XXL Nutrition

Progressie over 10 maand

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
april 2006

HPIM0906.jpg

HPIM0901.jpg

september 2006 (zat nog niet op DBB)

HPIM15022.jpg

HPIM1504.jpg

december 2006 (enkele maanden DBB, doet duidelijk goed :D, dus blijkbaar doe ik hier nog andere zaken dan nutteloze zever posten ;))

UB.jpg

Picture124.jpg

Tot hier was het 2006, nu rugfoto van januari en chestfoto van februari (ik bedek m'n gezicht enkel omdat ik er extreem margi opsta :D)

front.jpg

Rugjanuari2007.jpg

Commentaar graag ;)

vind vooral je borst goed:) maar voor de rest ook goed vooruitgang hoor, alleen op die laatste foto ,die 2 gaten ziet er beetje maf uit hehe.

Goede progressie. Borst is veel verbeterd. Volhouden zo je bent zeker op de goede weg

• Topic Starter Topic Starter
vind vooral je borst goed:) maar voor de rest ook goed vooruitgang hoor, alleen op die laatste foto ,die 2 gaten ziet er beetje maf uit hehe.

ja die gaten, snap het zelf niet... mss omdat mijn BF zo laag is? :dunno:
anyway, ik loop meestal niet rond met een latspread ;)

Goede progressie. Borst is veel verbeterd. Volhouden zo je bent zeker op de goede weg

borst blijft imo steeds vooruitgaan, vooral bokkesprongen dankzij full rom bench press ipv locked out!

Rug is toch ook goed veranderd vind ik zelf...

thnx voor comments :D

Laatst bewerkt:
probeer je armen eens wat verder naar voren te brengen met die latspread, als ik ze zo als jou houdt heb ik dat ook :)

ziet er verder goed uit man!

Je bent goed vooruit gegaan kerel! rug is stuk massiever geworden en ook je armen (m.n bij je elleboog gewricht) daar kun je goed zien dat je progressie hebt geboekt.
borst had altijd al een goede aftekening en is nu stuk voller ook geworden en de lats zijn ook goed meegekomen, ga zo door :thumbup:

nette vooruitgang!!

Goed in beeld gebracht ook. Je borst vindt ik het het beste...

keep up the good work

Wheels? Voor de rest goede vooruitgang.

netjes idd, de vorming van je borst was er al, dus die ziet er al link uit! alleen werk aan je traps, nette progr dat wel~!

goedde progressie hoor

mooie progressie en een dikke borst! wat wil je nog meer!!?

Goede borst en goede vet percentage, werk aan de rest en probeer langzaam meer massa te pakken!

Stats:

september 2005 (beginnen trainen):

1.77 meter
54 kg
biceps: 23 cm (echt waar!)
BF ??? rond de 7-8%

Februari 2007:

1.77 meter (deuh)
+/- 68 kg
biceps: 33 cm (was 34 cm in januari, maar door examenperiode met stress en weinig training enzo dus minder terug)
BF 8.3%

Over mijn armen ben ik helemaal niet tevreden (ga die ook echt bombarderen nu), mijn wheels beginnen er goed door te komen (squat 3x per week tegenwoordig) en idd nu verder algemene massa pakken! Ga mijn kcal inname stevig de hoogte injagen, maar BF onder de 12% proberen te houden (wat dankzij mijn hoge metabolisme wel zal lukken)

Laatst bewerkt:
Enneuh bedankt voor de comments ;)

Dat ziet er netjes uit!

netje hoor en nix niet vettig worden zo moet het ;)

erg goed!

vooral de 'voorzijde''. Erg mooie fysiek vind ik

Terug
Naar boven