XXL Nutrition

Kuren en prostaat beschermen/verkleinen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn nog verschillende studies van. En dat er hoge dosering gebruikt is wil niet zeggen dat een lagere niet werkt of zelfs even goed werkt.
Oké dan ga ik het eens bestellen :)
Nog laatste: neemt dit de klachten weg alleen als je red maca gebruikt of definitief ?
 
Oké dan ga ik het eens bestellen :)
Nog laatste: neemt dit de klachten weg alleen als je red maca gebruikt of definitief ?

Als het goed is laat het je prostaat krimpen. Maar die kan terug groeien van androgenen natuurlijk. Moet nog meer onderzoek gebeuren om dit te bevestigen.
 
Maar ga niet ongewenst overal verkondigen hoe slecht kuren wel niet is en hoeveel eer jij wel niet behaalt aan natty blijven. Daar gaat het al lang niet meer om bij TS.

Je kan van te voren natuurlijk niet weten of iets gewenst is of niet. En overal verkondigen ?
Waar doe ik dat nog meer dan ?

Ga gewoon weg bij dit subforum, niemand wil jouw mening weten mafkees.

Ik weet niet zeker of je het tegen mij hebt, je citeert immers een stukje van Anonymass wat ik weer citeer.
Maar goed dat neemt niet weg dat ik wel opgewonden raak van de toon die je aanslaat.
Daar zit ik in elk geval wel op te wachten.

X'jes van mij lekkere poepiemonster :)

Nou dat is ook wel weer een vertekend beeld, gelukkig ken ik hier ook genoeg mensen die gewoon natty zijn en willen blijven.
Maar voel je vrij joh. Het zou in elk geval fijn zijn als jij mij vrij liet om mijn mening te geven daar is immers een forum voor.

Stel dat jou stelling op gaat (wat niet het geval is "Sherlock"), dan stel je dus eigenlijk dat als je op een drugsforum komt en daar de gezondste weg verkondigt,
dat je dat maar niet moet doen. Dat is toch de omgekeerde wereld. Maar nogmaals voel je vrij joh, dat geldt voor een ieder.

Ik voel me zo vrij om het vanuit mijn hoek te belichten.

Dat mag je zeker, begrijp me niet verkeerd. Deze thread is gewoon totaal de plaats daar ni voor.[/QUOTE]

Okay dat vind jij, dat is natuurlijk ook je goed recht.
In elk geval thanx voor je sportieve reactie.
 
500mg/dag is al voldoende ter ondersteuning, maar 1000-1500mg kan ook. Meer heeft geen meerwaarde. Dat is het inderdaad.

Of pompoenpitten erbij nemen toch?
 
Of pompoenpitten erbij nemen toch?

Pompoenpitten(of olie) werkt ook, heb alleen geen onderzoek gelezen dat het de prostaat ook kan laten krimpen. Maar het is mogelijk, het beschermd alvast de prostaat tegen groei.
 
Pompoenpitten(of olie) werkt ook, heb alleen geen onderzoek gelezen dat het de prostaat ook kan laten krimpen. Maar het is mogelijk, het beschermd alvast de prostaat tegen groei.

Cools, is red maca te verkrijgen in NL. ?

Ik kan mij heugen in jouw androgeen dillema topic dat Red Maca niet overal hetzelfde bleek te zijn.

Toevallig links naar waar te bestellen en in welke doseringen?
 
als je opziet tegen een prostaatonderzoek bij de huisarts wil ik het ook wel voor je doen hoor TS

no homo
 
Cools, is red maca te verkrijgen in NL. ?

Ik kan mij heugen in jouw androgeen dillema topic dat Red Maca niet overal hetzelfde bleek te zijn.

Toevallig links naar waar te bestellen en in welke doseringen?

Er moet Red maca op staan. Bij velen staat er gewoon maca en dat is meestal de gele. Deze heeft geen positieve werking op de prostaat, zwarte maca ook niet. In Nederland is dit laatste tijd moeilijker te verkrijgen.

Via ebay kan je het altijd verkrijgen. Moet je PayPal voor hebben, maar is snel aangemaakt en gekoppeld aan bankkaart of visa.

Dosering standaard 500mg, maar kan tot 1000-1500mg/dag.
 
Er moet Red maca op staan. Bij velen staat er gewoon maca en dat is meestal de gele. Deze heeft geen positieve werking op de prostaat, zwarte maca ook niet. In Nederland is dit laatste tijd moeilijker te verkrijgen.

Via ebay kan je het altijd verkrijgen. Moet je PayPal voor hebben, maar is snel aangemaakt en gekoppeld aan bankkaart of visa.

Dosering standaard 500mg, maar kan tot 1000-1500mg/dag.

