MuscleMeat

Progressie in 2,5 jaar trainen

doe ze gewoon beide

• Topic Starter Topic Starter
"Zich volspuiten met tren"
Alsof tren zoveel slechter voor je is dan deca..:o

Ik refereer naar sommige die ik in de gym zie die jaar round grote hoeveelheden wegspuiten maar qua.voeding weinig speciaals doen en ook maar 2 a 3 x pw komen.... En toch harder groeien dan wie dan ook..

En volspuiten ja, tenminste zo is het mij verteld om injects te gebruiken.. Behalve jij dan jij freet t op dan denk ik ? ;-)

lelijk man

Die beginnen nu een beetje te komen..idd geen of bijna geen aanleg helaas..

Ik kuur ook vrij mild, vorige was 200 deca en 500 sus voor 10 weken..

Deze is nu in de 8e week op 500 deca 500 sus

Al met al in die 2,5 jaar van 79 naar 99,6 kg gegaan zonder al te veel vet dus die progressie lijkt me redelijk

100 kg op 1.89 en n goeie 14% is toch niet heel magertjes hoop ik haha.. En daarbij nogmaals, kuur ik zeer bescheiden ipv sommige mensen die zich als 2e kuur volspuiten met tren en weet ik wat.. Eerste kuur was te laag gedoseerd en deze doet net wat..

Ik accepteer de opbouwende kritiek trouwens helemaal hoor ! Alleen ik vraag me af of dik 20kg redelijk droge massa aanzetten in 2,5 jaar echt zo slecht is daar ik overal lees dat 6/8 kg per jaar zon beetje de max is (nogmaals, mits je je niet helemaal volknalt met tren en andere "gevorderde" aas

Kauw t wel uit voor deze keer. Jij zegt dat je mild kuurt. Je zet 500 deca. Hoe is dit mild? Je laat ook overkomen dat jezelf volspuiten een soort van onverstandig is. Terwijl tren niet erg veel "slechter" is dan tren.

verder geen haat hoor, probeer het alleen te begrijpen.

Kauw t wel uit voor deze keer. Jij zegt dat je mild kuurt. Je zet 500 deca. Hoe is dit mild? Je laat ook overkomen dat jezelf volspuiten een soort van onverstandig is. Terwijl tren niet erg veel "slechter" is dan tren.

verder geen haat hoor, probeer het alleen te begrijpen.

Dan deca bedoel je..
Njah misschien eens kijken in maart of ik dat een beetje kan handlen.. Kuurvoorstel zo gezien mn ervaring tot nu toe?

Thnx alvast, gtrt

500 test 400 tren

Ja dan deca, tikfout. hoofd zit vol.
en idd wat vntl zegt. 500 testo 400 tren.

Oke ik denk dat ik dat maar eens verder ga uitzoeken en ga proberen in maart.. Dit doet niet bijster veel.. Al lijkt het nu een beetje aan te zetten, weekje of 12 denk ik he of tren ook tot aan 15 weken gebruiken (lees ik over deca als advies)

als je off gaat daarna de test 2 weken langer door trekken dan de tren .. 12 weken kan prima!

Fotootje van de voorkant..

Sorry van t domme filtertje.. Om een of andere reden vind ik nergens t origineel, maar goed, geeft een beetje beeld van de voorzijde.. Borst loopt naar mijn idee nog altijd achter, al was het volledig botjesss 3 jaar geleden.. Komt gestaag mee nu

IMG_20151230_132939.JPG

werken aan die benen!

Zou zeker extra aandacht geven aan je benen. En om eerlijk te zijn zou ik je die 100kg niet geven :D Als ik naar je gewicht kijk en dat je aan je tweede kuur bezig bent zou ik zeggen van 'Ok, die stats zijn goed genoeg daarvoor' maar als ik je foto's zie krijg ik het gedacht dat je nog meer had moeten aanzetten naturel. Kan zijn dat het er in het echt wel anders uit ziet natuurlijk ;)

Zou zeker extra aandacht geven aan je benen. En om eerlijk te zijn zou ik je die 100kg niet geven :D Als ik naar je gewicht kijk en dat je aan je tweede kuur bezig bent zou ik zeggen van 'Ok, die stats zijn goed genoeg daarvoor' maar als ik je foto's zie krijg ik het gedacht dat je nog meer had moeten aanzetten naturel. Kan zijn dat het er in het echt wel anders uit ziet natuurlijk ;)

Hij is ook 1.89 dan zit je al snel op 100 kg.

Hij is ook 1.89 dan zit je al snel op 100 kg.
dat is 11kg boven zijn gewicht. Toen ik 10.5kg boven mijn gewicht zat, zag ik er wel een stuk bruter/voller uit + zijn benen zijn nu ook niet zo een monsterblokken waar veel gewicht in verstopt zit..

dat is 11kg boven zijn gewicht. Toen ik 10.5kg boven mijn gewicht zat, zag ik er wel een stuk bruter/voller uit + zijn benen zijn nu ook niet zo een monsterblokken waar veel gewicht in verstopt zit..

2 kg op iemand van 1.70 zit er een stuk bruter uit dan op iemand van 1.90.

2 kg op iemand van 1.70 zit er een stuk bruter uit dan op iemand van 1.90.
Weet ik, maar ik ben amper 10 cm kleiner dan hem. Verwacht wel een verschil maar op mijn ava zie je een foto van mij op +-82kg, +3kg op mijn lengte. Is toch een groot verschil dan vind ik.
Hier in de gym loopt iemand van ook +-1.90 op 103kg en ziet er wel groter uit dan de 100kg van TS.
Is geen negatieve kritiek, gewoon een constatering :D

Weet ik, maar ik ben amper 10 cm kleiner dan hem. Verwacht wel een verschil maar op mijn ava zie je een foto van mij op +-82kg, +3kg op mijn lengte. Is toch een groot verschil dan vind ik.
Hier in de gym loopt iemand van ook +-1.90 op 103kg en ziet er wel groter uit dan de 100kg van TS.
Is geen negatieve kritiek, gewoon een constatering :D

Klopt, zal wel veel vocht vasthouden vd test/deca en ik denk dat hij ook wel iets hoger staat als 13%.

Thnx voor de feedback !

Inderdaad benen mogen..wat MOETEN echt mee komen.. Heb helaas 1,5 jaar een dikke hernia gehad (geen excuses.weet ik) maar ik mag never nooit meer squatten en deadliften, niet op hoog gewicht.

Train nu sinds een maand of 4 mn benen weer intensiever maar ze willen niet helemaal..
Sinds vorige week op 2 keer per week gaan zitten en een stuk van louis fereigno gaan toepassen (6 reps.. Veel extensions.. En wat andere tips voor de langere bodybuilder)

Moet zeggen dat ze wel wat getrainder aanvoelen en ik hoop dus dat dit wat gaat doen..
Tips zeeeer zeker welkom (mocht er trouwens iemand een goede coach weten omgv eindhoven, en niet de standaard pt maar meer wedstrijdbegeleider bijv, let me know...mag ook best een ervaren kerel zijn die niet officieel opgeleid is maar wel de know how heeft)

Verder stats ff aanpassen.. Zat 4 weken terug op 101, nu gezakt naar 98 (deca is ee nu 3 weken uit, test sinds vorige week)

Veel vocht kwijt in darmen (had opgezwollen buik als een geaakkk)

Vind het magertjes voor 2e kuur... denk dat je dit ook nog wel als natty had kunnen halen... Maar jou keus en wens je succes kerel!

Terug
Naar boven