Fitness Seller

progressie

wat de fak

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 23:08 ----------

wat kost dat de centimeter?
en hoe heb je dit betaald dan ? zit dit in het zorgpakket?

Ja, het is een speciale zorgpakket dat heet: WHAT DA ****!!!! ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mag ik eerst ff m'n complimenten geven voor de mede BB'ers dat ze dit topic volwassen oppikken.
Je ziet hier vaak genoeg dat men gaat rellen als er iets niet in hun straatje ligt. :)

Daarnaast is dit wel 1 van de apartste topics die ik in tijden hier tegen gekomen ben :D
Wel lef dat je hier dit post.

Maar met die testosteron kan je makkelijk wat hoger doseren als je straks wat serieuzer gaat trainen.

Om degene die echt zo graag een antwoord willen op bovenstaande vragen...
Denk dat hij het waarsch een beetje awkward vind om te vertellen. Alhoewel dit forum geen schaamte kent :)

(heb ff google ge-hit)
Maar ze maken dus een soort penis van je (inmiddels vergrote) clitorus, en het vel rond om je vagina. Of ze kunnen huid uit je bovenbeen halen, en dit tot een penis vormen. (bij deze techniek wordt ie iets groter)
Echt seksueelfunctioneel zal dit alleen nooit worden. (aldus wikipedia, weer wat wijzer geworden)
Dit wordt dus blijkbaar volgens 3nigma hierboven vergoed door het "what da ****!??! zorgpakket"

Als je ons loopt te trollen verdien je wel echt de troll van t jaar award :D

Oja, nog 1 ding dat ik me af vroeg. Val je op mannen of op vrouwen?

Laatst bewerkt:

iseewhatyoudidthere.jpg

Wat ik me afvraag is of je zelf de lengte van je penis kan bepalen? En is dat echt niet functioneel?

Goede progressie en die foto in de jurk daar was je gewoon al een man met borsten.

Mag je zelf bepalen hoe lang hij is?

wtf is dat nou weer voor een onzin, een ****ing ombouwing van man/vrouw vrouw/man word wel verzekerd maar de meeste basis dingen willen ze eruit gooien? nog grotere bullshit dan het stoppen met roken vergoeden.

Dit dus, liever dat ik wat vaker naar de Fysio mag

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik eerst ff m'n complimenten geven voor de mede BB'ers dat ze dit topic volwassen oppikken.
Je ziet hier vaak genoeg dat men gaat rellen als er iets niet in hun straatje ligt. :)

Daarnaast is dit wel 1 van de apartste topics die ik in tijden hier tegen gekomen ben :D
Wel lef dat je hier dit post.

Maar met die testosteron kan je makkelijk wat hoger doseren als je straks wat serieuzer gaat trainen.

Om degene die echt zo graag een antwoord willen op bovenstaande vragen...
Denk dat hij het waarsch een beetje awkward vind om te vertellen. Alhoewel dit forum geen schaamte kent :)

(heb ff google ge-hit)
Maar ze maken dus een soort penis van je (inmiddels vergrote) clitorus, en het vel rond om je vagina. Of ze kunnen huid uit je bovenbeen halen, en dit tot een penis vormen. (bij deze techniek wordt ie iets groter)
Echt seksueelfunctioneel zal dit alleen nooit worden. (aldus wikipedia, weer wat wijzer geworden)
Dit wordt dus blijkbaar volgens 3nigma hierboven vergoed door het "what da ****!??! zorgpakket"

Als je ons loopt te trollen verdien je wel echt de troll van t jaar award :D

Ik val op vrouwen :cool:.

Bij mij is er trouwens een lapje huid van mijn arm gebruikt. Er was niet eens zo veel nodig, ik had van nature al een grote clitoris.. en die groeide met de Testosteron alleen nog meer.

Anyway, mijn vrouwtje is er gelukkig mee. Hij is natuurlijk niet al te groot.. maar ook niet te klein. Penetratie is goed te doen, en ik kan er wel degelijk mee klaar komen :).

Wat de verzekeringen betreft:

ruudjeee.jpg

Laatst bewerkt:
Met een goede fantasie en een strap on had je ook het 'mannetje' kunnen zijn.

wat ze tegenwoordig allemaal niet kunnen, top man! Hoe word hij hard dan? Stroomt er dan ook gewoon bloed in?

epic troll topic..... zucht

hahah dat mensen in een troll intrappen zeg :rolfol:

Hehe, je bent niet de eerste die dat me vraagt. Maar helaas.. die foto's zijn er niet meer. Heb ooit een supervrouwelijke periode meegemaakt waarin ik mezelf probeerde te overtuigen dat ik wel een meisje was. Ook foto's in die tijd gemaakt :P.

Heb nu pecs, een phallus en spieren!

pics van fallus?

Met een goede fantasie en een strap on had je ook het 'mannetje' kunnen zijn.

Geprobeerd, werkte niet. Het gaat ook veel verder dan alleen maar mijn geaardheid.
Het ging altijd om mijn identiteit, hoe ik in het level wilde staan. En dat wilde ik gewoon niet als vrouw.
Ik was altijd 1 van de jongens.

Af en toe kwam er wel 's een jongen op me af die iets met me wilde, maar dan walgde ik en zei: Kom op man.. je bent een van mijn vrienden, dat is gewoon raar..
Ben ook nooit verliefd op een jongen geweest.
Ik heb het wel "geprobeerd" met een jongen.. meer om mijn omgeving tevreden te stellen, maar je kan niet al te lang weglopen van wie je echt bent.. ;)

In on this thread :)

kan het gemist hebben, maar heb je nu ook een plassertje?

Niet echt een progressie te zien.tussen de 2 fotos

inb4 hoody

dus je geilde eerst op je eigen?

Laatst bewerkt:
Als je nou eerst je derde been had genomen voor.je t**ten er af gingen had je nog flink wat geld kunnen verdienen!

Als je nou eerst je derde been had genomen voor.je t**ten er af gingen had je nog flink wat geld kunnen verdienen!

Hahaha, wie weet :p!

Maar geld heeft me nooit gemotiveerd. Zolang de basisbehoeften in orde zijn ben ik tevreden. Spartaanse lifestyle werkt voor mij 't beste :).

Gelooft iemand dit echt

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven