Fitness Seller

prostaat vergroting

• Topic Starter Topic Starter
schommelt tussen 100mg test naar 150mg test eod, en matsreon stabiel 100mg eod.

de reden dat ik schommel is wanneer ik echt veel last krijg van bijwerkingen :cool:

Ik heb der ook rap last van iets nemen zoals prostavit helpt echt wel maar tja die mast zal der toch best uitgaan hoor zolang ik geen dht zoals winny of mast gebruik heb ik geen probs om verdere probs te vermijden zou ik die er toch uithalen mtje ;)

DHT alleen is niet de boosdoener...de combinatie van overmatig oestrogeen en DHT kan zorgen voor prostaatgroei.

ik zou dus beginnen met nolvadex @ 10mg voor een week en kijken hoe je hier op reageert. als het helpt..stick with it!

arimidex kan ook helpen ;)

Die klachten heb ik dus geen van allen. Had alleen die pijn bij het klaarkomen en dat voelde niet gezond.

Heb nu nog vaak pijn tussen mijn benen maar waar dat dan vandaan komt is mij een raadsel.
Vaak heb ik het erger als ik 5 km gerend heb ofzo. Ik kan dan ook niet echt lang zitten want dan krijg ik last.

Elke man krijgt op den duur een vergrote prostaat alleen niet elke man haalt die leeftijd. Dus sommigen hebben er nooit last van omdat ze sterven op hun 80e maar zouden het pas met hun 100e jaar krijgen ofzo.
Dat is wat ik er van heb gelezen in ieder geval.

Wat zijn de kenmerken van een blaasontsteking dan??

Volgens mij had ik dat geschreven, maar ik had het over prostaatkanker!
Bijna iedere man krijgt uiteindelijk prostaatkanker, maar hele oude mannen hebben bijna geen test productie meer, dus groeit de kanker niet meer, vaak laten ze bij oude mannen de kanker zitten, omdat behandelen meer problemen geeft..

Dus mannen gaan idd vaak dood, voordat de kanker zich kan ontplooien tot een dodelijke vorm!

Eigenlijk wel grappig; ' De dood als middel tegen kanker' !

Kmoet wel zeggen de laatste kuur heb ik ook letro gebruikt om oestrogeen te remmen samen met de prostavit en had nergens last van zelf geen beetje bij plassen ;) en geen dht shitzzel meer derin :mad:

de reden dat ik schommel is wanneer ik echt veel last krijg van bijwerkingen :cool:
Het zijn 2 erg androgenen middelen en ze versterken natuurlijk elkaar. Zoals gezegd is het een combi van dht en E die de prostaaat beinvloed. Dus nolvadex en een dht blocker gebruiken als het te lastig wordt.

Het is iig niet Androgeen!

Stukje van Big Cat:

8. Oxymetholone of anadrol. Dit middel is ook een van die sterke anabolen waarvan vaak beweerd wordt dat het een sterke androgene nevenwerking heeft, terwijl dit alles behalve waar is. Dit middel is zelfs zo zwak als een androgeen dat het niet te meten valt. Het converteert ook niet tot een estrogeen en heeft geen enkel progestageen effect. De enige logische verklaring voor het sterke anabool effect is dat de A-ring van de structuur sterk acidisch is en dat anadrol zelf dus de estrogene receptor bind. Dat wil zeggen dat we anadrol dus eigenlijk moeten classificeren als een estrogeen. Iets wat je dus best samengebruikt met een sterker androgeen. Temeer blijkt het enkel de goede effecten van estradiol te hebben, en niet die van andere estrogenen. Dat maakt dit een zeer efficient middel in veel stacks, met als enige nadeel de leverbeschadiging, het waterophoudend effect en het feit dat het ernstige bloedverdikking veroorzaakt. Pas op, het is niet omdat anadrol zelf geen enkel androgeen neven-effect kan veroorzaken dat dit niet voorkomt, het kan in minieme mate gehydrolyseerd worden tot DHT. Dus het kan wel gebeuren. Bij mannen mag dit geen enkele zorg wezen, en raad ik het dan ook zeker duizend maal meer aan dan Dianabol voor snelle massa opbouw, maar voor vrouwen valt dianabol duidelijk te verkiezen.

Bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-voor-androgene-receptor-spierweefsel-10412/

niet lullig bedoeld..ik citeer:

Het converteert ook niet tot een estrogeen

gaat ie verder:
dat anadrol zelf dus de estrogene receptor bind. Dat wil zeggen dat we anadrol dus eigenlijk moeten classificeren als een estrogeen

verder:

Temeer blijkt het enkel de goede effecten van estradiol te hebben, en niet die van andere estrogenen

volgens mij, ik ben maar een leek, spreekt ie zichzelf tegen. als iets ergens aan bind...is het middel nog niet estrogeen. verder het woord 'temeer' duidt volgens mij op een contradictie....het heeft effecten van estradiol maar niet die van andere estrogenen...en dan toch zo classificeren?

ik vind t apart en onduidelijk...dat oxy geen androgeen was wist ik..maar dit maakt mijn inziens weinig duidelijk

Lijkt me onzin wat je zegt. Er zijn miljoenen mannen die Dutasteride of finasteride nemen zonder nolvadex of arimidex. Dutasteride gebruik ik nu 2 jaar zonder een probleem met oestrogenen te hebben. Dat je dht remt wil niet zeggen dat je estradiol omhoogschiet. Ik ben altijd voorstander geweest van zo veilig mogelijk kuren dat wil zeggen MET een anti-oestogeen en voor de mensen met haarverlies of aanleg daarvoor, ook met Finasteride of Dutasteride.

