levrone99
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die klachten heb ik dus geen van allen. Had alleen die pijn bij het klaarkomen en dat voelde niet gezond.
Heb nu nog vaak pijn tussen mijn benen maar waar dat dan vandaan komt is mij een raadsel.
Vaak heb ik het erger als ik 5 km gerend heb ofzo. Ik kan dan ook niet echt lang zitten want dan krijg ik last.
Elke man krijgt op den duur een vergrote prostaat alleen niet elke man haalt die leeftijd. Dus sommigen hebben er nooit last van omdat ze sterven op hun 80e maar zouden het pas met hun 100e jaar krijgen ofzo.
Dat is wat ik er van heb gelezen in ieder geval.
Wat zijn de kenmerken van een blaasontsteking dan??
duh.. oxy is een dht dus zal niet nog eens in een dht converterenmaar heeft dus wel invloed op prostaat en MPB.
-rodge
Het zijn 2 erg androgenen middelen en ze versterken natuurlijk elkaar. Zoals gezegd is het een combi van dht en E die de prostaaat beinvloed. Dus nolvadex en een dht blocker gebruiken als het te lastig wordt.schommelt tussen 100mg test naar 150mg test eod, en matsreon stabiel 100mg eod.
de reden dat ik schommel is wanneer ik echt veel last krijg van bijwerkingen![]()
Stel dat je dat doet dan moet je automatisch ook nolvadex gaan nemen of arimidex, als de aromatase naar dht geremd wordt zal die naar estradiol ook moeten geremd worden om het in evenwicht te houden. Wat is nu dan je dosis AAS, meestal kan je prostaatproblemen verwachten bij hogere dosissen.
En waar lees jij dat ik iedereen aanraad om nolvadex of dht blocker te nemen? Ik geef een advies aan de topicstarter over zijn prostaatproblemen in een AS kuur, dus geen idee waarom jij nu over jezelf begint en mijn advies vergelijkt met jouw gevalLijkt me onzin wat je zegt. Er zijn miljoenen mannen die Dutasteride of finasteride nemen zonder nolvadex of arimidex. Dutasteride gebruik ik nu 2 jaar zonder een probleem met oestrogenen te hebben.

Testosteron gaat altijd als precursor voor dht of estradiol dienen als het vrije testosteron verminderd moet worden. Rem je de dht, dan schiet er weinig over he? Het is trouwens bekend dat oestrogeen toeneemt bij mannen die anti haarverlies middelen nemen, dus dht blockers, dat is een feit. Gezien het aantal gevallen van gyno ook nog eens een probleem.Dat je dht remt wil niet zeggen dat je estradiol omhoogschiet.
Prima, een anti oestrogeen mag jij ook nemen. Alleen pak ik de problemen pas aan als ze er zijn. Jij gaat op voorhand iets nemen dat je niet nodig hebt, maw, je gebruikt een drug die je gezondheid mogelijk kan schaden (zie bijwerkingen bijsluiters nolvadex, ari, clomid etc) terwijl je juist je zo'n grote voorstander van veilig kuren bent.Ik ben altijd voorstander geweest van zo veilig mogelijk kuren dat wil zeggen MET een anti-oestogeen en voor de mensen met haarverlies of aanleg daarvoor, ook met Finasteride of Dutasteride.
niet lullig bedoeld..ik citeer:
Het converteert ook niet tot een estrogeen
gaat ie verder:
dat anadrol zelf dus de estrogene receptor bind. Dat wil zeggen dat we anadrol dus eigenlijk moeten classificeren als een estrogeen
verder:
Temeer blijkt het enkel de goede effecten van estradiol te hebben, en niet die van andere estrogenen
volgens mij, ik ben maar een leek, spreekt ie zichzelf tegen. als iets ergens aan bind...is het middel nog niet estrogeen. verder het woord 'temeer' duidt volgens mij op een contradictie....het heeft effecten van estradiol maar niet die van andere estrogenen...en dan toch zo classificeren?
ik vind t apart en onduidelijk...dat oxy geen androgeen was wist ik..maar dit maakt mijn inziens weinig duidelijk
schommelt tussen 100mg test naar 150mg test eod, en matsreon stabiel 100mg eod.
de reden dat ik schommel is wanneer ik echt veel last krijg van bijwerkingen![]()
Je moet denk ik je huiswerk wat beter doen, juist door schommelingen heb je meer bijwerkingen, wat je zou kunnen doen is ED zetten scheelt bij veel mensen sides.