Ah ok. Ga ik even via Ebay zoeken. Thanks!
 
Dus eigenlijk is de conclusie als je gevoellig bent voor prostaat vergroting tijdens kuren ben je gewoon zowiso gefucked en kan hier weinig tot niets aan gedaan worden. Behalve een beetje ondersteuning met red maca of pompoenpitolie... Hoe doen pro's dit dan die toch wel iets meer zetten als 750 test en 600 tren ofzo?

Heb hier zelf ook snel last van namelijk ben hier vorig jaar mee naar de dokter geweest alle mogelijke onderzoeken ondergaan omdat ik slechter kon plassen. Niet problematisch maar merkbaar iets minder goed als de voorgaande jaren in mijn leven.

(prostaatonderzoek door dokter, echo van de prostaat, cystoscopie, urodynamisch onderzoek. geen van deze onderzoeken is een pretje maar wat moet dat moet.)

Deze onderzoeken werden een jaar na de kuur uitgevoerd heb eerst gewacht of het niet vanzelf volledig weg zou gaan maar was niet het geval. Nu hebben ze niets kunnen vinden dus conclusie was mijn manier van plassen was verkeerd ik zou meer moeten onstpannen in plaats van druk te zetten om het eruit te krijgen. Heb hierna nog een kuurtje gedaan laag gedoseerd 250 test 250 bold 200 tren voor 9 weken en kreeg weer last van de prostaat heb saw palmetto bijgenomen tijdens de kuur maar heeft weinig opgeleverd. Nu 2 maanden na deze kuur zijn mijn klachten weer bijna volledig verdwenen.
 
Ik krijg juist altijd een vreemd gevoel in m'n prostaat als m'n oestrogeen waarden schommelen. Als ik bijvoorbeeld begin met een kuur, of als ik start met aromasin tijdens een kuur.
Heb alleen nooit moeite met plassen, wel moet ik snachts 1x naar de wc, is maar net hoeveel ik drink.

Dus met alleen test bijvoorbeeld kan je net zo goed problemen krijgen.
Oestrogeen is namelijk ook een grote boosdoener.
 
Dus eigenlijk is de conclusie als je gevoellig bent voor prostaat vergroting tijdens kuren ben je gewoon zowiso gefucked en kan hier weinig tot niets aan gedaan worden. Behalve een beetje ondersteuning met red maca of pompoenpitolie... Hoe doen pro's dit dan die toch wel iets meer zetten als 750 test en 600 tren ofzo?

Heb hier zelf ook snel last van namelijk ben hier vorig jaar mee naar de dokter geweest alle mogelijke onderzoeken ondergaan omdat ik slechter kon plassen. Niet problematisch maar merkbaar iets minder goed als de voorgaande jaren in mijn leven.

(prostaatonderzoek door dokter, echo van de prostaat, cystoscopie, urodynamisch onderzoek. geen van deze onderzoeken is een pretje maar wat moet dat moet.)

Deze onderzoeken werden een jaar na de kuur uitgevoerd heb eerst gewacht of het niet vanzelf volledig weg zou gaan maar was niet het geval. Nu hebben ze niets kunnen vinden dus conclusie was mijn manier van plassen was verkeerd ik zou meer moeten onstpannen in plaats van druk te zetten om het eruit te krijgen. Heb hierna nog een kuurtje gedaan laag gedoseerd 250 test 250 bold 200 tren voor 9 weken en kreeg weer last van de prostaat heb saw palmetto bijgenomen tijdens de kuur maar heeft weinig opgeleverd. Nu 2 maanden na deze kuur zijn mijn klachten weer bijna volledig verdwenen.

Is Deca geen betere optie voor je dan een zwaar androgeen zoals Tren?
 
Dus eigenlijk is de conclusie als je gevoellig bent voor prostaat vergroting tijdens kuren ben je gewoon zowiso gefucked en kan hier weinig tot niets aan gedaan worden. Behalve een beetje ondersteuning met red maca of pompoenpitolie... Hoe doen pro's dit dan die toch wel iets meer zetten als 750 test en 600 tren ofzo?

Heb hier zelf ook snel last van namelijk ben hier vorig jaar mee naar de dokter geweest alle mogelijke onderzoeken ondergaan omdat ik slechter kon plassen. Niet problematisch maar merkbaar iets minder goed als de voorgaande jaren in mijn leven.

(prostaatonderzoek door dokter, echo van de prostaat, cystoscopie, urodynamisch onderzoek. geen van deze onderzoeken is een pretje maar wat moet dat moet.)

