AndroidHealthClinic

progressie 4 jaar

Nice fysiek maar natty?

Lijkt mij wel naturel haalbaar als je 4 jaar lang deticated traint

• Topic Starter Topic Starter
Yep natty, geen alcohol ( laatste keer alcohol was vorig jaar zomer^^) geen junk food ( zou niet eens weten waarneer de laatste keer junk food zou zijn geweest) train 5/6 keer in de week, atm zelfs 2 keer per dag dus smorgens cardio s avonds hypertrofie en count mijn macros aswell.

Nu legs killen in de gym:D

Denk meer als lezen voor je naar de bekende weg vraagt :)

Lezen? Lees is goed! Heb ik gevraagd of hij naturel is? Nee! Ik zeg dat zijn fysiek naturel haalbaar is. Niet meer en niet minder ;)

Word je toch stront ziek van man, mensen die niet begrijpend kunnen lezen.

Bruut fysiek, well done ;D

8 posts en dan gelijk fotos posten sorry hoor maar ik geloof niet dat jij dit bent en denk je dat die op zn 16de dedicated trainde?

wel een goed fysiek (geen bash verder)

Nice progress srs bro, when will the legpictures & backpictures be up?

Lezen? Lees is goed! Heb ik gevraagd of hij naturel is? Nee! Ik zeg dat zijn fysiek naturel haalbaar is. Niet meer en niet minder ;)

Word je toch stront ziek van man, mensen die niet begrijpend kunnen lezen.

Is ook niet naar jou bedoeld maar naar de poster boven Panzer, Panzer zet alles op een rijtje omdat ie vraagt of ie natty is waar TS al antwoord op gegeven heeft....

Kusje?

Kusje

Nice ub, leg pics erbij zouden ook gewaardeerd worden. Maar zeker net resultaat :).
hmmm heb nog zo'n 15/16 maanden om m'n bench op jouw niveau te krijgen :P

Goeie borst! Voor de rest is het eigenlijk moeilijk te beoordelen..

Vind vooral je armen erg bruut op die 2e pic

thx man, heb jij ook pic van je wheels?

• Topic Starter Topic Starter
8 posts en dan gelijk fotos posten sorry hoor maar ik geloof niet dat jij dit bent en denk je dat die op zn 16de dedicated trainde?

wel een goed fysiek (geen bash verder)

YizeS.jpg

speciaal voor jou jeepbrah op mijn bicep al is het niet zo goed te zien :D

Edit: nvm hij doet het weer niet -_-

Tuurlijk is dit natty haalbaar, ook al train je het eerste jaar allesbehalve 'dedicated' (zijn er zeer weinig die dit doen).

Zeer goede progressie! ;)

Terug
Naar boven