Fitness Seller

progressie

gast, ik snap dat mensen daarover liege , maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat doet, en zo interpreteer jij dat wel, . ik vind het zwak om daar zo op de reageren . leer eten en trainen dan kom het ook goed. ik vind dat je iets mag geloven als iemand dat zegt, anders heeft hij er tog alleen maar zichzelf mee.

Ik snap niet dat mensen daarover liegen. Ik vind dat als je kuurt dat je er ook eerlijk over moet zijn, of je moet een goede reden hebben, bijv topsporter etc.

Ik snap niet dat mensen daarover liegen. Ik vind dat als je kuurt dat je er ook eerlijk over moet zijn, of je moet een goede reden hebben, bijv topsporter etc.

Ga ergens anders zeiken man. Kan iem al zijn spamposts verwijderen?

Goeie progressie topicstarter. Goeie stats ook man.
10/10

• Topic Starter Topic Starter
Op hoeveel gram eiwitten zit jij?!

Moet wel aardig wat geld kosten per maand
400 gr ongeveer. . kost aardig wat ja volges mij. maar mijn ouders betalen dus dat is wel chill. op het begin een beetje gezeur van wat eet jij wel niet bla bla maar ze zijn er nu aan gewend denk ik want mijn mam neemt altijd genoeg mee zelfs zonder te vragen.

profi!

Ziet er super uit man, strevenswaardig.

Ga ergens anders de internetheld uithangen. Zijn ook mensen die goed eten en trainen en genen hebben. Wat een onzin man en ook hoevaak je er op in gaat.

OT: Mooie resultaten!

Zekers nice.

Goede vooruitgang

progressie ff up to date. nu 110 kg. bij 1.94

IMG_0600.jpg

IMG_0602.jpg

IMG_0601.jpg

Je staat er goed bij man, klasse.

Goeie fysiek. Smal middel, breed bovenaan.

Snap niet wat sommige hier zitten te zeggen. Voor 2 jaar trainen vond ik zelfs dat er nog iets meer kon uitgehaald worden. Benen mogen idd iets groter, maar voor de rest zeker goed.

Goeie fysiek. Smal middel, breed bovenaan.

Snap niet wat sommige hier zitten te zeggen. Voor 2 jaar trainen vond ik zelfs dat er nog iets meer kon uitgehaald worden. Benen mogen idd iets groter, maar voor de rest zeker goed.

Overdrijven is ook een kunst :p, lang niet iedereen haalt dit binnen 2 jaar. Goed fysiek.

Dus zo ziet 110kg bij 194cm eruit, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Echt goed fysiek!

knap gedaan man voor 2j trainen :thumb:...me jelly

Potverdomme.. ik heb ook nog een lange weg te gaan. MAAR WE KOMEN ER WEL!

Bedankt voor de motivatie, and keep doing what you're doing!

Superbruut! Een wens om ooit zo te zijn.

goed bezig!

ik train nu 3 jaar.

que benen betreft snap ik niet dat sommige ze klein vinden. is men sterkste spiergroep en ze meten 70 cm .

Terug
Naar boven