MuscleMeat

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat hele celltech shit zegt me allemaal niets, maar omdat je zo dom loopt te 'trollen' (in jou beleving dus..) kan ik er vanuit gaan dat je geen natty bent?

Celtech juice :P

Vergeet je er niet bij te melden dat je alles hebt gekuurd? :o

Ja zegt ie indirect toch ook

tja moet wel he, dit was trouwens mijn eerste cut, heb het eerste jaar niet echt veel gecut aangezien ik niet veel massa had.

110 kg benchpress 3 x
deadlift 140 kg 8 x
squat 8 x 100 kg
hack squats 110 kg 8 x
military press ( dumbbells ) 38 kg 6 x

Heb je ook foto's van je benen? Squats zijn laag in vergelijking met de rest en je BW. Wel goed UB daar niet van.

duh hij heeft gekuurd, check die plofkop in zijn filmpje. maar mooie BF heb je man

Nou nog doodgaan in een sauna en het verhaaltje is compleet

• Topic Starter Topic Starter
yeah u mad.
2ewpsg3.jpg

Je vind t ook stoer? :P

uit lvoorde : ja , sport bij buurman : ja , kuren : nee

dat je mired : 91 kg @ 12 procent.. moet vast wel dat ik jou ook mire ;p

Ik zie er nog lang niet zo schredded uit als jij, wat jij hier hebt is m'n streef... trek er nog wel 2/3 jaar voor uit ;) Aleen zal mijn chest nooit zo worden (genen/bouw)
stats zijn voor m'n kaak operatie. heb 2 maand niet getraint en door rietje moeten eten ben 6/7 kilo verloren

Ik sport in Groenlo.. veel gastjes van de buurman doen bij ons nu zomeractie..
Zag je trouwens gisteren nog wel lopen, eerste waar je mee aan deed denken was zyzz. Dus wat dat betreft is je doel wel gehaald... je wilt toch in zijn voetsporen treden? :p

Mooie Aesthetics, jammer dat je op je 30ste hartaanvallen gaat krijgen door het kuren :(

ShortTerm Effects None Long Term Effects are ****ed up

Ik zie er nog lang niet zo schredded uit als jij, wat jij hier hebt is m'n streef... trek er nog wel 2/3 jaar voor uit ;) Aleen zal mijn chest nooit zo worden (genen/bouw)
stats zijn voor m'n kaak operatie. heb 2 maand niet getraint en door rietje moeten eten ben 6/7 kilo verloren

Ik sport in Groenlo.. veel gastjes van de buurman doen bij ons nu zomeractie..
Zag je trouwens gisteren nog wel lopen, eerste waar je mee aan deed denken was zyzz. Dus wat dat betreft is je doel wel gehaald... je wilt toch in zijn voetsporen treden? :p
ait, netjes ja lijkt me k*t met rietje haha..
haha nee hij heeft een goed fysiek vind ik zelf, maar mijn doel is gewoon 95 kg onder de 10 procent, kheb iig wat meerdere mensen mij vertellen, bouw van zyzz, ( traps,chest ) maargoed, over 2 jaar denk ik wel dat ik dit heb behaald, denk dat 13 kg bulken van september tot maart teveel van het goede is haha !

succes met trainen !

KK aas, mother****ers blazen in 2 jaar op, need dat dere TREN

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven