Fitness Seller

Progressie in 2,5 jaar trainen

Thnx voor de feedback !

Inderdaad benen mogen..wat MOETEN echt mee komen.. Heb helaas 1,5 jaar een dikke hernia gehad (geen excuses.weet ik) maar ik mag never nooit meer squatten en deadliften, niet op hoog gewicht.

Train nu sinds een maand of 4 mn benen weer intensiever maar ze willen niet helemaal..
Sinds vorige week op 2 keer per week gaan zitten en een stuk van louis fereigno gaan toepassen (6 reps.. Veel extensions.. En wat andere tips voor de langere bodybuilder)

Moet zeggen dat ze wel wat getrainder aanvoelen en ik hoop dus dat dit wat gaat doen..
Tips zeeeer zeker welkom (mocht er trouwens iemand een goede coach weten omgv eindhoven, en niet de standaard pt maar meer wedstrijdbegeleider bijv, let me know...mag ook best een ervaren kerel zijn die niet officieel opgeleid is maar wel de know how heeft)

Verder stats ff aanpassen.. Zat 4 weken terug op 101, nu gezakt naar 98 (deca is ee nu 3 weken uit, test sinds vorige week)

Veel vocht kwijt in darmen (had opgezwollen buik als een geaakkk)

Jeffrey Suijkerbuijk. Die heeft er dit jaar iets van 15 op de SAP Cup gezet. kijk maar eens op Facebook!

• Topic Starter Topic Starter
Vind het magertjes voor 2e kuur... denk dat je dit ook nog wel als natty had kunnen halen... Maar jou keus en wens je succes kerel!

Ja mee eens, ik zie mensen na een kuurlog er veel groter uit zien.. Ik doe het beste wat IK kan en weet, maar dit is niet helemaal wat er mogelijk zou moeten zijn idd..

Daarom maar eens serieus op zoek naar mensen die er net wat meer van weten en kunnen helpen.. Ik doe IETS fout.. Of gear niet helemaal real of doseringen verkeerd icm mijn stats/behoeften..

Ben nu in overleg en research hier van plan om in maart

Wk 1-6 200/500/800 tren test bold
Wk 7/12 400/500/800 tren test bold
Wk 13/15 500/600 test bold

Te gaan doen..maar dit wil ik voor die tijd ff met een coach goed overleggen en zoieso feedback van hier meer dan welkom

Waarom Tren opbouwen???
Bericht Jeffrey Suijkerbuijk maar eens of check zn facebook maat!
Misschien ligt het aan je schildklier of is er iets niet goed aan je voeding????

meestal iets van voeding/training/rust of ander probleem meestal niet de gear.. jongen bij mij in de sportschool zit op dezelfde batch als ik en zegt 5000kcal weg te vreten en hij groeit gewoon niet en die is helemaal te vroeg begonnen die trainde pas amper 3 maanden :roflol:

Waarom Tren opbouwen???
Bericht Jeffrey Suijkerbuijk maar eens of check zn facebook maat!
Misschien ligt het aan je schildklier of is er iets niet goed aan je voeding????
Voeding zou kunnen...hier mn schema..moment..

En eet ik spot on, mis geen grammetje, nooit..

DSC_0068.JPG
DSC_0067.JPG
DSC_0066.JPG
DSC_0065.JPG

heb je fysiek ook zwaar werk?

En tren opbouwen zou zijn ivm sides...was n advies, mochten die bij 200 al heftig zijn dan zou verdubbelen niet handig zijn.. Maar goed, ik ga dat ff goedddd bespreken met jullie en met een evt coach want het mag wel ff wat harder gaan aanslaan,

Ik heb plezier in de sport dus t nekt me niet alleen t is zo zonde van t geld enzo als t niet maximaal.werkt haha

heb je fysiek ook zwaar werk?
Was militair.. Rustige baan al zou je denken van niet,

Sinds een maandje of anderhalf nu lasser en dat is heftig.. 3 weken terug ook schema aangepast van 3300kcals naar wat ik nu eet... Wss gevalletje kalf verdronken en nu pas putje dicht..

Had veeeel meer moeten eten tijdens kuur icm mn nieuwe baan

@Dumbbells jeffrey bericht terug, neemt niemand aan vanwege grote drukte..helaasss

Maat, alles leuk en aardig he..
zoals ik zie zit je op Eiwit 24%, Carbs 24% en Vet op 52% is dat je gemiddelde van de hele dag??
Zo ja, Verhoog je eiwitten eens met een heel stuk en vet verminderen.
Wat is je doel? droge spiermassa erbij of nog bulken?
Dit was een bulk schema.. naar mijn visie iig

dan zou ik tijden bulken eiwit op 30 % Carbs 50% en vet 20 %. eiwit en vet kan je eventueel nog omdraaien.

dan zou ik tijden bulken eiwit op 30 % Carbs 50% en vet 20 %. eiwit en vet kan je eventueel nog omdraaien.
Ja ik vind t raar dat mn carbs zo laag uitvalleb eigenlijk..

Veel havermout en veel aardappel en rijst... Zou bijna denken dat er n foutje in zit...

De waardes die je noemt klinken trouwens goed, alleen ook daarom op zoek naar iemand die me ff coacht en die echt ook de voedingsmiddelen kent uit ervaring.. ik "doe maar wat" al doe ik wel mn best.. Maar wat jij al zegt.. Vet is te hoog en carbs te laag... Vreemd genoeg (als je de voeding zo ziet zou je zeggen dat ik vrij hoog zit in carbs en wat lager in vet)

ik zou de tren meteen op je uiteindelijke dosering zetten en idd vetten op 1 gram p/kilo lichaamsgewicht en de carbs omhoog en de calorieeen sowieso ook ik ben korter als jou een heb zonder T3 al meer nodig (ook zwaar werk) en tren love's carbs btw

Ik ga achter de computer en sleutelen aan mn schema..

Nog tips hoe ik snel die vetten omlaag krijg maar de carbs omhoog? Pindakaas bijv er uit scheelt veel maar meteen ook veel eiwit en carbs dus moet weer wat voor terug

Ik ben een nono als t gaat om.voedselkennis haha... Ik ken aardappelen rijst en pasta en wat je in mn schema nog ziet maar wat eet n mens nog meer haha

melk naar mager, volle kwark naar mager en die kippenpoot weg en daar kipfilet scheelt al heel wat vet denk ik

melk naar mager, volle kwark naar mager en die kippenpoot weg en daar kipfilet scheelt al heel wat vet denk ik
Oh ja kippenpoot is dom.. Is een kippenworst , die is een stuk magerder alleen kent mn schema niet..vandaar

Kwark had ik op mager maar ivm lage cals en drukker werk naar vol gezet

Terug naar mager dus.. En carbs ergens omhoog

Terug
Naar boven