Fitness Seller

progressie

Damn, echt super resultaat! Keep up the good work.

Mocht dit echt 2 traingsjaren zijn heb je het heel erg netjes gedaan.

Heb je trouwens ook foto's van rug?

Heb je hiervoor alleen maar gebulkt of ook gecut?

Voor nog geen 2 jaar trainen en de eerste paar maanden beetje aankloten vind ik dit echt erg veel, eigenlijk teveel om het te geloven. (no offence)

Maar wie weet, misschien heb je wel supergenen of ben je niet helemaal eerlijk tegen ons geweest over AS en/of trainingstijd.

Goede genen sowieso, ik weet heel duidelijk waar ik mee bezig ben en train sinds oktober 2008. Ik mis echter wel 'n paar kilot'jes in verhouding met TS.

Hij staat er zeker goed bij, maar als je 2 jaar echt goed en consequent traint/eet moet het zeker wel haalbaar zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Voor nog geen 2 jaar trainen en de eerste paar maanden beetje aankloten vind ik dit echt erg veel, eigenlijk teveel om het te geloven. (no offence)

Maar wie weet, misschien heb je wel supergenen of ben je niet helemaal eerlijk tegen ons geweest over AS en/of trainingstijd.
Ik zal nooit ergens over liegen.

heeel erg goed

zeker netjes man,

Naar mijn persoonlijke smaak mag er wat meer massa op die benen, ben een fan van monsterlegs :D

No offence brah, maar door deze post van jou geloof ik je niet meer. :P

Die post lijkt op die van vele troll's die beweren dat ze niet liegen..
fl**ker toch op met je gezeik man:S. Je doet echt te moeilijk hierover en dat hoef je niet 2/3 keer te herhalen als je hem niet geloofd hou het lekker voor je ofzo...
Goede progressie doe het je niet na!

Laatst bewerkt:
fl**ker toch op met je gezeik man:S. Je doet echt te moeilijk hierover en dat hoef je niet 2/3 keer te herhalen als je hem niet geloofd hou het lekker voor je ofzo...
Goede progressie doe het je niet na!

u mad?

En waarom moet ik het voor me houden?
Als jij het een goede progressie vind, dat kun je dan toch ook voor je houden?

Top! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Omdat als je hebt gekuurd moet je niet zeggen dat je dat niet hebt gedaan.
gast, ik snap dat mensen daarover liege , maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet, en zo interpreteer jij dat wel, . ik vind het zwak om daar zo op de reageren . leer eten en trainen dan kom het ook goed. ik vind dat je iets mag geloven als iemand dat zegt, anders heeft hij er tog alleen maar zichzelf mee.

Wat een resultaat! En nog maar 2 jaar bezig. Je voeding is ook prima. Dit is het resultaat van toegewijd trainen en eten. Heel goed!

Terug
Naar boven