Fitness Seller

Prohormoon of natuurlijk voedingssupplement

Bezoekers in dit topic

SWOMartijn

Novice
Lid geworden
13 feb 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
69kg
Vetpercentage
11%
Is Probolan 50 een prohormoon zoals sommigen zeggen of een natuurlijk voedingsupplement zoals ze zelf beweren? Iemand ervaring met die product?
 
Ban in 5,4,3,2.....
 
uhh is voedingsupplement man, kan je ook uit kip halen
 
Hoezo spammen? Ik wil graag weten of dit werkelijk werkt. Omdat er mensen zijn die erbij zweren zou ik graag iemand erover willen horen dir er zelf ervaring mee heeft.
 
Omdat er mensen zijn die zweren hebben, zou ik graag iemand erover willen horen dir er zelf ervaring mee heeft.

Oei, ik heb er geen ervaring mee, maar dan zou ik spoedig een arts raadplegen. :)

Een zweer is een ontsteking aan het lichaamsoppervlak waarbij necrotisch weefsel wordt afgestoten. Het kan zich voordoen als een kraterachtige wond van een lichaamsoppervlak. De genezingstendens kan slecht zijn, waardoor een zweer langdurig of permanent kan bestaan.
 
Oei, ik heb er geen ervaring mee, maar dan zou ik spoedig een arts raadplegen. :)

als we dan toch de dikke van dale aan het kopiëren zijn. Dan de ook de andere betekenis van zweren (:p):

zweren
zwoer; heeft gezworen(901-1000 ‘zij zweren’) verwant met Oudkerkslavisch svariti (honen), Oudindisch svara- (klank), de oorspronkelijke betekenis is: een verklaring afleggen

woordvormen

onvoltooid tegenwoordige tijd onvoltooid verleden tijd 1e persoon enkelvoud ik zweer zwoer / zweerde 2e persoon enkelvoud jij zweert zwoer / zweerde 3e persoon enkelvoud hij/zij/het zweert zwoer / zweerde 1e persoon meervoud wij zweren zwoeren / zweerden 2e persoon meervoud jullie zweren zwoeren / zweerden 3e persoon meervoud zij zweren zwoeren / zweerden beleefdheidsvorm u zweert zwoer / zweerde voltooid deelwoord gezworen / gezweerd

▼1. (onovergankelijk werkwoord) een eed of eden afleggen