Dus eigenlijk is de conclusie als je gevoellig bent voor prostaat vergroting tijdens kuren ben je gewoon zowiso gefucked en kan hier weinig tot niets aan gedaan worden. Behalve een beetje ondersteuning met red maca of pompoenpitolie... Hoe doen pro's dit dan die toch wel iets meer zetten als 750 test en 600 tren ofzo?
Heb hier zelf ook snel last van namelijk ben hier vorig jaar mee naar de dokter geweest alle mogelijke onderzoeken ondergaan omdat ik slechter kon plassen. Niet problematisch maar merkbaar iets minder goed als de voorgaande jaren in mijn leven.
(prostaatonderzoek door dokter, echo van de prostaat, cystoscopie, urodynamisch onderzoek. geen van deze onderzoeken is een pretje maar wat moet dat moet.)
Deze onderzoeken werden een jaar na de kuur uitgevoerd heb eerst gewacht of het niet vanzelf volledig weg zou gaan maar was niet het geval. Nu hebben ze niets kunnen vinden dus conclusie was mijn manier van plassen was verkeerd ik zou meer moeten onstpannen in plaats van druk te zetten om het eruit te krijgen. Heb hierna nog een kuurtje gedaan laag gedoseerd 250 test 250 bold 200 tren voor 9 weken en kreeg weer last van de prostaat heb saw palmetto bijgenomen tijdens de kuur maar heeft weinig opgeleverd. Nu 2 maanden na deze kuur zijn mijn klachten weer bijna volledig verdwenen.