Strand
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ring of Death ook al op de PS3? Ik heb sinds vorige week splinternieuwe xbox360 nadat ik de kapotte (omgebouwde) met ring of death heb opgestuurd naar microsoftZou gewoon ff bellen met Sony en kijken of dr wat te halen valt.
Is wel grappig hoe veel technologische apparaten kapot gaan ong rond de tijd dat de garantie vervalt.
idd als je een nes of snes van 15 jaar terug hebt draaien ze gewoon nog als een trein.

Ja, want de 360 gaat nooit kapot...
2 keer zon rode ring gehad nu over op de ps3!

Waardeloze consoles begrijp niet dat mensen deze prullen kopen.
Sony = crap
Al mijn nintendo consoles zijn wel heel gebleven nes, snes, n64, gba, ds en wii.
geen crap dus..Ik denk zo'n 600 euro. Misschien iets meer als je ook een memory card koopt.
,hoe kom je daar bij 
Ik denk zo'n 600 euro. Misschien iets meer als je ook een memory card koopt.

400 in de 'gewone' winkels. En hij wilde er nog 4 spellen bij.(dat tikt heel erg aan als je geen omgebouwde ps hebt)

Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Ik wil ook wel een gameconsole hebben.
Vroeger heb ik wel een sega 16 bit en super nintendo gehad maar dat kan je niet vergelijken natuurlijk. Hoeveel ben je dus kwijt voor een PS3 met 2 controllers en ongeveer 4 leuke games waar je lang zoet mee bent?