AndroidHealthClinic

Progressie van 1 maand

29393pk.jpg

En nu jouw rug.

:roflol:x1000

jongens sien jullie da niet ofsow, hijs vet gespierd voor een 14 jarige!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Duidelijk de sniperx pose. Gaat nog populair worden, misschien dit jaar op Mr. Olympia als verplichte pose.

Dat joch van een sniper is ook nog is trots op zn rug he.. dat is nog het ergste niet wetende dat je 0 maar dan ook echt NUL progressie hebt gemaakt..

Gasten als SniperX vernken dit forum met hun gekloot: gewoon lekker simpel: Vreet als een gek, Rust voldoende en train uberzwaar. En kom pas met een progressiepic als je 10kg meer weegt.

Battie ass!

Whahah SniperX kaapt het topic van deze ecto gewoon.

Battle of the ecto's......To be continued.

hehe op gertjantje007 zijn eerste topic kaapt er een andere gozer zijn topic ook
sniperx op elke foto van jou zie ik een aflevering van south park

je moet eerst goed eten spieren komen van zelf blijf trainen

hallo,ik ben ne gast van 17 jaar
ik weeg nu ongeveer 66.5 kg
ik ben 1,87 m groot
ik doe nu 1 maand powertraining,maar heb een maandje overgeslagen wegens vakantiejob
vp=18%,als dit anders is,gelieve te melden
heeft iemand tips voor mij,en kan er iemand mijn bf schatten?
thnx :)

Procentje of 8 !

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Gasten als SniperX vernken dit forum met hun gekloot: gewoon lekker simpel: Vreet als een gek, Rust voldoende en train uberzwaar. En kom pas met een progressiepic als je 10kg meer weegt.

Battie ass!

Wat is er toch met iedereen met dat zware trainen.. Wil je die jongen een kapotte schouder aansmeren...

Ga zwaar trainen als er een goede basis is, die eerste 15 kilos gaan met netjes trainen / op gevoel en spieren hard aanspannen met een BELASTING net zo snel...

SUC6

Terug
Naar boven