MuscleMeat

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, ja die boys uit nijmegen enz die stonden echt alleen bij raw en hardstyle!
Uhm, ik heb geen fotos meer geupload man, doe ik over een tijdje wel weer in een logje, boks ook al een jaartje 2x per week wat de massa niet ten goede komt imo.
Heb wel een logje gehad, moet je zelf ff zoeken,
Gr

Ah de jongens uit Doetinchem en Didam :D

I dont hate....maar met jouw gewicht en plus aas en dan halfgare 32kg shoulder presses, doe je toch iets verkeerd ;)

• Topic Starter Topic Starter
Goed zo! als het net zo gaar is als op de video, dan zijn het half presses ;)
And for your info....jij weet niet hoe lang ik sport en wat mijn doelen zijn ;)
Oh ja....en met mijn 70kg press ik net zoveel als jij ;)

Goed zo! als het net zo gaar is als op de video, dan zijn het half presses ;)
And for your info....jij weet niet hoe lang ik sport en wat mijn doelen zijn ;)
Oh ja....en met mijn 70kg press ik net zoveel als jij ;)

Snap eigenlijk niet waar jij een probleem om maak <_<. Als je ziet hoe hij is veranderd (zie laatste foto) doet hij duidelijk iets GOEDS.

Post eens iets van jou dan.

Ik zei alleen dat met zijn stats en aas erbij...kan sowieso beter. Hij begon over mijn gewicht en leeftijd LOL.
Ik hoef niks te posten van mij, ik kom geen aandacht tekort ;)

Want als je iets post van jezelf kom je aandacht tekort. Winlogic.

Zeer knappe progress. Ik hoop dat het bij mij ook zo netjes verloopt :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zei alleen dat met zijn stats en aas erbij...kan sowieso beter. Hij begon over mijn gewicht en leeftijd LOL.
Ik hoef niks te posten van mij, ik kom geen aandacht tekort ;)
3nigma, dus jij wilt zeggen dat jij 70 kg per arm drukt ? iig een PERFECTE rom is gewoon dat de dumbbells op je schouder hoogte komen, een goede rom is al dat wanneer de dumbbellls op de hoogte van je oren komen ! nu jij weer.
en met je AAS, ik herhaal het nog 1 x voor jou.. natural baby (K)

aas of niet toch ongeveer street fysiek wat ik wil hebben voor volgend jaar :-)
alleen gok ik dat ik dan betere rug benen heb ( no homo )
aangezien borst en armen achter lopen :p

Tuurlijk is dit allemaal een beetje over de top, maar wat een jaloerse pikkies allemaal zeg. Vooral die iwj, lulletje.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

lekker bezig :) mirrin

Met of zonder aas, je hebt een uitstekend fysiek. begrijp al die jaloezie wel.

maar jij bent carlito1 man, jij kunt alles.

mijn gym heeft geen squat rack ; ) maakt niet uit, ga binnenkort tijdje naar amerika samen met mijn neef trainen : sadik hadzovic .. zoek maar op ... inb4 nose jokes.
powerhouse gym, denk dat ze daar wel squat racks hebben ( denk zelfs 10 stuks )

die gaypr0n acteur?

Gekuurd of niet, goed fysiek daar gaat het om.

Nice fysiek.

Maar 24 kilo op 19 maanden (met nog een cut erbij) is fysiek onmogelijk. Mensen die wat research hebben gedaan naar spiergroei, en hoe snel dit gaat etc. weten dat. Zeker als je meeneemt dat hij een ecto bouw heeft kunnen zulken getallen toch nooit kloppen. Maar goed, ik zeg niet dat je kuurt, alleen dat het in mijn beleving onmogelijk is dit naturel te bereiken.

Nice fysiek.

Maar 24 kilo op 19 maanden (met nog een cut erbij) is fysiek onmogelijk. Mensen die wat research hebben gedaan naar spiergroei, en hoe snel dit gaat etc. weten dat. Zeker als je meeneemt dat hij een ecto bouw heeft kunnen zulken getallen toch nooit kloppen. Maar goed, ik zeg niet dat je kuurt, alleen dat het in mijn beleving onmogelijk is dit naturel te bereiken.

hahaha wat een intelligent hoogstandje ben jij.

Oh nice heb goed gefapt op je vid no homo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven