XXL Nutrition

Progressie +/- 14 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
Wow! Wel knap dat je met deze voeding zo'n fysiek hebt behaald... als je het mij vraagt zit er vrij weinig eiwit in je voeding :p ikzelf eet meer en groei minder lol.

Ik eet +/- 210 eiwitten per dag, wat ruim voldoende is.
Jezelf helemaal volproppen dagelijks is ook niet goed, krijg je onnodig vet van heb ik zelf gemerkt.
Ik probeer zelf te bulken met een dagelijks kcal overschot van rond de 500/750 kcal, wat prima werkt.

Ik eet +/- 210 eiwitten per dag, wat ruim voldoende is.
Jezelf helemaal volproppen dagelijks is ook niet goed, krijg je onnodig vet van heb ik zelf gemerkt.
Ik probeer zelf te bulken met een dagelijks kcal overschot van rond de 500/750 kcal, wat prima werkt.

210 gram is idd voldoende. Maar ik eet bijvoorbeeld dagelijks 300-400 gram kip, 150-200 gram steak, rookvlees, tonijn etc terwijl ik minder groei.

Maar back ontopic: als jij met jouw voeding goed groeit dan ben ik blij voor je :)

shred c*nt

Goed fysiek kerel!

Op de eerste foto van heden lijkt het wel of je een beetje met je schouders naar voren loopt. Is dit altijd zo of enkel op de foto? Had dit vroeger ook en als je wat rechter loopt (in het begin lijkt het macho, maar is het niet als je niet overdrijft) komt je chest+schouders iets beter uit.
Goed fysiek wel, op de laatste foto lijkt je rug/traps wel asymmetrisch :p

Op de eerste foto van heden lijkt het wel of je een beetje met je schouders naar voren loopt. Is dit altijd zo of enkel op de foto? Had dit vroeger ook en als je wat rechter loopt (in het begin lijkt het macho, maar is het niet als je niet overdrijft) komt je chest+schouders iets beter uit. Goed fysiek wel, op de laatste foto lijkt je rug/traps wel asymmetrisch :p
Ja ik ben me er bewust van dat ik een beetje met mijn schouders naar voren loop, op deze foto kijk ik trouwens wel naar beneden vandaar dat het misschien iets meer zo lijkt, ik ga hier iig wel op letten. :) En op de laatste foto is de foto schuin gemaakt en heb ik me ene arm wat hoger als de ander, heb dit niet als je de andere rug foto bekijkt.

Goed resultaat! niceeeeeee kerel!

Knap resultaat! Blijven gaan

Bedankt!

goeie progressie en nette stats wat mij betreft!

Netjes gedaan !

Laatst bewerkt:
Goeie rug man

Terug
Naar boven