XXL Nutrition

Kuren en prostaat beschermen/verkleinen

• Topic Starter Topic Starter
Yes, ergens sinds mijn vorige kuur sta ik nu 90% van de keren op in de nacht om te pissen. Super irritant als je dat de vorige 27 jaar niet hebt hoeven doen.
Aah ja dat lijkt me zwaar irritant, dat wil ik dus voorkomen. Ik wil namelijk wel kuren maar niet erger maken met de prostaat want dan skip ik de aas toch. Vind het al irritant als ik in bed lig en wordt smorgens wakker en lichte drang aanvoel voor te pissen en hiervoor moet opstaan of gewoon negeren en verder slapen :o

Ik heb ook altijd 'last' van prostaat met kuren.., zeker met die lekkere combo die je noemde..
Dokters onderzoek valt mee en je voelt je echt niet klein worden hoor.., hij voelt alleen ff of er geen gezwel zit.
Wat je kan doen is test only en dutasteride.., ik nam 2 jaar terug 750mg test icm dutasteride en had nergens last van, terwijl ik normaal altijd veel last had met test only!
Beschermd ook nog eens je haarlijn, das mooi meegenomen!
Test/tren/winny dan help duta helaas niet veel bij mij..., dan neem ik het op de koop toe en gebruik ik de nachtelijke toilet bezoekjes om gelijk ff paar happen kwark te nuttigen, is die tren kuur toch weer ergens goed voor [emoji106]

En terecht nemen ze dit serieus. Je bent gewoon aan het fucken met moeder natuur.
En waarom (?), natty kun je meer als genoeg bereiken, tja het duurt wat langer.

Des te meer eer heb je van je werk en op eigen kracht (hooguit met behulp van wat supplementen dus geen AAS) bereikt.

Even voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen het gebruik van AAS.
Ieder het zijne, het is niet mijn weg. Maar goed ik heb ook de wijsheid niet in pacht.

Maar als ik lees over je incontinentie-problemen en dat je overweegt nog een kuurtje te nemen.
Dan krab ik wel achter mijn oren. Het zal er nooit beter op worden (ook niet met "middeltjes"),
alleen maar (en zeker op de langere termijn) slechter.

Post hier dan ook niet. TS stelt serieuze gezondheidsvragen en wat jij zegt is totaal niet aan het topic gerelateerd. Als je denkt dat professionele fysieken natty haalbaar zijn dan zal ik je alvast moeten teleurstellen.

OT: Bezoekje aan de huisarts inderdaad. Prostaatonderzoek, met name het 'handmatige' onderzoek is erg beschamend. Omdat prostaat groeit door androgenen zou ik je dus logischerwijs aanraden compounds te gebruiken die relatief laag androgeen zijn. Dan zal vooral primo de basis zijn uiteraard. Ik zou je situatie even voorleggen aan Cools, hij is namelijk gebrand op het samenstellen van kuren die zo laag mogelijk androgeen zijn. Toch kan ik je al zeggen dat hij waarschijnlijk gewoon Test-Primo zal aanraden.

Ik heb ook altijd 'last' van prostaat met kuren.., zeker met die lekkere combo die je noemde..
Dokters onderzoek valt mee en je voelt je echt niet klein worden hoor.., hij voelt alleen ff of er geen gezwel zit.
Wat je kan doen is test only en dutasteride.., ik nam 2 jaar terug 750mg test icm dutasteride en had nergens last van, terwijl ik normaal altijd veel last had met test only!
Beschermd ook nog eens je haarlijn, das mooi meegenomen!
Test/tren/winny dan help duta helaas niet veel bij mij..., dan neem ik het op de koop toe en gebruik ik de nachtelijke toilet bezoekjes om gelijk ff paar happen kwark te nuttigen, is die tren kuur toch weer ergens goed voor [emoji106]
Wat heeft de doktor jou toen aangeraden of ben je niet naar de doktor geweest ? Nee zwaar kuren ga ik sowieso niet meer doen maar als het mogelijk was zonder dat mijn prostaat verslechtert wou ik gewoon een simpel test kuurtje doen.

