AndroidHealthClinic

progressie

Dus je was eerst 1.92m lang als vrouw? Dafuq.

• Topic Starter Topic Starter
eventueel fullbody pic? maakt t wat geloofwaardiger..

Heb ik alleen toen ik nog een vrouwtje was. Zal wel ff showen. Mijn benen zijn nu iets anders, maar helaas nog wel vergelijkbaar. Vooral onderbenen krijg ik maar met moeite groter. Vervloekte vrouwelijke lichaamsbouw van me... ook al ben ik dan 1.92m.

Excuses btw, foto had scherper gemogen, maar er komen spoedig meer foto's naarmate ik het topic update.

Je kan aan de foto wel al zien dat ik van nature al wat mannelijke trekken had :)!

pre242.jpg

Goed topic is goed

Lol wtf, dit had ik wel op de misc verwacht, niet DBB

Heb ik alleen toen ik nog een vrouwtje was. Zal wel ff showen. Mijn benen zijn nu iets anders, maar helaas nog wel vergelijkbaar. Vooral onderbenen krijg ik maar met moeite groter. Vervloekte vrouwelijke lichaamsbouw van me... ook al ben ik dan 1.92m.

Excuses btw, foto had scherper gemogen, maar er komen spoedig meer foto's naarmate ik het topic update.

Je kan aan de foto wel al zien dat ik van nature al wat mannelijke trekken had :)!

kan je wel even maken toch? ziet er idd uit als een man die zich in een jurk en pruik heeft gehesen. Ben benieuwd naar die fullbody pic van nu, maar zal nog wel komen!

Ja, ik maak wel wat vergelijkfoto's binnenkort =). Misschien flex ik wel in 1 van mijn jurkjes van vroeger. Die heb ik nog wel liggen ergens!

dus je hebt gewoon nog een k*tje? Mack jij valt toch op gespierde vrouwen?

heb je ook dat belangrijkste deel ?

Goede progressie!

Ik heb nu een penis :).

Is niet per centimeter, haha. En ja, is verzekerd ;).

Zonde, je was een mooie meid vroegah.

pff wilde bijna gaan slapen maar dit houd me toch weer ff waker

krijg je dan een donar penis??

wtf is dat nou weer voor een onzin, een ****ing ombouwing van man/vrouw vrouw/man word wel verzekerd maar de meeste basis dingen willen ze eruit gooien? nog grotere bullshit dan het stoppen met roken vergoeden.

wtf is dat nou weer voor een onzin, een ****ing ombouwing van man/vrouw vrouw/man word wel verzekerd maar de meeste basis dingen willen ze eruit gooien? nog grotere bullshit dan het stoppen met roken vergoeden.

Belachelijk inderdaad, waar gaat het heen...

Terug
Naar boven