AndroidHealthClinic

prohormonen

Bezoekers in dit topic

nameless

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
781
Waardering
16
hallo,
ik zit in de usa en heb nog niet echt iemand kunnen vinden voor aas. Waar ik wel aan kan komen is verschillende pro-hormonen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb gelezen dat Epistane het beste is wat op dat gebied te krijgen is. Dit is bij de meeste winkels uit het assortiment maar een aantal verkopen het nog.
Nu lees ik ook dat je er het beste DHEA naast kan stacken. Is dat DHEA dan het zelfde als Methyl 1-D is is dat iets compleet anders. Want ik lees ook mensen die alleen Methyl 1-D gebruiken maar dat is niet eens een prohormoon.
Dus wat is volgens jullie de beste stack? Epistane (zelfde als havoc) met iets anders zoals Methyl 1-D of DHEA?
graag jullie advies hier in?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon voor het echte werk gaan;)
 
Dhea doet niks, zie supplementen.
 
Gewoon voor het echte werk gaan;)

der staat dat ie er niet kan aankomen of kan je niet lezen

Haha, dank je saliere, ik wou er niets van zeggen van zo'n post;)

Maar ik heb ook gelezen dan DHEA alleen niets doet maar als stack met epistane zou het wel iets moeten doen.
Niemand die veel ervaring heeft met prohormonen?
t liefst zou ik zelf ook over een maandje of 3 (omdat ik mn andere kuur net heb afgerond) een 6/8weekse k*t kuur pakken maar daar kan ik dus niet aan komen. Wil nu dus prohormonen nemen en dan net voor de zomer nog een keer
 
epistane is niet het beste, h-drol is beter dan epi
 
Lijkt me toch niet zo moeilijk om aan gear te komen? Je kan echt wel wat regelen als je op een drukke avond naar de gym toe gaat en een beetje rond vraagt aan wat gasten waaraan je ziet dat ze zelf juicen.. ;)
 
Lijkt me toch niet zo moeilijk om aan gear te komen? Je kan echt wel wat regelen als je op een drukke avond naar de gym toe gaat en een beetje rond vraagt aan wat gasten waaraan je ziet dat ze zelf juicen.. ;)
Kans is groot dat je bestempelt word als de guy die andere guys lastigvalt met vragen over juice, voor je het weet word je de gym uitgekicked door een guy genaamd earl met een drakentatoe op zijn rechterarm.
 
Kans is groot dat je bestempelt word als de guy die andere guys lastigvalt met vragen over juice, voor je het weet word je de gym uitgekicked door een guy genaamd earl met een drakentatoe op zijn rechterarm.

lol
 
haahaha, idd!
En hier lopen wel grote gasten in de gym maar dat komt vooral omdat het football players zijn of worstelaars niet zo snel de juicers te onderscheiden dus
 
Gewoon zeggen ......Heey joe know KRIELTJE....wedden dat ze gelijk naar je toe komen....dan is het ijs gebroken,kan je hem zo inkoppen.
 
al die k*t pro hormonen. Je hebt jaren zonder meuk getrained. Nu ineens zit je daar en kan je niet meer zonder,na 2 kuurtjes?
Kom op zeg....
 
Laatste keer dat ik dat "joe know krieltje" verhaal ergens probeerde kreeg ik me een pak rammel.
 
Gewoon zeggen ......Heey joe know KRIELTJE....wedden dat ze gelijk naar je toe komen....dan is het ijs gebroken,kan je hem zo inkoppen.

hahaha, oke dat ga ik proberen;)
Ik kan wel zonder maar ik wil doe prohormonen wel proberen nu ik toch hier ben
 
Laatste keer dat ik dat "joe know krieltje" verhaal ergens probeerde kreeg ik me een pak rammel.

hehehehehee,was dat die grote neger,met dat ooglappie....gaf hem zo pak slaag dat zijn oog eruit rolde.
 
hehehehehee,was dat die grote neger,met dat ooglappie....gaf hem zo pak slaag dat zijn oog eruit rolde.

die gaf hem geen pak slaag maar wel iets anders waardoor hij 3 dagen vreemd liep
 
een schop tegen zijn benen?

:D
 
hallo,
ik zit in de usa en heb nog niet echt iemand kunnen vinden voor ass. Waar ik wel aan kan komen is verschillende pro-hormonen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb gelezen dat Epistane het beste is wat op dat gebied te krijgen is. Dit is bij de meeste winkels uit het assortiment maar een aantal verkopen het nog.
Nu lees ik ook dat je er het beste DHEA naast kan stacken. Is dat DHEA dan het zelfde als Methyl 1-D is is dat iets compleet anders. Want ik lees ook mensen die alleen Methyl 1-D gebruiken maar dat is niet eens een prohormoon.
Dus wat is volgens jullie de beste stack? Epistane (zelfde als havoc) met iets anders zoals Methyl 1-D of DHEA?
graag jullie advies hier in?

:roflol:
 

hahahaha typ fout, had t zelf ook niet eens gezien;) zal het ff veranderen

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

zou wel rlx zijn als iemand ook nog even wat advies kan geven over prohormonen
 
Back
Naar boven