Fitness Seller

PS 3, Wii of Xbox 360

xbox 360 spellen zijn regio gebonden dus je ken ze niet goedkoper in Engeland bestellen en spelen
je kan wel een playbox console kopen in thailand waar alle playbox spellen van overal ter wereld het op doen, dat ding is overgens gewoon een 360 met de naam playbox, en die games hebben hele rare hoesjes met glitters erop.

Zo, mn ei ook weer kwijt :p

Playstation 3 is kwa design, blue ray enz aantrekkelijker, maar zou toch voor Xbox 360 gaan.

Heb sinds een week een PS3 slim 120GB, heel tevreden van.

Ik begin vanavond aan metal gear solid 4, aangezien ik de andere titels van m'n signature eindelijk uit heb

Wii + mario kart & mario party

voor de rest zijn er weinig toffe spellen voor.. hoewel ik wel genoten heb van mad world

Ik ook net. Welke game's heb je gekocht?

Ik kan je MGS4 aanraden, echt een GEWELDIGE game, en niet al te duur. Want 70 euro voor een game... wacht ik wel even. :o

Haha idd, ik wacht ook met de duurdere games.

Welke ik nu heb:
- Call of Duty Modern Warfare
- Resistance 2
- Burnout Paradise
- Tony Hawk Project 8
- Gran Turismo 5 Prologue
- Assassins Creed

Resistance 2 heb ik zelf gekocht, de rest overgekocht voor een appel en een ei van een vriend.

Welke er nog zeker komen:
- Gran Turismo 5
- Assasins Creed 2
- Call of Duty Modern Warfare 2
en nog wat zooi

Koop ik een paar weken geleden een PS3 voor 400 euro, komt ineens die PS3 Slim uit en voor maar 300 euro. (Nu zelfs 280 bij MediaMarkt)
FUUUUUUUUUUUUUUU

Koop ik een paar weken geleden een PS3 voor 400 euro, komt ineens die PS3 Slim uit en voor maar 300 euro. (Nu zelfs 280 bij MediaMarkt)
FUUUUUUUUUUUUUUU
super genaaid, gewoon terug gaan naar de winkel met het smoesje ''ik heb vorige week deze ps3 gekocht, en dan komt er nu een ps3 uit van 300 euro!'' mss krijg je je geld wel terug :D.. dat werkte igg bij mn moeder... toen ze een truitje kocht en deze een week later 20 euro minder koste..... :)

ps3 slim is een ander device dan de 'oude' ps3.
zo heb je bv geen linux optie voor de slim....
en een paar weken terug had je ook al kunnen weten dat de slim uit zou komen.

ik ps3 nu die 300 euro is zullen er ook een stuk meer verkocht gaan worden :-)

ps3 slim is een ander device dan de 'oude' ps3.
zo heb je bv geen linux optie voor de slim....
en een paar weken terug had je ook al kunnen weten dat de slim uit zou komen.
ah ok, wist ik niet.. ben niet meer zo up to date de laatste tijd

Terug
Naar boven