Want als ik dalijk naar de doktor ga en hij helpt mij van deze klachten af. Vraag ik me af of ik ooit nog veilig kan kuren als er gekeken wordt naar de prostaat, heeft namelijk geen zin om hem eerst te fixen en erna weer met een kuur de klachten terug komen. Dat ben ik iig niet van plan. Bedankt voor je reactie :)

Post hier dan ook niet. TS stelt serieuze gezondheidsvragen en wat jij zegt is totaal niet aan het topic gerelateerd. Als je denkt dat professionele fysieken natty haalbaar zijn dan zal ik je alvast moeten teleurstellen.

OT: Bezoekje aan de huisarts inderdaad. Prostaatonderzoek, met name het 'handmatige' onderzoek is erg beschamend. Omdat prostaat groeit door androgenen zou ik je dus logischerwijs aanraden compounds te gebruiken die relatief laag androgeen zijn. Dan zal vooral primo de basis zijn uiteraard. Ik zou je situatie even voorleggen aan Cools, hij is namelijk gebrand op het samenstellen van kuren die zo laag mogelijk androgeen zijn. Toch kan ik je al zeggen dat hij waarschijnlijk gewoon Test-Primo zal aanraden.
Haha ja dat dacht ik ook al:o

Achja als het moet dan moet het maar he, is toch maar bij de doktor. Is goed bedankt ik ga me er eens in verdiepen en anders contacteer ik hem.

dus de volgende kuur, middelen die laag androgeen zijn, misschien pompoenpitolie 1000mg (had ik gelezen dat cools dat zei zou helpen ter ondersteuning van prostaat) en misschien finasteride ?

Bedankt veel vragen zijn al beantwoord.

Hij kan hem niet fixen.., wel kan hij alfuzosine geven dat ontspant de blaas en prostaat spieren.., helpt erg goed. Maar dit laat psa niet dalen en niet de prostaat krimpen. Daarvoor heb je idd finasteride of beter nog, dutasteride nodig!
Deze kreeg ik niet mee, want stoppen was natuurlijk een betere optie!

Hij kan hem niet fixen.., wel kan hij alfuzosine geven dat ontspant de blaas en prostaat spieren.., helpt erg goed. Maar dit laat psa niet dalen en niet de prostaat krimpen. Daarvoor heb je idd finasteride of beter nog, dutasteride nodig!
Deze kreeg ik niet mee, want stoppen was natuurlijk een betere optie!
Ja maar ik ben momenteel niks aan het pakken dus hij zal me toch moeten helpen met mijn klachten.

Verder ga ik gewoon uitzoeken als mijn klachten zijn afgenomen, of ik kan kuren zonder dat deze terug komen. Als dat het geval is zal ik ook niet meer kuren :(.

Dus jij hebt er gewoon mee leren leven aangezien jouw doktor je niks heeft meegegeven ? Want dan had ik mezelf toch finasteride gehaald :p

Hmmm met alle respect, dit is mijns inziens het beste en verstandigste advies wat er gegeven is. Dat lijkt me dan toch in elk geval topic gerelateerd.
Dat professionele fysieke natty niet haalbaar zijn weet ik ook, daar streef ik ook niet naar.

Hmmm met alle respect, dit is mijns inziens het beste en verstandigste advies wat er gegeven is. Dat lijkt me dan toch in elk geval topic gerelateerd.
Dat professionele fysieke natty niet haalbaar zijn weet ik ook, daar streef ik ook niet naar.[/QUOTE]

Red maca, probleem opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik kreeg alfuzosine en dat hielp idd.., maar dat laat de spieren ontspannen.
Jij wilt kuren zonder deze side's en zelfs de omvang van je prostaat verminderen, dan zou ik dutasteride nemen (doe ik ook met test-only kuur). En dat helpt goed imo!
Neem je meerdere androgene middelen die niet door de 5ar worden omgezet in DHT..., maar wat al een DHT van zichzelf is........., daar helpt fina/duta dus niet de androgene side's te verminderen!

Dat professionele fysieke natty niet haalbaar zijn weet ik ook, daar streef ik ook niet naar.
[/QUOTE]

Dat is zoals op een drugsforum gaan zeggen dat drugs gebruiken minder gezond is dan geen drugs gebruiken. No shit sherlock, maar die keuze hier heeft iedereen al lang gemaakt.

• Like
Waarderingen: GruX
Hier heb ik over gelezen en bijna besteld maar ik heb onderzoek gelezen van ergogenics.org dat je 2gram/kg lichaamsgewicht moet consumeren. Dat is best veel en duur als je dit lange tijd moet gebruiken.