Stel dat je dat doet dan moet je automatisch ook nolvadex gaan nemen of arimidex, als de aromatase naar dht geremd wordt zal die naar estradiol ook moeten geremd worden om het in evenwicht te houden. Wat is nu dan je dosis AAS, meestal kan je prostaatproblemen verwachten bij hogere dosissen.

Lijkt me onzin wat je zegt. Er zijn miljoenen mannen die Dutasteride of finasteride nemen zonder nolvadex of arimidex. Dutasteride gebruik ik nu 2 jaar zonder een probleem met oestrogenen te hebben.
En waar lees jij dat ik iedereen aanraad om nolvadex of dht blocker te nemen? Ik geef een advies aan de topicstarter over zijn prostaatproblemen in een AS kuur, dus geen idee waarom jij nu over jezelf begint en mijn advies vergelijkt met jouw geval :dunno:

Dat je dht remt wil niet zeggen dat je estradiol omhoogschiet.
Testosteron gaat altijd als precursor voor dht of estradiol dienen als het vrije testosteron verminderd moet worden. Rem je de dht, dan schiet er weinig over he? Het is trouwens bekend dat oestrogeen toeneemt bij mannen die anti haarverlies middelen nemen, dus dht blockers, dat is een feit. Gezien het aantal gevallen van gyno ook nog eens een probleem.

Ik ben altijd voorstander geweest van zo veilig mogelijk kuren dat wil zeggen MET een anti-oestogeen en voor de mensen met haarverlies of aanleg daarvoor, ook met Finasteride of Dutasteride.
Prima, een anti oestrogeen mag jij ook nemen. Alleen pak ik de problemen pas aan als ze er zijn. Jij gaat op voorhand iets nemen dat je niet nodig hebt, maw, je gebruikt een drug die je gezondheid mogelijk kan schaden (zie bijwerkingen bijsluiters nolvadex, ari, clomid etc) terwijl je juist je zo'n grote voorstander van veilig kuren bent.

Veilig kuren betekend meer dan alle soorten middeltjes gebruiken om alle 'mogelijke' nevenefecten van het vorige middel uit te sluiten. Dat is een beetje als het verhaal van de opa die een pilletje nam tegen zijn hoofdpijn en van dat pilletje kreeg hij maagpijn en voor die maagpijn nam hij een ander middel waarvan hij een magzweer kreeg en daarvoor moest hij antibiotica nemen maar die gaf hem verminderde eetlust waarvoor hij eetlust opwekkers gebruikte en op de duur nam hij zoveel pillen dat de gevolgen voor gezondheid als gevolg van al die pillen erger waren dan de eerste kwaal.

Het advies dat ik mensen geef is dat ze zo weinig mogelijk gebruiken, elke drug heeft nadelen, die nadelen moeten opwegen tegen de mogelijke voordelen. Je kan moeilijk het gebruik van een drug verantwoorden als je die niet nodig hebt. Dat zie jij maar al te vaak bij het 'preventief' gebruik van anti biotica in ziekenhuizen of thuis. De bacteriën worden resistent en de personen die de antibiotica echt nodig hebben komen in de problemen omdat ze niet meer werken.

Maar ik ga hier geen ellenlange discussie houden, ik gaf hier advies wat in mijn ogen correct is, de TS doet ermee wat hij wilt. Jij doet wat jij wilt, zolang je niet teveel een mening die eens afwijkt van de jouwe onzin gaat noemen heb ik daar geen probleem mee.

niet lullig bedoeld..ik citeer:

Het converteert ook niet tot een estrogeen

gaat ie verder:
dat anadrol zelf dus de estrogene receptor bind. Dat wil zeggen dat we anadrol dus eigenlijk moeten classificeren als een estrogeen

verder:

Temeer blijkt het enkel de goede effecten van estradiol te hebben, en niet die van andere estrogenen

volgens mij, ik ben maar een leek, spreekt ie zichzelf tegen. als iets ergens aan bind...is het middel nog niet estrogeen. verder het woord 'temeer' duidt volgens mij op een contradictie....het heeft effecten van estradiol maar niet die van andere estrogenen...en dan toch zo classificeren?

ik vind t apart en onduidelijk...dat oxy geen androgeen was wist ik..maar dit maakt mijn inziens weinig duidelijk

Ja, zo kan je het ook lezen, ik zocht denk mn eigen bevestiging naar Oestrogenen..
Juist omdat dit middel zoveel kracht, massa, vocht en typerende Oestrogene (bij)werkingen levert, je hoort imo nooit mensen over haaruitval of prostaat-problemen met het gebruik van dit product, vandaar dat ik stiekum richting de estrogen ging zoeken..

Maar nu weet ik dus nog steeds niet echt in welke categorie ik het kan plaasten...

weet t niet hoor...mss zit ik er dik naast.

zijn igg over eens dat oxy niet echt androgeen is...(althans wss...heb t zelf nooit genomen)

Je moet denk ik je huiswerk wat beter doen, juist door schommelingen heb je meer bijwerkingen, wat je zou kunnen doen is ED zetten scheelt bij veel mensen sides.

Je moet denk ik je huiswerk wat beter doen, juist door schommelingen heb je meer bijwerkingen, wat je zou kunnen doen is ED zetten scheelt bij veel mensen sides.

Misschien bedoeld hij dat hij omlaag gaat (van 150 naar 100), wanneer hij last krijgt, en weer omhoog, wanneer hij geen last meer heeft..
Anders is het idd wat vreemd!

Terug
Naar boven