Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Voorwoord:
Enkele van jullie zullen zeggen: "daar heb je hem weer met zijn reviews."
Dit gedeelte van het forum is opgezet voor mensen die een review van een product willen geven, dus daarom nu ook weer een review, aangemaakt door mij.
Smaak:
Protein Perfection Mix is verkrijgbaar in 2 smaken, te weten Cookies and Cream en Vanilla.
Ik heb beide smaken in huis gehaald.
Mijn eigen voorkeur gaat uit naar de smaak Cookies and Cream.
De Vanilla is zeker niet slecht, maar de Cookies and Cream heeft net dat kleine beetje extra smaak, dat deze daardoor mijn favoriet is.
Helaas zijn er dus maar 2 smaken beschikbaar, dus ik hoop dat er in de toekomst nog enkele smaken bij gaan komen zoals dat ook het geval is bij bijvoorbeeld de Whey Perfection.
Maar voorlopig dus alleen nog 2 smaken beschikbaar, zowel in een pot van 1800 gram als in sachets.
Mixbaarheid:
Ik heb het product met water en ook met melk geprobeerd, en met beide is het product goed te shaken.
Wel vind ik persoonlijk de Protein Perfection Mix het lekkerste met melk.
Voordelen:
- Goede smaak
- Is goed te mixen/shaken
- Prijs / kwaliteitverhouding
Nadelen:
- Weinig smaken beschikbaar (2 stuks)
Prijs:
Ik heb 29,90 euro betaald voor een pot van 1800 gram, wat in mijn optiek zeker gezien mag worden als een goede prijs, zeker gezien de goede kwaliteit.
Eindoordeel:
Ik gebruik de Protein Perfection Mix nu iets meer dan 2 weken.
Net als Micellar Casein is het een ideaal product om in de ochtend en net voor het slapen gaan, in te nemen.
Zeker gezien de lekkere smaak (Cookies and Cream) heb ik er geen spijt van dat ik dit product heb aangeschaft.
Wel word het moeilijk om als de pot leeg is, te kiezen tussen Protein Perfection Mix en Micellar Casein Superior, mijn andere favoriet.
Zoals al aangeven in de review, hoop ik dat Body en Fitshop van de Protein Perfection Mix, nog meer smaken op de markt gaat brengen.
Dat er maar 2 smaken beschikbaar zijn, zorgt ervoor dat het product van mij niet de 100% score krijgt, maar een 9.
Ik kan het product zeker aanbevelen, zeker aan de mensen die bijvoorbeeld de Micellar Casein Superior in gebruik hebben, en af en toe willen afwisselen, aangezien beide producten goed in te nemen zijn voor het slapen gaan, dit vanwege de time-release afgifte.
Wil ik nog een laatste opmerking kwijt aan de mensen die menen negatieve reacties te moeten geven op mijn reviews, dit omdat ik veelal positief ben over de producten van Body en Fitshop.
Mochten die mensen het niet eens zijn met mijn reviews, dan daag ik ze uit om betere reviews te schrijven over deze of andere producten.
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek. Het totale eiwit voor spiergroei!
Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.
Unieke voordelen Protein Perfection blend:
-Uitzonderlijk spieropbouwend
-Time release opname
-Zowel spieropbouwend als spierafbraak voorkomend!
-Ideaal als ontbijt of overdag
-Ideaal om te nemen voor het slapen
-Extreem fijn en makkelijk mixbaar
-Aspartaam en cyclamaat vrij.
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!
Protein Perfection Mix bestaat uit een combinatie van maar liefst 6 verschillende eiwitten!
Ultra Gefilterde Whey Proteine Concentraat Instant - exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie.
Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw
Micellar Casein - zorgt 7 uur lang voor aminozuur opname in de spieren.
Waar alle andere proteines afhaken blijft Micellar Casein je spieren voeden, dag en nacht.
Je spieren blijven groeien!
Whey Isolaat Instant - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).
Whey Hydrolisaat Instant - Whey Peptides, krachtige geisoleerde en peptide gebonden aminozuren.
Deze peptides worden ultra snel opgenomen in de spieren en zorgen zeer snel voor eiwitsynthese - spieropbouw.