Deze onderzoeken werden een jaar na de kuur uitgevoerd heb eerst gewacht of het niet vanzelf volledig weg zou gaan maar was niet het geval. Nu hebben ze niets kunnen vinden dus conclusie was mijn manier van plassen was verkeerd ik zou meer moeten onstpannen in plaats van druk te zetten om het eruit te krijgen. Heb hierna nog een kuurtje gedaan laag gedoseerd 250 test 250 bold 200 tren voor 9 weken en kreeg weer last van de prostaat heb saw palmetto bijgenomen tijdens de kuur maar heeft weinig opgeleverd. Nu 2 maanden na deze kuur zijn mijn klachten weer bijna volledig verdwenen.


Scheelt mij weer wat onaangename onderzoekjes ...ontspannen ipv druk te zetten...Volgens mij ligt mijn probleem wellicht ook in deze hoek.ik zet altijd druk om te plassen.
Hoe leer je dat nou weer af?
 
Is Deca geen betere optie voor je dan een zwaar androgeen zoals Tren?

Waarschijnlijk wel maar ik ben nogal gevoelig aan snel vocht vast houden. Ook met cleane voeding. Daarom ging mijn keuze vaak uit naar tren. Maar mss moet ik toch maar beter voor deca gaan de volgende keer ja. Tis in ieder geval het proberen waard.
 
Scheelt mij weer wat onaangename onderzoekjes ...ontspannen ipv druk te zetten...Volgens mij ligt mijn probleem wellicht ook in deze hoek.ik zet altijd druk om te plassen.
Hoe leer je dat nou weer af?

Geen druk meer zetten :D wachten tot je dringend moet helpt ook. Ze zeggen dat zittend plassen ook beter is voor de prostaat en makkelijker gaat maar dat is bij mij niet het geval ik kan beter rechtstaan. Ze hebben mij niet echt tips gegeven om dit af te leren... gewoon proberen zou ik zeggen op den duur weet je wel wat werkt voor jou en wat niet.
 
Waarschijnlijk wel maar ik ben nogal gevoelig aan snel vocht vast houden. Ook met cleane voeding. Daarom ging mijn keuze vaak uit naar tren. Maar mss moet ik toch maar beter voor deca gaan de volgende keer ja. Tis in ieder geval het proberen waard.

Je zou misschien Proviron erbij kunnen pakken om het vochtprobleem wat te kunnen aanpakken?
 
Je zou misschien Proviron erbij kunnen pakken om het vochtprobleem wat te kunnen aanpakken?
Is zeker geen slecht idee bedankt voor de tips. Zal het volgende keer eens uitproberen.
 
Dus eigenlijk is de conclusie als je gevoellig bent voor prostaat vergroting tijdens kuren ben je gewoon zowiso gefucked en kan hier weinig tot niets aan gedaan worden. Behalve een beetje ondersteuning met red maca of pompoenpitolie... Hoe doen pro's dit dan die toch wel iets meer zetten als 750 test en 600 tren ofzo?

Heb hier zelf ook snel last van namelijk ben hier vorig jaar mee naar de dokter geweest alle mogelijke onderzoeken ondergaan omdat ik slechter kon plassen. Niet problematisch maar merkbaar iets minder goed als de voorgaande jaren in mijn leven.

(prostaatonderzoek door dokter, echo van de prostaat, cystoscopie, urodynamisch onderzoek. geen van deze onderzoeken is een pretje maar wat moet dat moet.)

Deze onderzoeken werden een jaar na de kuur uitgevoerd heb eerst gewacht of het niet vanzelf volledig weg zou gaan maar was niet het geval. Nu hebben ze niets kunnen vinden dus conclusie was mijn manier van plassen was verkeerd ik zou meer moeten onstpannen in plaats van druk te zetten om het eruit te krijgen. Heb hierna nog een kuurtje gedaan laag gedoseerd 250 test 250 bold 200 tren voor 9 weken en kreeg weer last van de prostaat heb saw palmetto bijgenomen tijdens de kuur maar heeft weinig opgeleverd. Nu 2 maanden na deze kuur zijn mijn klachten weer bijna volledig verdwenen.
Hoe kunnen de klachten na de kuur opeens verdwijnen dan ??
 
Omdat de adrogene stoffen uit je lichaam verdwijnen en je prostaat dus niet meer vergroot maar terug verkleint al is er geen garantie dat dit gebeurd. Kan ook vergroot blijven en dan blijf je er last van hebben maar ik denk dat hij in de meeste gevallen wel terug verkleint al is het niet zeker dat je klachten hierdoor volledig verdwijnen. Je moet de pech maar hebben dat je er voor de rest van je leven last van hebt. Mijn klachten zijn ook niet volledig weg al is het wel veel minder als tijdens een kuur. Nu merk ik er bijna niets van. Maar het is toch niet hetzelfde als de tijd voor mijn kuren.
 
Back
Naar boven