Fitness Seller

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
van 64kg naar 91 kg dat is 27kg in 19 maanden
blijf dromen dat je niet gekuurd heb

Duidelijk het bewijs dat whey shakes wel werken.

je vind jezelf echt stoer he zyzz wannaBe met je poging tot zyzz gedrag

inb4 massale bashing

• Topic Starter Topic Starter
je vind jezelf echt stoer he zyzz wannaBe met je poging tot zyzz gedrag
ja, omdat ik gewoon een beetje zyzz fysiek heb, voel ik mij als zyzz... snap niet waarom je dit zegt, slaat gewoon nergens op haha ? ik vind het juist mooi en motiverend dat mensen zeggen dat ik gekuurt heb, de breedste dudes @ dreamfields geloofden niet dat ik 19 was... betere motivatie kun je niet krijgen.. x

Sowieso mirin daar niet van maar dikke lul natty

+1 voor die 'zo mag ik t horen'

:roflol: deze koekebakker weer, ik zal maar niet meer over de juice gaan zeiken want dat is toch overduidelijk. pics van je benen?

ja, omdat ik gewoon een beetje zyzz fysiek heb, voel ik mij als zyzz... snap niet waarom je dit zegt, slaat gewoon nergens op haha ? ik vind het juist mooi en motiverend dat mensen zeggen dat ik gekuurt heb, de breedste dudes @ dreamfields geloofden niet dat ik 19 was... betere motivatie kun je niet krijgen.. x

je hebt zijn fysiek omdat je gekuurd hebt:trollface:

was je nou 24 en traine al vaaf je 17de en zag er zo uit dan zou ik nog zeggen ok natty maar nooit dat je naturel bijna 1,5kilo spier per maand pakt zelfs met goede genen is dat onmogelijk

lekker boeiend man :roflol: tijdje geen juice en je staat er weer net zo bij als je begon, maar dat boeit me nu vrij weinig. dus nogmaals: pics van benen?

lekker boeiend man :roflol: tijdje geen juice en je staat er weer net zo bij als je begon, maar dat boeit me nu vrij weinig. dus nogmaals: pics van benen?
geen fatsoenlijke foto's van mijn benen, vind ze er goed genoeg uitzien, wil geen massieve legs :) probeer meer hamstrings te pakken, heb al best goede teardrops door mijn hoge hack squat, en wat betreft dat mijn squat zo laag is, omdat onze smit machine heel stroef is, ( als je bijvoorbeeld gaat bankdrukken bij diezelfde smit machine, voelt 80 kg aan als 100 kg dus misschien dat het wat zwaarder is qua stang ofzo ?
kuiten heb ik weinig, genetische aanleg net als mijn dunne polsen, hoe hard ik ze ook pak, ze willen maar niet groeien :)

http://tinypic.com/r/r73vrk/6
http://tinypic.com/r/23r1mqe/6

geen fatsoenlijke foto's van mijn benen, vind ze er goed genoeg uitzien, wil geen massieve legs :) probeer meer hamstrings te pakken, heb al best goede teardrops door mijn hoge hack squat, en wat betreft dat mijn squat zo laag is, omdat onze smit machine heel stroef is, ( als je bijvoorbeeld gaat bankdrukken bij diezelfde smit machine, voelt 80 kg aan als 100 kg dus misschien dat het wat zwaarder is qua stang ofzo ?
kuiten heb ik weinig, genetische aanleg net als mijn dunne polsen, hoe hard ik ze ook pak, ze willen maar niet groeien :)

http://tinypic.com/r/r73vrk/6
http://tinypic.com/r/23r1mqe/6

ow je squat in een smit machine :roflol:
in de smith pak ik hem juist zwaarder dan los ;)

ow je squat in een smit machine :roflol:
in de smith pak ik hem juist zwaarder dan los ;)
maar jij bent carlito1 man, jij kunt alles.

mijn gym heeft geen squat rack ; ) maakt niet uit, ga binnenkort tijdje naar amerika samen met mijn neef trainen : sadik hadzovic .. zoek maar op ... inb4 nose jokes.
powerhouse gym, denk dat ze daar wel squat racks hebben ( denk zelfs 10 stuks )

:roflol::roflol::roflol:
obvious troll is obvious

Die groep gasten bij de raw tent voor dat waren de huge mofos waar jij het over had.. fake tan, vierkante koppen en GH bellys op 4a5% ik ga geen namen noemen maar die gaan jou echt niet complimenteren gast.
Ik ken het merendeel van de groep toevallig.
Boys uit omg Nijmegen.
Maar no offence, fysiek lijkt veel op mijne alleen wou je even uit je droom ontwaken;)

groter is beter

Die groep gasten bij de raw tent voor dat waren de huge mofos waar jij het over had.. fake tan, vierkante koppen en GH bellys op 4a5% ik ga geen namen noemen maar die gaan jou echt niet complimenteren gast.
Ik ken het merendeel van de groep toevallig.
Boys uit omg Nijmegen.
Maar no offence, fysiek lijkt veel op mijne alleen wou je even uit je droom ontwaken;)

groter is beter
en toch is het zo, ik ben niet een fan van hardstyle.. stond toevallig bij de wc's @ hardcore gebied daar... maar de HUGE guys wie ik bedoelde, en idd met hgh buike stonden de heletijd bij excellent mainstage ( house ) en ze komen niet uit nijmegen maar uit enschede/doetinchem... dus ? helaas

groter is beter, misschien voor jou, maar ik vind het niet mooi als je taille net zo breed is als je schouder.
heb je misschien een fotolog dat ik ff kan kijken hoe jij eruit ziet ( nohomo )
thanks anyways.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven