Jij mag natuurlijk vinden dat ik onvolwassen discussieer.
dankje
Maar wat is er onvolwassen aan posts aanpassen? Ik dacht dat mijn posts duidelijker maken mssn iets goed was, maar als je wil dan maak ik verduidelijkingen in een post door het telkens opnieuw te posten met de aanpassingen.
omdat het irritant en in mijn ogen niet netjes is om opmerkingen, waarmee je niet zo snugger overkomt, later te vervangen door (aanzienlijk andere) opmerkingen waar je iets beter over nagedacht heb. je dwingt hiermee, in dit geval mij, ook je posts een aantal x door te nemen terwijl ik al een bladzijde en 2 argumenten verder ben... in mijn ogen een niet al te zinvolle bezigheid, wat bij mij tot irritatie leid.
Mensen kleineren door uit de hoogte te doen -en ik heb het niet over perceptie, "grow up" is niet anders mogelijk dan dat te interpreteren dan uit de hoogte-, aangevallen reageren, dooddoeners gebruiken etc... is daarentegen niet volwassen. Je zegt dat ik per se mijn gelijk wil halen, maar jouw snedige reacties getuigen van een mooi staaltje zelfprojectie. Mij zie je niet reageren als een gebeten hond en weet je waarom? Het maakt me niets uit.
sja, mss heb je hier een punt! ik erger me idd kapot aan mensen die vol overtuiging onzin uitkramen en goede tegenargumenten naast zich neerleggen ZONDER DAAR DAN INHOUDELIJK VERDER OP IN TE GAAN. in plaats daarvan werd er allemaal random crap bijgehaald wat mij betreft niets met onze discussie te maken had, zelfs als ik dit aangeef blijf je met die ongein komen. misschien verwar jij gewoon mijn irritatie met 'uit de hoogte doen', ik praat geen van beide goed overigens.
verder ben ik van mezelf altijd vrij direct... ik ga er geen doekjes omwinden, onzin noem ik onzin.
Heb inderdaad gezien dat de sterkste computer op dit moment powerpc cell based is, dus ik zal idd moeten zeggen dat de cell terug te vinden is in andere toepassingen.
hier ging het mij *initieel* om (en later de manier waarop je tot conclusies kwam over de cell architectuur), wat duurt het dan verdomd lang voordat je dit toegeeft man.
Terzijde en wsl heel onbelangrijk, die cell is wel een farcry van de cell in de ps 3, en als we correct willen zijn ook een far cry van de processor in de xbox 360: de processor in de xbox 360 is een zijsprong van de cell! Halverwege het ontwerpen van de cell heeft microsoft IBM gevraagd om een processor te ontwikkelen, IBM scheurde een deel van het cell team af en spoorde hen aan om los van het oude cell team de architectuur verder te ontwikkelen. Het argument dat de xbox 360 voor videogames superieure tech heeft blijft staande, en dat was de point van mijn post en niet of de cell al dan niet zal terugkomen in andere toepassingen.
ik spreek dit niet tegen, maar het is idd niet van belang voor het punt wat ik wilde maken. neemt niet weg dat Cell en de xbox cpu aanzienlijk anders zijn.
Natuurlijk heel onvolwassen van me om -opnieuw- in een topic over consoles zo naast de kwestie begin te discussiëren en voortdurend consoles met elkaar begin te vergelijken...
niet zozeer onvolwassen, mss een foute woordkeuze. maar jouw specifieke voorbeelden trekken technisch gezien nog steeds op niets. het spijt me, ik kan er echt niets anders van maken.
En je hebt gelijk, als ik één cross platform game er uit haal en op basis daarvan zeg welke console het sterkst is dan is dat idd niet serieus... maar niet één maar haast elke cross platform game volgt die trend dus het gaat niet alleen over bad coding.
al haal je alle cross platform titels erbij die je maar kan vinden. op basis daarvan kunnen WIJ, als gemiddelde gamers, gewoon geen conclusies trekken. klaar, simpel as that... teveel factoren/variabelen.
Waarom zijn de multiplats dan beter op xbox 360? Omdat de 360 het primaire ontwikkelingsstation is?
bijvoorbeeld, en dat developers bv al over VELE JAREN ERVARING kunnen beschikken (denk aan het Windows platform en DirectX). het is ook nog eens een stuk eenvoudiger om voor een multicore chip te coden dan voor de Cell.
Waarom waren vroeger dan de cross platform games op xbox bijna zonder uitzondering ook mooier ondanks het feit dat de ps 2 het primaire ontwikkelingsstation was?
omdat er misschien weet ik veel hoeveel jaar verschil tussen ps2 en xbox hardware, en dus prestaties, zit? dit bedoel ik nu met die onzinnige vergelijkingen.