- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Zich volspuiten met tren"
Alsof tren zoveel slechter voor je is dan deca..![]()
Die beginnen nu een beetje te komen..idd geen of bijna geen aanleg helaas..
Ik kuur ook vrij mild, vorige was 200 deca en 500 sus voor 10 weken..
Deze is nu in de 8e week op 500 deca 500 sus
Al met al in die 2,5 jaar van 79 naar 99,6 kg gegaan zonder al te veel vet dus die progressie lijkt me redelijk
100 kg op 1.89 en n goeie 14% is toch niet heel magertjes hoop ik haha.. En daarbij nogmaals, kuur ik zeer bescheiden ipv sommige mensen die zich als 2e kuur volspuiten met tren en weet ik wat.. Eerste kuur was te laag gedoseerd en deze doet net wat..
Ik accepteer de opbouwende kritiek trouwens helemaal hoor ! Alleen ik vraag me af of dik 20kg redelijk droge massa aanzetten in 2,5 jaar echt zo slecht is daar ik overal lees dat 6/8 kg per jaar zon beetje de max is (nogmaals, mits je je niet helemaal volknalt met tren en andere "gevorderde" aas
Kauw t wel uit voor deze keer. Jij zegt dat je mild kuurt. Je zet 500 deca. Hoe is dit mild? Je laat ook overkomen dat jezelf volspuiten een soort van onverstandig is. Terwijl tren niet erg veel "slechter" is dan tren.
verder geen haat hoor, probeer het alleen te begrijpen.
Als ik naar je gewicht kijk en dat je aan je tweede kuur bezig bent zou ik zeggen van 'Ok, die stats zijn goed genoeg daarvoor' maar als ik je foto's zie krijg ik het gedacht dat je nog meer had moeten aanzetten naturel. Kan zijn dat het er in het echt wel anders uit ziet natuurlijk 
Zou zeker extra aandacht geven aan je benen. En om eerlijk te zijn zou ik je die 100kg niet gevenAls ik naar je gewicht kijk en dat je aan je tweede kuur bezig bent zou ik zeggen van 'Ok, die stats zijn goed genoeg daarvoor' maar als ik je foto's zie krijg ik het gedacht dat je nog meer had moeten aanzetten naturel. Kan zijn dat het er in het echt wel anders uit ziet natuurlijk
![]()
dat is 11kg boven zijn gewicht. Toen ik 10.5kg boven mijn gewicht zat, zag ik er wel een stuk bruter/voller uit + zijn benen zijn nu ook niet zo een monsterblokken waar veel gewicht in verstopt zit..
dat is 11kg boven zijn gewicht. Toen ik 10.5kg boven mijn gewicht zat, zag ik er wel een stuk bruter/voller uit + zijn benen zijn nu ook niet zo een monsterblokken waar veel gewicht in verstopt zit..
Weet ik, maar ik ben amper 10 cm kleiner dan hem. Verwacht wel een verschil maar op mijn ava zie je een foto van mij op +-82kg, +3kg op mijn lengte. Is toch een groot verschil dan vind ik.2 kg op iemand van 1.70 zit er een stuk bruter uit dan op iemand van 1.90.

Weet ik, maar ik ben amper 10 cm kleiner dan hem. Verwacht wel een verschil maar op mijn ava zie je een foto van mij op +-82kg, +3kg op mijn lengte. Is toch een groot verschil dan vind ik.
Hier in de gym loopt iemand van ook +-1.90 op 103kg en ziet er wel groter uit dan de 100kg van TS.
Is geen negatieve kritiek, gewoon een constatering![]()
Denk dat je gelijk hebt en dat het hierdoor komt. Nog niet aan gedachtKlopt, zal wel veel vocht vasthouden vd test/deca en ik denk dat hij ook wel iets hoger staat als 13%.