MuscleMeat

Protein Omelet - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kies voor de hoogste kwaliteit en de beste prijs - Kan dat? Ja, bij ons kan het echt! Bij veel aanbieders in de dieetmarkt betaald uw voor een Proteine Omelet al snel 2 euro. De kwaliteit wil dan ook nog wel eens tegenvallen. Onze Proteine Omelet bevat puur hoogwaardige eiwitten en is echt low carb en low fat. Een keuze voor kwaliteit. Per Proteine Omelet betaald u bij ons slecht €0,79 cent.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Vond de smaak fijne kruiden erg lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke dag als ontbij.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Het is lekker, makkelijk te bereiden, veel variatie mogelijkheden en zeer goedkoop!

Mijn review:

Tijdje terug stond op de site van body & fit dat er een Protein Omelet aankwam. Ik als fanatiek ei eter dacht gelijk hey dit is wel iets dat ik een keer wil proberen. Helemaal ook omdat ik het leuk vind om mijn standaart assortiment af en toe af te wisselen.

Pot besteld toen hij beschikbaar was en de volgende dag geleverd. Helaas was dit laat op de dag dus moest nog even wachten. Volgende ochtend pot opengemaakt en wat mij gelijk opviel was de gele (ei) kleur en de groene stukjes (fijne kruiden). 120ml water in me shakebeker en een goeie schep Protein omelet en shaken maar! Rook tot nu toe nog helemaal niet naar ei ofzo tot ik het in een pan deed, wow het rook ineens naar ei in de keuken, top :D Ondertussen 2 boterhammen ontdooid en 4minuten later zat ik op de bank te genieten van mijn eerste Protein Omelet! Eet er nu om de dag 1 en wissel af netals bij een "echt" ei door er afentoe spek, geraspte kaas, ham op te doen. Of ik eet em gewoon naturel :)

Al met al een heerlijke uitbreiding van het assortiment en ik ben blij dat ik weer iets heb om mee af te wisselen.

Pot is nog niet op maar dat komt wel goed :D

PO.jpg


foto (3).jpg
 
Laatst bewerkt:
Een omelet als suplement ? LoL'ed irl :roflol:
 
Ehm...elk gewoon omelet is toch een protein omelet? dat beetje vet heb je juist nodig man. Totaal onzinnig product naar mijn mening, net als die protein pancakes etc...
 
beetje apart product... ? 20 eu voor omeletjes bakken?
weet je hoeveel eieren je daarvoor kunt halen...?
 
Ehm...elk gewoon omelet is toch een protein omelet? dat beetje vet heb je juist nodig man. Totaal onzinnig product naar mijn mening, net als die protein pancakes etc...

Bak het in olijfolie dus beetje vet heb ik wel. Verder is het ook het gemak he, ik vind het lekker en vooral ook makkelijk dat er al kruiden, peper+zout etc inzit :)
 
Beetje overbodig inderdaad, net zoals zoveel supplementen die b&f verkoopt (en andere boards ofc.)


maarja, er zijn genoeg ecto's die erin trappen, dus ik zou het ook blijven verkopen tho! :)
 
beetje apart product... ? 20 eu voor omeletjes bakken?
weet je hoeveel eieren je daarvoor kunt halen...?

€ 0,55 per omelet is niet duur vind ik.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 13:17 ----------

Beetje overbodig inderdaad, net zoals zoveel supplementen die b&f verkoopt (en andere boards ofc.)


maarja, er zijn genoeg ecto's die erin trappen, dus ik zou het ook blijven verkopen tho! :)

Het is geen essentieel supplement nee dat klopt maar het is zoals ik al aangeef wel leuk om eens mee af te kunnen wisselen.
 
Bak het in olijfolie dus beetje vet heb ik wel. Verder is het ook het gemak he, ik vind het lekker en vooral ook makkelijk dat er al kruiden, peper+zout etc inzit :)
Olijfolie is slecht om in te bakken. Het is ook enorm veel werk om het zelf te kruiden, dat is waar, helemaal bukken naar de lade met het kruidenrek, draaien aan de zout- en de pepermolen. Ik word al moe als ik eraan denk.

