AndroidHealthClinic

progressie 4 jaar

Zeer netjes gozer! Hoe je het bereikt heb, het ziet er heel goed uit.

hippo-sunscreen-1.jpg

jup

Heel erg netjes! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben echt natty als ik het niet zou zijn zou ik dat toegeven. Ik heb niks tegen roid users heb mij zelf ook totaal niet in verdiept in aas en zou het daarom al helemaal niet gebruiken.

Mooi :)

Ben echt natty als ik het niet zou zijn zou ik dat toegeven. Ik heb niks tegen roid users heb mij zelf ook totaal niet in verdiept in aas en zou het daarom al helemaal niet gebruiken.

Misschien ben je ook wel natty....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat die jonge is met rust. Who cares of hij heeftt gejuiced of niet. Het is ook altijd wat

wat is die nijlpaard torie? ik snap em niet

Heel netjes je lichaam.
Alleen wat ik niet snap er staat 4 jaar progressie maar op dat betekent dus dat je op je 15/16e al super groot was zonder iets te doen?

Al die 17-19 jarige "Dit is wat je krijgt als je dedicated bent!" ... Trainen zelf wrs pas een jaar:roflol: Er gaan er hier een paar in de toekomst nog serieus het deksel op de neus krijgen :roflol:

Jij bent er 1 van

wat een gehaat weer :p goeie progressie kerel, ben zelf een klein beetje sceptical.. maar al zou je gejuiced hebben vind ik het nog een goed resultaat

Ja maar ik ga niet beweren dat hij naturel/juiced... Jij zit hier zelf met een grote mond te roepen dat deze naturel is maar je leeftijd toon je wel niet... Je bent zeker een 16 jarige jochie die wat progressie heeft gezien in z'n eerste 3 maanden.

goeie progressie kerel, ben zelf een klein beetje sceptical.. maar al zou je gejuiced hebben vind ik het nog een goed resultaat

Dit dus

OT

Awesome pics. Grote omvang. dik. Solid. Tight. Hou ons op de hoogte van je voortdurende vooruitgang met elke nieuwe vooruitgang van foto's of vid clips. Laat zien wat je in huis hebt. ik wil je zien hoe freakin 'groot, stevig, dik en strak je kunt krijgen. Bedankt voor de motivatie.

Laatst bewerkt:
Ja maar ik ga niet beweren dat hij naturel/juiced... Jij zit hier zelf met een grote mond te roepen dat deze naturel is maar je leeftijd toon je wel niet... Je bent zeker een 16 jarige jochie die wat progressie heeft gezien in z'n eerste 3 maanden.

Dit dus
op mn 16 naar mn 17 ben ik door middel van 10uur trainen perweek geen enkel junk voet van 103kg naar 85kg afgevallen (was wel weer een dikke klier op mn 21 en moest het allemaal op nieuwdoen
maar op mn 16/17/18 was ik ook dedicated 200%

• Topic Starter Topic Starter
Heel mooi man!

op mn 16 naar mn 17 ben ik door middel van 10uur trainen perweek geen enkel junk voet van 103kg naar 85kg afgevallen (was wel weer een dikke klier op mn 21 en moest het allemaal op nieuwdoen
maar op mn 16/17/18 was ik ook dedicated 200%

Geloof ik best. Ik snap zelf niet waarom zoveel mensen een probleem hebben met het dedicated zijn. :p Het is misschien moeilijk voor sommige mensen om nee te zeggen maar als je ziet wat je er mee kan bereiken...

Terug
Naar boven