Fitness Seller

Prohormoon of natuurlijk voedingssupplement

Bezoekers in dit topic

SWOMartijn

Novice
Lid geworden
13 feb 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
11%
Is Probolan 50 een prohormoon zoals sommigen zeggen of een natuurlijk voedingsupplement zoals ze zelf beweren? Iemand ervaring met die product?
 
Ban in 5,4,3,2.....
 
uhh is voedingsupplement man, kan je ook uit kip halen
 
Hoezo spammen? Ik wil graag weten of dit werkelijk werkt. Omdat er mensen zijn die erbij zweren zou ik graag iemand erover willen horen dir er zelf ervaring mee heeft.
 
Omdat er mensen zijn die zweren hebben, zou ik graag iemand erover willen horen dir er zelf ervaring mee heeft.

Oei, ik heb er geen ervaring mee, maar dan zou ik spoedig een arts raadplegen. :)

Een zweer is een ontsteking aan het lichaamsoppervlak waarbij necrotisch weefsel wordt afgestoten. Het kan zich voordoen als een kraterachtige wond van een lichaamsoppervlak. De genezingstendens kan slecht zijn, waardoor een zweer langdurig of permanent kan bestaan.
 
Oei, ik heb er geen ervaring mee, maar dan zou ik spoedig een arts raadplegen. :)

als we dan toch de dikke van dale aan het kopiëren zijn. Dan de ook de andere betekenis van zweren (:p):

zweren
zwoer; heeft gezworen(901-1000 ‘zij zweren’) verwant met Oudkerkslavisch svariti (honen), Oudindisch svara- (klank), de oorspronkelijke betekenis is: een verklaring afleggen

woordvormen

onvoltooid tegenwoordige tijd onvoltooid verleden tijd 1e persoon enkelvoud ik zweer zwoer / zweerde 2e persoon enkelvoud jij zweert zwoer / zweerde 3e persoon enkelvoud hij/zij/het zweert zwoer / zweerde 1e persoon meervoud wij zweren zwoeren / zweerden 2e persoon meervoud jullie zweren zwoeren / zweerden 3e persoon meervoud zij zweren zwoeren / zweerden beleefdheidsvorm u zweert zwoer / zweerde voltooid deelwoord gezworen / gezweerd

▼1. (onovergankelijk werkwoord) een eed of eden afleggen
•bij hoog en (bij) laag zweren, zweren bij alles wat heilig is, zweren bij zijn moeder zaliger met de grootst mogelijke overtuiging
•ik durf er niet op zweren geheel zeker ben ik er niet van

▼2. (overgankelijk werkwoord) als eed of onder ede opdragen synoniem: bevestigen, verklaren
•een dure eed zweren
•ik zweer je, met de hand op mijn hart, dat dit de waarheid is
•men zou (je zou toch) zweren dat hij het was er is nagenoeg geen verschil op te merken
•iem. trouw, vriendschap, eeuwige haat zweren
•iem. geheimhouding laten zweren hem die (onder ede) laten beloven
•dat zweer ik je wees daarvan verzekerd jou krijg ik nog wel mannetje, dat zweer ik je!

▼3. (onovergankelijk werkwoord)
•(figuurlijk) bij iem. of iets zweren hem of het hogelijk vereren, als bijzonder goed, heilzaam, knap enz. beschouwen bij een schrijver, een boek zweren
•die jongen zweert bij zijn onderwijzer schenkt hem onbepaald vertrouwen, gelooft alles wat deze zegt
•bij een bepaald merk, product, middel zweren geen ander merk, product, middel willen

▼4. (onovergankelijk werkwoord) (verouderd) Gods naam ijdellijk gebruiken, lichtvaardig God of de heiligen aanroepensynoniem: vloeken
•de ganse dag vloeken en zweren
 
Back
Naar boven