Wel played B&F, wel played! :rolleyes:
 
Voor 20,- koop je ongeveer 400 eieren... You do the math ;)

Niet bij mij in de Albert Heijn ;) Misschien op de markt ofzo maar daar kom ik nooit.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 13:23 ----------

Olijfolie is slecht om in te bakken. Het is ook enorm veel werk om het zelf te kruiden, dat is waar, helemaal bukken naar de lade met het kruidenrek, draaien aan de zout- en de pepermolen. Ik word al moe als ik eraan denk.

Wel played B&F, wel played! :rolleyes:

Haha ok ok ik ben misschien beetje verwend maar gaat erom dat het ook het gemak is waar je voor betaald. Gaf het in een andere topic ookal aan met de gesneden groenten van de supermarkt. Zijn genoeg mensen die een zakje gesneden sla kopen terwijl ze voor die prijs 2 kroppen kunnen kopen.
 
Niet bij mij in de Albert Heijn ;) Misschien op de markt ofzo maar daar kom ik nooit.

---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 13:23 ----------



Haha ok ok ik ben misschien beetje verwend maar gaat erom dat het ook het gemak is waar je voor betaald. Gaf het in een andere topic ookal aan met de gesneden groenten van de supermarkt. Zijn genoeg mensen die een zakje gesneden sla kopen terwijl ze voor die prijs 2 kroppen kunnen kopen.
http://www.ah.nl/appie/producten/product/ah606972/ah-scharreleieren-m?rq=eieren
3 euro voor 20 eieren --> toch 133 eieren. Dat zijn een hoop omeletjes!!
 
Voor het gemak ? Een omeletje kloppen is evenveel werk als deze shizzle shaken ... Maar er zal vast wel een markt voor zijn :P
 
Voor het gemak ? Een omeletje kloppen is evenveel werk als deze shizzle shaken ... Maar er zal vast wel een markt voor zijn :P

Nouuu haha schepje hiervan+water en shaken is voor mij makkelijker. Maargoed ieder zijn ding toch en al is hier maar een kleine markt voor dan bedien je toch dat kleine deel van de markt en dat is uiteindelijk wat je wilt.
 
Bedankt voor je review man! :thumbs: Ziet er zeker goed uit. De eerste reacties zijn erg leuk en erg goed. Zeker weer een mooie aanwinst in ons assortiment, naast de Soup, Breakfast, Hot Choco etc!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Protein Omelet:
-Heerlijk van smaak
-Fijne kruiden!
-Gemakkelijk te bereiden
-Hoge kwaliteit eiwitten
-17 gram eiwit per serving
-Low carb en low fat
-Perfect voor spieren en dieet
-Klaar in 3 minuten
 
Hot Choco ? Hahaha, nice man !

Haha ja daar ben ik ook ergggg benieuwd naar :D
Maar eerst ons kopje Protein Coffee met Protein koekjes he als dat er is ;)
 
Haha ja daar ben ik ook ergggg benieuwd naar :D
Maar eerst ons kopje Protein Coffee met Protein koekjes he als dat er is ;)

Protein koffie met proteine koekjes, would buy, ghehehe :D
 
Mijn god die praatjes van B&F altijd...van alle producten krijg je een kg spier per week lijkt het. :roflol:
 
Mijn god die praatjes van B&F altijd...van alle producten krijg je een kg spier per week lijkt het. :roflol:

idd,ze zijn afgegleden van sympathiek naar zwaar irritant
 
Haha ja daar ben ik ook ergggg benieuwd naar :D
Maar eerst ons kopje Protein Coffee met Protein koekjes he als dat er is ;)

Wie weet waar we nog mee komen:D De Protein Omelet is in ieder geval weer een mooie aanvulling is ons assortiment:)
 
Back
Naar boven