AndroidHealthClinic

Progressie UB over 20 maanden

Bezoekers in dit topic

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
12.216
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik ben mijn pc aan het opruimen en ik kwam foto's tegen van mei 2008, ik gok dat ik toen rond de 73kg stond. Dus ik dacht laat ik maar eens een nieuwe foto nu nemen en de vergelijking maken na 20 maanden deftiger trainen & met voeding bezig zijn. Nu sta ik op 86kg

Nu bulk ik nog even door tot halverwege maart en dan cutten tot een 10-12%, en dan tegen het najaar waarschijnlijk met men eerste kuur starten

progressiemei2008jauari2010.jpg
 
Damn prachtig , vooral de borst .

Vraagje : heb je altijd zo'n borts gehad (bedoel dan defenitie , niet massa)

Echt top ;)
 
knap gedaan!
 
Zit een goed pak massa kerel! Ben benieuwd als je goed droog staat ;)
 
Nette progressie man ;)


& ook leuke tatoe. ;D
 
Goed werk man!!
Je bent dus eerst aan het cutten geweest, en vervolgens een bulk?
 
goed bruin geworden!
en je fysiek is ook wel leuk...


:D
 
Goed werk man!!
Je bent dus eerst aan het cutten geweest, en vervolgens een bulk?

eigenlijk heb ik eerst 3 jaar gebulkt, en dat was het resultaat 20 maand geleden :p en dan ben ik eigenlijk met periodes gaan cutten en bulken tot hoe ik nu sta
 
eigenlijk heb ik eerst 3 jaar gebulkt, en dat was het resultaat 20 maand geleden :p en dan ben ik eigenlijk met periodes gaan cutten en bulken tot hoe ik nu sta

Net fysiek man!

Als je bedoeld dat je op die eerste foto 3 jaar bezig was , zou ik niet zeggen haha, maar die 20 maanden daarna ......... ****ing netjes !
 
1tje foto ben je een dikkertje :)
goed resultaat in die 20 maanden. Denk dat je daarvoor niet echt slim/goed getraind hebt?!
 
Timmeeh, tiiiiimmmeeeh, timmeeh, timmeeh, timmeh....timmeeh! Timmeeh!
 
Nice, goede schouders en borst.

Ik zie dat je op de eerste foto nog puffy nipples hebt maar op de 2de niet. Na hoelang cutten gingen die ongeveer weg? Dit is wel motivatie voor mij, heb er zelf ook last van.
 
Ziet er top uit, man! Heel goed gedaan.
 
je bf% is trouwens wel stukkie hoger dan 12%... eerder ~15%
 
Net fysiek man!

Als je bedoeld dat je op die eerste foto 3 jaar bezig was , zou ik niet zeggen haha, maar die 20 maanden daarna ......... ****ing netjes !

ja daar was ik 3 jaar aan het trainen :o toen ik begon woog ik nog geen 60kg, dit was het resultaat na 3 jaar maar volledig verkeerd aangepakt

1tje foto ben je een dikkertje :)
goed resultaat in die 20 maanden. Denk dat je daarvoor niet echt slim/goed getraind hebt?!

same :p

Nice, goede schouders en borst.

Ik zie dat je op de eerste foto nog puffy nipples hebt maar op de 2de niet. Na hoelang cutten gingen die ongeveer weg? Dit is wel motivatie voor mij, heb er zelf ook last van.

goh geen idee van eigenlijk, heb nu soms nog de indruk dat ze een beetje puffy zijn als ik veel heb gegeten / gedronken

je bf% is trouwens wel stukkie hoger dan 12%... eerder ~15%

ja weet ik, ik zeg dat ik in maart ga cutten tot 10-12% ;)
 
zo dat gaat goed zeg, wordt vast heel mooi na de cut!
 
van fatso naar buff! Yeah, zeker nice Timmeeehh
 
Timmèèèh!

Goede progressie. Ik vind vooral je borst/traps/dat-zwarte-rondje-op-je-hoofd er uit springen.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig man.:)
 
Back
Naar boven