Dumbbells
Cool Novice
- Waardering
- 24
Thnx voor de feedback !
Inderdaad benen mogen..wat MOETEN echt mee komen.. Heb helaas 1,5 jaar een dikke hernia gehad (geen excuses.weet ik) maar ik mag never nooit meer squatten en deadliften, niet op hoog gewicht.
Train nu sinds een maand of 4 mn benen weer intensiever maar ze willen niet helemaal..
Sinds vorige week op 2 keer per week gaan zitten en een stuk van louis fereigno gaan toepassen (6 reps.. Veel extensions.. En wat andere tips voor de langere bodybuilder)
Moet zeggen dat ze wel wat getrainder aanvoelen en ik hoop dus dat dit wat gaat doen..
Tips zeeeer zeker welkom (mocht er trouwens iemand een goede coach weten omgv eindhoven, en niet de standaard pt maar meer wedstrijdbegeleider bijv, let me know...mag ook best een ervaren kerel zijn die niet officieel opgeleid is maar wel de know how heeft)
Verder stats ff aanpassen.. Zat 4 weken terug op 101, nu gezakt naar 98 (deca is ee nu 3 weken uit, test sinds vorige week)
Veel vocht kwijt in darmen (had opgezwollen buik als een geaakkk)
Jeffrey Suijkerbuijk. Die heeft er dit jaar iets van 15 op de SAP Cup gezet. kijk maar eens op Facebook!