Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
snap best dat je daar iig de boeren bang kan maken aangezien jullie de wannabe yugo 'thuglife' zyzz's zijn daar 
ik had me eigen voorgenomen niet in dit of een van de voorgaande kansloze topics van de op te reageren ..los van of hij wel of niet liegt ..waarom loopt IEDEREEN elkaar af te zeiken..ik denk dat denis zijn eigen kapot lacht dat hij dit teweeg kan brengen met een paar foto's...ik zie mensen maar reageren en reageren ...imo als je hem zo'n sukkel vind negeer hem dan gewoon en doe volwassen...veel te veel testosteron in deze topics
ik ga verder niet veel uitspraken doen over wat ik wel of niet vind..ik denk dat als je logisch nadenkt het allemaal niet zo moeilijk is ...verder moet ik wel zeggen dat iedereen een eigen foto-topic verdiend waar mensen iig proberen normaal tegen elkaar te doen ...maar jah wie ben ik he

pumped wat praat jij ? rotterdam haha, ga een keer sarajevo dan je gaat zien wat echte levendruk die bril van je aan en stil zijn is beste voor iedereen we wachten op je als je nog pak slaag wilt
pumped wat praat jij ? rotterdam haha, ga een keer sarajevo dan je gaat zien wat echte levendruk die bril van je aan en stil zijn is beste voor iedereen we wachten op je als je nog pak slaag wilt
En ik vind het leukste aan het DBB-forum dat het 1 grote familie is.....