Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Als de ps3 in 2006 uitkomt en ze bij sony een 10 jaar plan hebben dan ga ik er van uit dat ze in 2016 met een nieuwe komen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als de ps3 in 2006 uitkomt en ze bij sony een 10 jaar plan hebben dan ga ik er van uit dat ze in 2016 met een nieuwe komen?![]()
I am with Baka Boko
Tot nu toe hebben alleen de succesvolste spelconsoles hebben een lifespan van 10 jaar. Ik denk toen sony zei dat de ps3 een 10jarige lifespan ging hebben, dat ze gewoon dachten dat ze het succesverhaaltje van hun vorige twee consoles gingen overdoen.

de cell wordt al tijden in blade servers aangeboden....
er zijn meer statements in je verhaal die geen grond in de realiteit hebben. maar dat terzijde.

Zelf al ruim 2 jaar een wii en daar amuseer ik me goed mee. Ook veel spellen van de gamecube gekocht via ebay (kost bijna niks). En veel oldskool games zoals de SNES, megadrive en N64.
Wacht maar totdat de ps3 wat goeiekoper word en killzone 2 uitkomt, dan kunnen jullie ophoepelen met jullie xdoos![]()
heel goede graphics, leuke gameplay maar verder niks speciaals. de hype zal dan ook snel uitsterven na release. hoop maar voor je dat het niet zo gaar zal zijn als het eerste deel 
Ik denk dat de enige objectieve manier om technologie te vergelijken de multi plat games zijn, en daar ruled de xbox -het zij lichtjes- in. En dan komen de fanboys met: ja maar de echte kracht van de ps3 die gaat pas later showen, blabla. Zo ver ik weet is het telkens opnieuw gebleken dat de sterkste console in het begin later ook de sterkste console is. Cfr: snes vs mega drive, xbox vs ps2 & cube, master system vs nes... Waarom zou het dit keer anders zijn? Omwille van de architectuur?

killzone is de nieuwe crysisheel goede graphics, leuke gameplay maar verder niks speciaals. de hype zal dan ook snel uitsterven na release. hoop maar voor je dat het niet zo gaar zal zijn als het eerste deel
![]()
Ik vind crysis meer dan graphics... had hem teglijk met call of duty 4 in huis gehaald. Ik wou even de graphics wh*re (crysis) zijn en ik wou ook een deftig spelletje... cod4 lag na een tijdje in het stof te bijten, het was crysis die me helemaal opslorpte tegen de verwachtingen in!
Weet je wat geen grond met de realiteit heeft? Zeggen dat de ps 3 grafisch beter is en dat de cell alien technology is. Het enige argument ivm technologische superoiriteit dat fanboys hebben zijn exclusieve titels. Zij verwarren persoonlijke smaak met feiten. Als je de artstyle van killzone 2 knapper vindt dan gears of war 2 dan is dat maar zo.
Ik denk dat de enige objectieve manier om technologie te vergelijken de multi plat games zijn, en daar ruled de xbox -het zij lichtjes- in. En dan komen de fanboys met: ja maar de echte kracht van de ps3 die gaat pas later showen, blabla. Zo ver ik weet is het telkens opnieuw gebleken dat de sterkste console in het begin later ook de sterkste console is. Cfr: snes vs mega drive, xbox vs ps2 & cube, master system vs nes... Waarom zou het dit keer anders zijn? Omwille van de architectuur? two words: sega saturn. Komt wel bekend voor: sega zag dat iedereen voor 3d ging en pleurt snel een paar 3d processors in hun saturn, sony ziet dat hun cell te zwak is om de gpu te vervangen en pleurt er snel een erg gedowngrade 7800 in...
De enige realiteit is dat beide platformen bitter weinig exclusives hebben, en dat de xbox doorgaans de superieure versie van de multiplat games krijgt (fallout 3 was een gigantisch verschil, cell my ass). Ma bon, ik kies voor de ps3 de xbox exclusives komen doorgaans toch naar de pc toe, en dan kan ik ze daar op spelen![]()
Weet je wat geen grond met de realiteit heeft? Zeggen dat de ps 3 grafisch beter is en dat de cell alien technology is. Het enige argument ivm technologische superoiriteit dat fanboys hebben zijn exclusieve titels. Zij verwarren persoonlijke smaak met feiten. Als je de artstyle van killzone 2 knapper vindt dan gears of war 2 dan is dat maar zo.
Ik denk dat de enige objectieve manier om technologie te vergelijken de multi plat games zijn, en daar ruled de xbox -het zij lichtjes- in. En dan komen de fanboys met: ja maar de echte kracht van de ps3 die gaat pas later showen, blabla. Zo ver ik weet is het telkens opnieuw gebleken dat de sterkste console in het begin later ook de sterkste console is. Cfr: snes vs mega drive, xbox vs ps2 & cube, master system vs nes... Waarom zou het dit keer anders zijn? Omwille van de architectuur? two words: sega saturn. Komt wel bekend voor: sega zag dat iedereen voor 3d ging en pleurt snel een paar 3d processors in hun saturn, sony ziet dat hun cell te zwak is om de gpu te vervangen en pleurt er snel een erg gedowngrade 7800 in...
De enige realiteit is dat beide platformen bitter weinig exclusives hebben, en dat de xbox doorgaans de superieure versie van de multiplat games krijgt (fallout 3 was een gigantisch verschil, cell my ass). Ma bon, ik kies voor de ps3 de xbox exclusives komen doorgaans toch naar de pc toe, en dan kan ik ze daar op spelen![]()
Zwakker dan snes... maar ik vond de mega drive wl vele toffer, dus had geen probs met die blast processing 
het vergelijken van multiplatform games is leuk maar je kan daar niet zomaar conclusies uittrekken, want weet jij of het betreffende software huis evenveel tijd en moeite heeft gestopt in alle ports? you dont. en wat is het ontwikkel platform? en waarom is dit? vanwege superieure hardware? of superieure en eenvoudigere development tools? wil je ook ontkennen dat ps2 titels in de loop der jaren er steeds beter uit gingen zien? en hoe komt dat? misschien door optimalisatie van development tools, in-house libraries e.d., kennis en ervaring van developers voor een massive nieuwe architectuur als de ps3 komt met de jaren? zelf ooit wel eens software geoptimaliseerd voor multicore / spe designs? ik denk het niet, anders had ik je deze post kunnen besparen.
bladiebla, mooi blaat verhaal.. maar daar had *IK* het niet over. games, gfx, fanboyz whatever.. ik had het over jouw opmerking dat de cell niet in echte pc's wordt toegepast, wat dus wel het geval is. maar daar hoor ik je dan weer niet over...
technologie vergelijken op basis van wat cross platform titels? dat slaat helemaal nergens op kerel. heb je enig idee hoe software development op consoles in zn werk gaat?
Ja, de ps 2 titels zagen er met de jaren beter uit dan de eerste ps 2 gen titels... maar beter dan de xbox? No way. Hell, ze hebben zelfs niet een eerste gen gamecube titel als starfox adventures op technisch vlak voorbij gestreefd. Dit geldt trouwens voor elke console: de development tools verbeteren met de jaren, wat ze eerst uit de xbox 360 konden halen zullen ze op het einde van de lifespan verslagen. Er is een reden waarom sony er nog snel een gedowngrade nvidia hebben ingepleurd: hun cell is niet de shit.
En idd, de meeste multi plat games zijn ontwikkeld met de xbox in mind, so? Vroeger waren alle multiplat games ontwikkeld met de ps 2 in mind... zeg eens welke versie er echter keer op keer beter uitzag, ondanks dat het primaire onywikkelingsplatform was? Xbox![]()
"maargoed, zulke grote ignorance van zelfmoord sid vraagt natuurlijk om nog een reactie." Ik praat ook niet neer op jou.

Ok, ze worden in servers toegepast, en omdat ze zo superieur zijn kan je geen enkele pc meer kopen of er zit een cell in... alle andere tech verbleekt erbij, net zoals de emotion engine alle andere tech heeft doen verbleken. Mark my words: binnen 5 jaar = alles cell! j/k