De ultra snelle opname zorgt ervoor dat je lichaam vrijwel direct na het drinken van Protein Perfection Blend aminozuren kan opnemen.
Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!
Calcium Caseinaat - heeft een time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Protein Perfection Blend langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van vetvrije spiermassa.
Protein Perfection Blend is ook nog eens de lekkerste eiwitshake voor 's ochtends, overdag en 's avonds.
Maximale smaak; zonder suiker. Protein Perfection Blend is gezoet met Suclarose; een natuurlijke zoetstof die gemaakt wordt van suiker. Suclarose bevat geen calorien en heeft geen nadelige invloed op de bloedsuiker spiegel.
Ongelooflijk lekker en een perfect product voor sporters en niet sporters die smaak en kwaliteit belangrijk vinden.
De beste en lekkerste eiwitshake voor 's ochtends, overdag en 's avonds! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2+ weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? Goed. Cookies and Cream / Vanilla
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering in de ochtend / 1 dosering voor het slapen
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering / veel samples / goede service
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 / 1800 gram
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker
Mijn review:
Voorwoord:
Enkele van jullie zullen zeggen: "daar heb je hem weer met zijn reviews."
Dit gedeelte van het forum is opgezet voor mensen die een review van een product willen geven, dus daarom nu ook weer een review, aangemaakt door mij.
Smaak:
Protein Perfection Mix is verkrijgbaar in 2 smaken, te weten Cookies and Cream en Vanilla.
Ik heb beide smaken in huis gehaald.
Mijn eigen voorkeur gaat uit naar de smaak Cookies and Cream.
De Vanilla is zeker niet slecht, maar de Cookies and Cream heeft net dat kleine beetje extra smaak, dat deze daardoor mijn favoriet is.
Helaas zijn er dus maar 2 smaken beschikbaar, dus ik hoop dat er in de toekomst nog enkele smaken bij gaan komen zoals dat ook het geval is bij bijvoorbeeld de Whey Perfection.
Maar voorlopig dus alleen nog 2 smaken beschikbaar, zowel in een pot van 1800 gram als in sachets.
Mixbaarheid:
Ik heb het product met water en ook met melk geprobeerd, en met beide is het product goed te shaken.
Wel vind ik persoonlijk de Protein Perfection Mix het lekkerste met melk.
Voordelen:
- Goede smaak
- Is goed te mixen/shaken
- Prijs / kwaliteitverhouding
Nadelen:
- Weinig smaken beschikbaar (2 stuks)
Prijs:
Ik heb 29,90 euro betaald voor een pot van 1800 gram, wat in mijn optiek zeker gezien mag worden als een goede prijs, zeker gezien de goede kwaliteit.
Eindoordeel:
Ik gebruik de Protein Perfection Mix nu iets meer dan 2 weken.
Net als Micellar Casein is het een ideaal product om in de ochtend en net voor het slapen gaan, in te nemen.
Zeker gezien de lekkere smaak (Cookies and Cream) heb ik er geen spijt van dat ik dit product heb aangeschaft.
Wel word het moeilijk om als de pot leeg is, te kiezen tussen Protein Perfection Mix en Micellar Casein Superior, mijn andere favoriet.
Zoals al aangeven in de review, hoop ik dat Body en Fitshop van de Protein Perfection Mix, nog meer smaken op de markt gaat brengen.
Dat er maar 2 smaken beschikbaar zijn, zorgt ervoor dat het product van mij niet de 100% score krijgt, maar een 9.
Ik kan het product zeker aanbevelen, zeker aan de mensen die bijvoorbeeld de Micellar Casein Superior in gebruik hebben, en af en toe willen afwisselen, aangezien beide producten goed in te nemen zijn voor het slapen gaan, dit vanwege de time-release afgifte.
Wil ik nog een laatste opmerking kwijt aan de mensen die menen negatieve reacties te moeten geven op mijn reviews, dit omdat ik veelal positief ben over de producten van Body en Fitshop.
Mochten die mensen het niet eens zijn met mijn reviews, dan daag ik ze uit om betere reviews te schrijven over deze of andere producten.