XXL Nutrition

Progressie in 2,5 jaar trainen

die 200gr aardappels zou ik vervangen voor rijst en bij je ontbijt de havermout naar 150-200 als je er niet vies van bent natuurlijk

ik zou je voedingsschema trouwens even als excel uploaden in de voeding sectie daar zitten meer mensen die je kunnen helpen niet iedereen leest dit hier

• Topic Starter Topic Starter
die 200gr aardappels zou ik vervangen voor rijst en bij je ontbijt de havermout naar 150-200 als je er niet vies van bent natuurlijk
Nog meer ! Haha krijg dit net weg..

80 sochtends en 80 ergens rond 1400 zou wel lukken

Ik zie dit nu pas. :o

Inderdaad havermout kan best omhoog. Je kan ook denken aan havervlokken. Moet je wel meer kauwen maar dat geeft zeg maar geen stevige pap oid. Je kan er dan dus meer van toevoegen voor het een echte pap wordt.

Als je rijst neemt pak dan basmati. Valt lekker licht en kan je best veel van wegeten. Dan gaan je carbs ook aardig omhoog.

Ja doe ik nu ook...ideaal al valt 80gr al zwaar maar ik ga het proberen

@marina1975 ik ga dat basmati eens proberen ! Had nu zilvervlies maar valt idd redelijk zwaar ook

Thnx for advice !
Zilvervliesrijst wordt veelal gedaan ivm de vezels. Maar die krijg je met de rest van je voeding al genoeg binnen. Basmati valt lekker licht. Ik eet zelf ook zo een 300-350 gram (ongekookte gewogen) op een dag weg.. :o

300gr kwartiertje werk :meal:

• Like
Waarderingen: vntl
Heb de havermout shake nu sochtends op 150gr ipv 80 staan paar daagjes, gaat er ook wel in en lijkt qua glycogeen vulling al wat te doen.
98,8kg vanochtend terwijl ik de laatste dagen tegen de 98 aan gezakt was..
Melk en kwark ook mager en aardappelen verwisseld voor rijst.. Oh ja.. Ook schepje waxy maze savonds door de casseine shake..

probeer de app myfitnesspal is makkelijk in gebruik en kent veel producten en anders kan je het zelf invoeren heb je veel meer aan

Terug
Naar boven