AndroidHealthClinic

Progressie van 1 maand

Jaman, eerder 10 of lager...

Jij bent cker nooit lager geweest dan 10? dan weet je namelijk hoe dat eruit ziet..

Dat bij deze jongen het er minder uitziet dan bij iemand met 8% en veel spieren/spierspanning is omdat deze jongen helemaal leeg is " gelopen "...

Gast 66kg @ 1.87? Hoeveel spier verwacht je dan? Maarja wat jij wil, het ziet er in ieder geval uit als iemand met 12-13%.

Gast 66kg @ 1.87? Hoeveel spier verwacht je dan? Maarja wat jij wil, het ziet er in ieder geval uit als iemand met 12-13%.

Zeg ik dan dat ik spier verwacht?!?!

NOPE !!!

Wat ik zeg en wat jij klaarblijkelijk niet begrijpt is dat een puber van 17 zonder enige spiermassa, spierspanning of pomp met 8% er anders uitziet dan een natural BBer met 8% , deze laatste oogt droger, harder en ripter...

Gegroet!

NOPE !!!

Wat ik zeg en wat jij klaarblijkelijk niet begrijpt is dat een puber van 17 zonder enige spiermassa, spierspanning of pomp met 8% er anders uitziet dan een natural BBer met 8% , deze laatste oogt droger, harder en ripter...

Gegroet!

Dat zei ik omdat als je zo licht bent en niet eens zo droog oogt dan heb je echt heel weinig spier dus in verhouding niet zo'n laag BF%.
Maja fock it wat voor % hij heeft.:)

gertjantje007 en vrounieluutje,

Jullie avatars zijn abnormaal vreemd, heel uniek. En gertjantje, jouw zelfbeeld is echt apart.. Ga jezelf nu eens goed bekijken in een spiegel en ga daarna pas melden in watvoor 'stadium' je verkeert.
Het beeld dat ik van jou heb is namelijk dit: Een superdude, die denkt dat hij 'breed' is.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

iemand zij mij int begin dat ik sniperx was
ik geloofde dit natuurlijk niet want sniperX is een ecto
ik ben al in een verder stadiu
ik zit al rond 3/8 ofzo,,
hem zit op 0.1 /100 ofzo??,,

God.. nu ga ik sniper ook nog verdedigen komt het:

Snipe is 14 of 15, en staat er op zijn leeftijd al droger bij ( en heeft misschien in verhouding zelfs meer spiermassa ) dan jij. Ook ben ik ervan overtuigd dat snipe véél meer kennis over bodybuilding heeft dan jij ( ik zeg niet dat hij het ook toepast ).

gertjantje007 en vrounieluutje,

Jullie avatars zijn abnormaal vreemd, heel uniek. En gertjantje, jouw zelfbeeld is echt apart.. Ga jezelf nu eens goed bekijken in een spiegel en ga daarna pas melden in watvoor 'stadium' je verkeert.
Het beeld dat ik van jou heb is namelijk dit: Een superdude, die denkt dat hij 'breed' is.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

God.. nu ga ik sniper ook nog verdedigen komt het:

Snipe is 14 of 15, en staat er op zijn leeftijd al droger bij ( en heeft misschien in verhouding zelfs meer spiermassa ) dan jij. Ook ben ik ervan overtuigd dat snipe véél meer kennis over bodybuilding heeft dan jij ( ik zeg niet dat hij het ook toepast ).

sniper heeft al 7.500 post en zit hij al 2 jaar op het forum? voor ze leeftiijd weet hij veel van bodybuilden, denk ik iig, hij moet alleen eten,eten,eten etc.
;)

iemand zij mij int begin dat ik sniperx was
ik geloofde dit natuurlijk niet want sniperX is een ecto
ik ben al in een verder stadiu
ik zit al rond 3/8 ofzo,,
hem zit op 0.1 /100 ofzo??,,

kerel...hahaha

je doet net alsof je een super bodybuilder bent...

dan vind ik dat sniperX er nog serieuzer bijstaat dan jij, je hebt een veel te hoge dunk van jezelf...haha, voor 90% hard sta je volgens jezelf?kerel...je zit op een bodybuilding forum, dat is vragen om uitgelachen te worden als je dit post.

door kerels als jij ga ik mezelf straks nog gespierd vinden (y)

Laatst bewerkt:
wat een vreemde mensen lopen er tog rond. ik ben 110% hard............als me vriendin een goeie bui heeft :P

wat een vreemde mensen lopen er tog rond. ik ben 110% hard............als me vriendin een goeie bui heeft :P
:haha::haha:zal morgen maar eens wat foto,s van mij maken en op DBB zetten ben 5 kilo gegained deze vakantie dus zet je maar alvast schrap jongens:eek::D ben ook BTW net begin deze vakantie begonnen..@ sportschool

Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van mijn spierkwaliteit ( = VP?)
sommigen zeggen dat ik voor 90% hard sta
en wat vinden jullie anders van mij
groetjes gertjan
tips& trix altijd welkom
,,
21eb8jt.jpg

Gasten als SniperX vernken dit forum met hun gekloot: gewoon lekker simpel: Vreet als een gek, Rust voldoende en train uberzwaar. En kom pas met een progressiepic als je 10kg meer weegt.

Battie ass!
en gasten zoals jou zijn nummer 1 domheid op dit forum;)

toen ik net begon 2 maanden geleden was ik 73/74kg, 1.84m en dat was ongeveer 12% bf...
dan kan hij toch nooit 12% bf zijn met 1.87 66kg..

NOPE !!!

Gegroet!

you're right

Terug
Naar boven