groter is beter
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met jou 175, 70 kg @ 28 jaar... doe je toch iets verkeerd ; )I dont hate....maar met jouw gewicht en plus aas en dan halfgare 32kg shoulder presses, doe je toch iets verkeerd![]()
Goed zo! als het net zo gaar is als op de video, dan zijn het half presses![]()
And for your info....jij weet niet hoe lang ik sport en wat mijn doelen zijn
Oh ja....en met mijn 70kg press ik net zoveel als jij![]()
3nigma, dus jij wilt zeggen dat jij 70 kg per arm drukt ? iig een PERFECTE rom is gewoon dat de dumbbells op je schouder hoogte komen, een goede rom is al dat wanneer de dumbbellls op de hoogte van je oren komen ! nu jij weer.Ik zei alleen dat met zijn stats en aas erbij...kan sowieso beter. Hij begon over mijn gewicht en leeftijd LOL.
Ik hoef niks te posten van mij, ik kom geen aandacht tekort![]()
maar jij bent carlito1 man, jij kunt alles.
mijn gym heeft geen squat rack ; ) maakt niet uit, ga binnenkort tijdje naar amerika samen met mijn neef trainen : sadik hadzovic .. zoek maar op ... inb4 nose jokes.
powerhouse gym, denk dat ze daar wel squat racks hebben ( denk zelfs 10 stuks )
Nice fysiek.
Maar 24 kilo op 19 maanden (met nog een cut erbij) is fysiek onmogelijk. Mensen die wat research hebben gedaan naar spiergroei, en hoe snel dit gaat etc. weten dat. Zeker als je meeneemt dat hij een ecto bouw heeft kunnen zulken getallen toch nooit kloppen. Maar goed, ik zeg niet dat je kuurt, alleen dat het in mijn beleving onmogelijk is dit naturel te bereiken.