AndroidHealthClinic

progressie

Boytoy

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Heey mede lichaamsbouwers,

ik ben een klein jaartje geleden begonnen met lichaamsbouwen, nadat ik begonnen ben met hormoonbehandeling (ben een vrouw naar man transseksueel).

Anyway, heb 2 foto's, before (was toen nog als vrouw, voor mijn borsten eraf gingen) en after (na borstoperatie en 11 maanden trouw trainen met strak voedingsschema.

Wil eigenlijk vooral ff showen, benieuwd wat anderen ervan vinden tot nu toe en heb deze site gejoined om meer te leren over BB'n en gewoon voor de lol :).

w457fg.JPG

tyjtdk.JPG

is geen 7%

goede progressie :O
weet niet precies wat hormoon spuiten etc. met je doet, want ik neem aan dat je behalve onder het mes ook spuiten etc. krijgt voor haargroei en bredere kaak, dat soort dingen. Helpt dat ook met spiergroei? ^^
ziet er iig netjes uit voor zover je kan beoordelen van 1 foto ;)

zeker goede progressie! ongeloofelijk hoor :) zit je nog aan de roids?

• Topic Starter Topic Starter

Moet eerlijk bekennen dat het dat eigenlijk was... Het zal nu wat hoger liggen. Moet het eigenlijk binnenkort weer 's laten meten.

@ Supersized:

Hormonen zorgen ervoor dat ik testosteron niveau heb van een normale volwassen man :].

Moet eerlijk bekennen dat het dat eigenlijk was... Het zal nu wat hoger liggen. Moet het eigenlijk binnenkort weer 's laten meten.

@ Supersized:

Hormonen zorgen ervoor dat ik testosteron niveau heb van een normale volwassen man :].

jeetje, dan doe je t wel erg goed!

alles kan op DBB ook wij zijn ruimdenkend:o

had eigenlijk niet van mezelf verwacht dit te vragen aan een dude:(,
maar pics of tits
or it didn't happen.

en niet separaat op de operatietafel, maar vast aan je romp

Epic troll

Hehe, je bent niet de eerste die dat me vraagt. Maar helaas.. die foto's zijn er niet meer. Heb ooit een supervrouwelijke periode meegemaakt waarin ik mezelf probeerde te overtuigen dat ik wel een meisje was. Ook foto's in die tijd gemaakt :P.

Heb nu pecs, een phallus en spieren!

Ik geloof er geen fluit van, sorry. Die rechter foto is gewoon een natural mannen lichaam. Maar goed, ik speel het spelletje wel mee.

Nette prgressie!

Ben je trouwens niet wat te jong om al zo een grote beslissing te nemen om een 'man' te worden?

Is het nu normaal om (half)nudes te vragen van een vrouw naar man (voor t mes) of is dat vreemd?

Je hoeft me niet te geloven, begrijp je scepticisme ook heel goed. Ik neem het wel op als compliment :).

Heb nooit echt vrouwelijke heupen gehad btw, hoewel ik wel een pretty meisje was. En heb van nature een redelijk zware bouw. Ben ook behoorlijk lang.

En nah.. beslissing is eerder laat dan vroeg genomen. Tegenwoordig zijn ze er in de vroege tienerjaren/kinderjaren wel bij. In die zin vind ik het jammer dat ik niet eerder van dit fenomeen afwist zodat ik vroeger kon beginnen met hormoonbehandeling en integratie in de maatschappij als man. Echter, alles is op z'n pootjes terecht gekomen :).

@ Musculo: nah, lijkt me vrij normaal man :P

ik heb er vrij weinig verstand van, maar als jij pas heel laat deze keuze hebt gemaakt heb jij dus ook geen prikken gehad om het vrouwlijk puberen tegen te gaan en het mannelijk puberen te ontwikkelen?
Dan blijf je toch vrij vrouwelijk? minder baargroei/haar op handen/smallere kaaklijn etc.
en ik neem aan dat je niet ineens bedenkt dat je liever een jongen/man bent? ^^ 23 lijkt me wel heel laat om dit te doen?

Precies, ik was wat later met de hormonen. Daardoor heb ik inderdaad borstgroei gehad. Al zijn die nu dus geamputeerd. Maar onder invloed van testosteron heb ik toch een flinke vermannelijking. Flinke zware stem, mannelijke vetverdeling etc. Heupen heb ik mazzel mee. Ik had wel vrouwelijk uitziende heupen maar niet echt breed. Nu onder invloed van testosteron ogen mijn heupen wat mannelijker :). Mijn benen zijn helaas nog steeds heel erg vrouwelijk, ondanks consequent trainen. Maar ja, vergt gewoon tijd. Komt vanzelf wel.

zucht

Dus gratis test voor de rest van je leven?:D

Precies, ik was wat later met de hormonen. Daardoor heb ik inderdaad borstgroei gehad. Al zijn die nu dus geamputeerd. Maar onder invloed van testosteron heb ik toch een flinke vermannelijking. Flinke zware stem, mannelijke vetverdeling etc. Heupen heb ik mazzel mee. Ik had wel vrouwelijk uitziende heupen maar niet echt breed. Nu onder invloed van testosteron ogen mijn heupen wat mannelijker :). Mijn benen zijn helaas nog steeds heel erg vrouwelijk, ondanks consequent trainen. Maar ja, vergt gewoon tijd. Komt vanzelf wel.

eventueel fullbody pic? maakt t wat geloofwaardiger..

What the fock is dit serieus?? XD

Anders echt goed I guess...

Mischien een hele viese vraag maar is echt alles veranderd?? Letterlijk alles naar een man... Vraag me af of dit mogelijk is..

What the fock is dit serieus?? XD

Anders echt goed I guess...

Mischien een hele viese vraag maar is echt alles veranderd?? Letterlijk alles naar een man... Vraag me af of dit mogelijk is..

Bijna 2013 kerel, alles is mogelijk met genoeg centjes.

Terug
Naar boven