Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eigenlijk nog niet eens 2 jaar, februari 2009 begonnen met aankloten,Mocht dit echt 2 traingsjaren zijn heb je het heel erg netjes gedaan.
Heb je trouwens ook foto's van rug?
clean bulken, cutten vind ik nog niet echt nodig mijn bf is niet echt hoog en zo gaat het lekker en ik gain nog steeds
Ik zal nooit ergens over liegen.Voor nog geen 2 jaar trainen en de eerste paar maanden beetje aankloten vind ik dit echt erg veel, eigenlijk teveel om het te geloven. (no offence)
Maar wie weet, misschien heb je wel supergenen of ben je niet helemaal eerlijk tegen ons geweest over AS en/of trainingstijd.

fl**ker toch op met je gezeik man:S. Je doet echt te moeilijk hierover en dat hoef je niet 2/3 keer te herhalen als je hem niet geloofd hou het lekker voor je ofzo...No offence brah, maar door deze post van jou geloof ik je niet meer.
Die post lijkt op die van vele troll's die beweren dat ze niet liegen..
fl**ker toch op met je gezeik man:S. Je doet echt te moeilijk hierover en dat hoef je niet 2/3 keer te herhalen als je hem niet geloofd hou het lekker voor je ofzo...
Goede progressie doe het je niet na!
u mad?
En waarom moet ik het voor me houden?
Als jij het een goede progressie vind, dat kun je dan toch ook voor je houden?
wat maakt het uit of hij gekuurd heeft of niet?
ziet er goed uit, krijg het later gezondheidsproblemen: his problem.
gast, ik snap dat mensen daarover liege , maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet, en zo interpreteer jij dat wel, . ik vind het zwak om daar zo op de reageren . leer eten en trainen dan kom het ook goed. ik vind dat je iets mag geloven als iemand dat zegt, anders heeft hij er tog alleen maar zichzelf mee.Omdat als je hebt gekuurd moet je niet zeggen dat je dat niet hebt gedaan.