XXL Nutrition

Progressiepics 2,5 maand trainen, nog een lange weg te gaan, maar we zijn onderweg

Vali

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
30
Lengte
1m79
Massa
113kg
Vetpercentage
35%
Vandaag 2,5 maand bezig voor een fitter en gezonder leven.
Besloten om een paar progressie foto's te plaatsen van de afgelopen 2 maanden.
Ik weet het, ben niet super gespierd en ben nog lang niet waar ik wil zijn, gewoon een paar progressie foto's.
Wekelijkse training: krachttraining 1 uur 3/4 dagen in de week, laatste 2 weken begonnen met Insanity, hardlopen 30 minuten 3/4 avonden in de week, en probeer daarnaast nog zoveel mogelijk te crossen 1 a 2 x per week. Volgende week mijn nieuwe MTB ophalen dus van de zomer ook fietsen erbij.
Eetschema is gebaseerd op low carb, probeer onder de 100g koolhydraten per dag te nemen, vet hou ik tussen de 70-90g aan, en eiwitten zo hoog mogelijk. Daarbij gewoon 500kcal onder mijn behoefte soms heel iets meer, soms iets minder.
Elke 4de van de maand ga ik een paar nieuwe foto's plaatsen :)

Het begin, op mn allerzwaarst en nog nooit zo 'fatzig' geweest, bij deze besefte ik ook dat er verandering in moest komen.
4 Januari 96KG +- 28-30% bf gok ik.
29eivwp.jpg

osef83.jpg

4 Februari 92KG bf gok ik rond de 25%
akjqd0.jpg

2w5lxro.jpg

favv3m.jpg

4 Maart 88KG bf 19/20% gemeten met 3 punts tang.
2l9oco2.jpg

24mhjip.jpg

dfka3o.jpg

bhd4ef.jpg

Sorry voor de crappy foto's.

Grtz, Vali

gaat de goede kant op vol blijven houden nu

Netjes bezig volhouden nu.

Onder de 100 gr khd , is dit niet érg laag voor je lengte en gewicht? gezien je stats? Of ligt dit aan mij.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een keto dieet zou volgen zou ik daar nog verder onder moeten zitten, wel geprobeerd maar vind ik niet te doen.
Denk zelf dat keto goed is, maar dan moet je daar wel mee door blijven gaan en dat zag ik niet zitten, hele leven lang vetten eten, en zo goed als geen koolhydraten. Voor de sport wat ik beoefen heb ik gewoon koolhydraten nodig om mijn spieren te kunnen voorzien. Probeer nu rond de 100g per dag binnen te krijgen, en in het weekend wat meer.
Voor mijn gevoel werkt dit goed, en ik voel me er ook goed bij i.c.m. Mijn trainingen.
Bedankt allemaal voor de positieve reacties ! :)

Als je jezelf er goed bij voelt prima dan. :)

Zeer duidelijke en zichtbare progressie. Vanaf dat je op een lager vetpercentage komt ga je de veranderingen waarschijnlijk niet meer zien op maandelijkse basis, omdat de veranderingen dan zijn door meer spiermassa te kweken. Dat gaat nu eenmaal trager dan vet verliezen.

In mijn ogen kan je gerust wat lager in eiwitten gaan, wat hoger in koolhydraten. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Succes en ga zo door!

Laatst bewerkt:
Super! Doorgaan zo

Bedankt allemaal! Super motiverend dit :)
Mijn plannen zijn eigenlijk om nog te cutten tot en met september, en dan te cleanbulken van oktober tot februari/maart 2015. Tot nu toe gaat het echt lekker en voel me echt stukken beter, kijk even aan hoe mn lichaam/vet/spieren reageren op het eetschema wat ik nu volg, wellicht ga ik nog het een en ander veranderen. Zat er ook al aan te denken om rustigaan de koolhydraten weer iets te verhogen, en naarmate mijn gewicht daalt ga ik gewoon nog wat lager in vetten aangezien ik +- 1g per lichaamsgewicht aan wil houden. Bedankt allemaal!

netjes ouwe!

Thanks!! :)

ziet er motiverend uit, en van die borstjes ben je al af, pecvorm komt er al in :D

ziet er motiverend uit, en van die borstjes ben je al af, pecvorm komt er al in :D

Bedankt!

Ondertussen een paar nieuwe foto's, vind zelf dat er niet veel progressie inzit vergeleken de laatste foto's, of dat ligt aan mn zelfbeeld. Begin toch iets meer vorm te krijgen in mn buik, maar ik blijf denk ik nog een tijdje door cutten omdat ik vind dat er nog teveel vet op mn heupen zit, misschien een kwestie van tijd.
Stats momenteel:
86,5KG
Heupomtrek 95cm
Middelomtrek 90cm
Biceps 39cm
Genoeg geluld, foto's:
2zjky76.jpg

10wlceu.jpg

vz7doy.jpg

k9gjsh.jpg

Reacties, commentaar , en opmerkingen zijn zeker welkom!

Grtz,
Vali.

Mooi progressie, ga zo door zou ik zeggen.

Lijkt er wel op dat je gyno hebt. Vooral omdat alleen je rechter tepel een stuk groter is dan je linker.

Ja ik weet dat ik gyno heb, heb ik al vanaf mijn 11de..
Al aantal keer mee naar de dokter geweest, maar word gewoon gezegt dat het door de pubertijd komt en vanzelf weg moet gaan. Eerst maar eens lekker laag in bf% gaan, en dan eens aankijken hoe het er dan uitziet.
Overweeg om eind dit jaar of begin volgendjaar te laten opereren, als het echt niks minder word.

Nette progressie man! Ga zo door!!

Thanks! :)

Vandaag mijn bf% laten meten, en kwam uit op 17,8%..
Zou dit kunnen kloppen aangezien mijn foto's?
Laten meten door 4 punts meting (tang).

Vandaag mijn bf% laten meten, en kwam uit op 17,8%..
Zou dit kunnen kloppen aangezien mijn foto's?
Laten meten door 4 punts meting (tang).

Denk dat dit wel klopt, in ieder geval niet lager dan 18%. :) Mooie progressie man ga zo door!

Terug
Naar boven