but still mirrin![]()
uit lvoorde : ja , sport bij buurman : ja , kuren : nee
dat je mired : 91 kg @ 12 procent.. moet vast wel dat ik jou ook mire ;p
Aleen zal mijn chest nooit zo worden (genen/bouw)
ait, netjes ja lijkt me k*t met rietje haha..Ik zie er nog lang niet zo schredded uit als jij, wat jij hier hebt is m'n streef... trek er nog wel 2/3 jaar voor uitAleen zal mijn chest nooit zo worden (genen/bouw)
stats zijn voor m'n kaak operatie. heb 2 maand niet getraint en door rietje moeten eten ben 6/7 kilo verloren
Ik sport in Groenlo.. veel gastjes van de buurman doen bij ons nu zomeractie..
Zag je trouwens gisteren nog wel lopen, eerste waar je mee aan deed denken was zyzz. Dus wat dat betreft is je doel wel gehaald... je wilt toch in zijn voetsporen treden?![]()
adem in, adem uit ( herhaal 10 x bra )KK aas, mother****ers blazen in 2 jaar op, need dat dere TREN