Wat raad je aan welke dosering en hoelang ?

https://www.themacateam.com/raw-red-maca - is dat dit product ?

500mg/dag is al voldoende ter ondersteuning, maar 1000-1500mg kan ook. Meer heeft geen meerwaarde. Dat is het inderdaad.

@AnonyMass
Dat is zoals op een drugsforum gaan zeggen dat drugs gebruiken minder gezond is dan geen drugs gebruiken. No shit sherlock, maar die keuze hier heeft iedereen al lang gemaakt.[/QUOTE]

Nou dat is ook wel weer een vertekend beeld, gelukkig ken ik hier ook genoeg mensen die gewoon natty zijn en willen blijven.
Maar voel je vrij joh. Het zou in elk geval fijn zijn als jij mij vrij liet om mijn mening te geven daar is immers een forum voor.

Stel dat jou stelling op gaat (wat niet het geval is "Sherlock"), dan stel je dus eigenlijk dat als je op een drugsforum komt en daar de gezondste weg verkondigt,
dat je dat maar niet moet doen. Dat is toch de omgekeerde wereld. Maar nogmaals voel je vrij joh, dat geldt voor een ieder.

Ik voel me zo vrij om het vanuit mijn hoek te belichten.

@marr Het gaat erom dat TS al de keuze heeft gemaakt en hierin advies vraagt. Dan is het naar mijn mening irritant om erover te beginnen hoe slecht het wel niet is en hoeveel je natty kan bereiken. Als hij in de oriënterende fase zit, kan je hem daarop wijzen en heb je gelijk. Deze fase heeft hij al gehad en nu heeft jouw inbreng hierin ook niet meer nodig.
Jij wilt natty blijven, fijn, daar heb ik respect voor en is je eigen keuze. Maar ga niet ongewenst overal verkondigen hoe slecht kuren wel niet is en hoeveel eer jij wel niet behaalt aan natty blijven. Daar gaat het al lang niet meer om bij TS.

500mg/dag is al voldoende ter ondersteuning, maar 1000-1500mg kan ook. Meer heeft geen meerwaarde. Dat is het inderdaad.
Oke thanks, maar ik neem aan als ik hier na een aantal maanden mee stop de klachten weer terug komen ? Want als ik die studie van ergogenics moet geloven zou het kunnen helpen om de klachten weg te nemen. Maar gaat wel om veel hogere doseringen

http://www.ergogenics.org/testosteronbooster-red-maca-beschermt-prostaat-tegen-testosteron.html

Oke thanks, maar ik neem aan als ik hier na een aantal maanden mee stop de klachten weer terug komen ? Want als ik die studie van ergogenics moet geloven zou het kunnen helpen om de klachten weg te nemen. Maar gaat wel om veel hogere doseringen

http://www.ergogenics.org/testosteronbooster-red-maca-beschermt-prostaat-tegen-testosteron.html

Zijn nog verschillende studies van. En dat er hoge dosering gebruikt is wil niet zeggen dat een lagere niet werkt of zelfs even goed werkt.

@AnonyMass

Dat is zoals op een drugsforum gaan zeggen dat drugs gebruiken minder gezond is dan geen drugs gebruiken. No shit sherlock, maar die keuze hier heeft iedereen al lang gemaakt.

Nou dat is ook wel weer een vertekend beeld, gelukkig ken ik hier ook genoeg mensen die gewoon natty zijn en willen blijven.
Maar voel je vrij joh. Het zou in elk geval fijn zijn als jij mij vrij liet om mijn mening te geven daar is immers een forum voor.

Stel dat jou stelling op gaat (wat niet het geval is "Sherlock"), dan stel je dus eigenlijk dat als je op een drugsforum komt en daar de gezondste weg verkondigt,
dat je dat maar niet moet doen. Dat is toch de omgekeerde wereld. Maar nogmaals voel je vrij joh, dat geldt voor een ieder.

Ik voel me zo vrij om het vanuit mijn hoek te belichten.[/QUOTE]

Dat mag je zeker, begrijp me niet verkeerd. Deze thread is gewoon totaal de plaats daar ni voor.

• Like
Waarderingen: Inb4
Terug
Naar boven