Fitness Seller

PROGRESSIE 1 jaar en 8 maand 19 jaar !

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk waar, je hebt een goed fysiek.

En oprecht balls dat je gewoon weer opnieuw een topic opent. schijt hebben aan andere.
Andere kant, alenzzzz leuk en aardig maar die phaggot hoeft je niet te verdedigen.

Inb4 het is mijn mattie hou je bek bla bla bullshit.

Good job on the body man.
 
Hij is al lang geen natural meer, die bewijzen waren er al zwart op wit.


Daarnaast, open je nou serieus weer een nieuw topic ???

Edit; dat "alenzzz" account dat hier constant post is ook een kloon van je. ip-check fail.



"Vraag is of wij caren aub he.. vraag

haha denis je begint op ron jeremy te lijken bro hahahaah"


Whaha je loopt gewoon tegen jezelf te lullen! :roflol:



HAHAHA lol'd irl
 
Sowieso, Trickster heeft echt een meesterlijk fysiek, maar die traint dan ook al een stuk langer natuurlijk. Verder is "aardig wat massa" inderdaad relatief. Voor iemand die als ecto begint en van 54 naar 64 kilo gaat is er ook "aardig wat massa" bijgekomen, maar of het er ook uitziet als "aardig wat massa" valt waarschijnlijk tegen :P
 
gewoon stoppen met dat zyzz, heb je all een hoop ergenis verholpen. je ziet er goed uit., dat zonder meer, sluit dit topic open nieuwe , 4 normale poses en update dat,elke 2-3 maanden,
 
En door zulke mogolen schaam ik me heel diep dat ik ook oostblokker ben. Ff serieus!
Spuit maar wat je wil,post maar lekker fotos waar je door mannen met pruik gepijpt wordt...just PLEASE STFU!
In hun eigen land zitten zulke "gangsters" als jij onder hun moeders rokje en als ze hier komen gaan ze allemaal stoer doen! Fukin zielig gewoon!
En als je moet vechten bel je zeker ook eerst je broer,oom,neef,vader....totdat het 10 tegen 1 is.
 
Srs comments met een ander account op je zelf geven whuahah
2csba4g.jpg
 

Lmao dat je zelfs tijd en moeite in zoiets stopt xD epic facepalm. Jij haalt je face zelfs weg op je fotos unless je een loly in je mond hebt haha triest ventje. XD gj ga zo door
 
Lmao dat je zelfs tijd en moeite in zoiets stopt xD epic facepalm. Jij haalt je face zelfs weg op je fotos unless je een loly in je mond hebt haha triest ventje. XD gj ga zo door
yeah u mad.
 
Er hat style und das geld
Er hat all das was euch fotzen so gefällt (yeah)
 
Wat een geluk dat die zyzz wannabeetjes in hun eigen imbeciele topicje posten, hebben wij er geen last van.

Fijne avond hoor boys.
 
Wat een hoop wannabe gangstertjes zitten er weer tussen. Dreigementen, afzeiken, botsende ego´s, fotootjes erbij. Owh, wat zijn we allemaal weer stoer vandaag.

Laten de mods de deur naar de kinderkamer maar gauw weer dichtdoen.

Have a nice day.
:o
 
allemaal dreigementen hier maar mensen weten niet wat een kogel kan doen ofzo
hoe shredded je ook bent 1 kogel door je hoofd en je bent er geweest haha

no offense

en je ziet er goeie uit man
haters gonna hate
 
Wat een geluk dat die zyzz wannabeetjes in hun eigen imbeciele topicje posten, hebben wij er geen last van.

Fijne avond hoor boys.
Heb even weer een flashback naar ''ThaJoepio'' en ''Supernaturall''. Ook van die sociaal instabiele ventjes die zichzelf beschermen door zich wijs te maken dat ze helemaal het einde zijn.
 
Heb even weer een flashback naar ''ThaJoepio'' en ''Supernaturall''. Ook van die sociaal instabiele ventjes die zichzelf beschermen door zich wijs te maken dat ze helemaal het einde zijn.

OMG ja de 'aesthetic crew' of zoiets toch?:roflol:
 
Nu moeten we wel even gaan opletten. Ik heb het woord kogels gelezen..en een dreigende haha erna..Close bullshit topic aub.
Straks komt mama met snor zich ook nog mengen in de discussie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven