AndroidHealthClinic

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

Ik ga op vakantie en neem mee: Een laptop met internet verbinding om op het forum te kunnen kijken + wat dumbbells en wat proteine shakes om mijzelf in vorm te houden :).

Ik ga op vakantie en ik neem mee : een koffer vol met creatine, bcaa's en whey..... en 1 zwembroek.

Mijn trainigstoestellen en een pot Magnificant!

Ik neem toch echt wel mijn moeder mee, loopt tenminste in string en topless. Doen die preutse chicks op vandaag niet meer zo:p

Ik ga op vakantie en ik neem mee: pindakaas voor de sixpack, folie om het in te wikkele, bruinmaakoliespul zodat ik meer sixpack heb, whey om breed van te worde, fatburner om he vet er af te verbrande, dumbbells om biceps curls te doen jwz voor de dames, een zwembroek zodat ik hele dag mijn sixpack kan showe.

Ik ga op reis naar Leon (in Spanje) en neem mee:

Een fluitje om meisjes te kunnen versieren. Mijn vingers zijn immers zodanig hard meegegroeid dat ze niet meer in mijn mond geraken :(

Verder neem ik ook een eigen superdelux strandstoel mee. Sinds ik spul neem van B&F ben ik immers zo sterk geworden dat menig strandstoel het onmiddellijk begeeft.

Ik neem ook een extra ziekteverzekering mee omdat ik toevallig eens een supplement op een ander gekocht heb en de kans dus groot is dat ik ziek zal worden ter plekke.

Ook een Spaans scheldwoordenboek zit al in mijn valies. Dat zal immers nodig zijn als ik mijn ongenoegen moet uiten over het feit dat de zwaarste gewichten in de plaatselijke fitness amper 350kg wegen.

Mijn vriendin kan ik helaas niet meenemen, want door een te straffe testobooster heb ik haar gisteren naar de maan geschoten. Ik hoop haar tegen terugkomst wel te kunnen recupereren, want ik vind het altijd superschattig als ze zegt dat ik NOG aantrekkelijker geworden ben sinds ik B&F ontdekt heb.

gaat met de moeder van Meuwissen123 op vakantie en laat Meuwissen123 gewoon thuis....

ik ga op vakantie en neem mee: Magnificent, de garantie voor mijn eerste trofee

Ik ga op vakantie en neem mee: mijn linkerhand, rechts mag ook een keer rust hebben.

Ik ga op vakantie en neem mee: Relax spullen omdat rust noodzakelijk is en je daarna met magnificent, prachtige resultaten zult boeken in de gym. !

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn dumbbells.

Ik ga op vakantie en neem mee: mijn hond, want anders moet hij 2 weken alleen zitten en gaat hij dood :(

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn woordzoeker boekje:

2i6oytv.jpg

:)

ik ga op vakantie en ik neem mee, spongebob slippers, posing slips en mijn barbie en pony adventures strandhanddoek.

Ik ga op vakantie en neem mee DUTCHBODYBUILDING...;D

My pimped out Chrome Astrid Bryan Spinner necklace...

Terug
Naar boven