Fitness Seller

ps3 kapot potverdomme

En als je ps3 het weer doet kan je een intercooler ervoor kopen kan je langer achter elkaar spelen. Misschien ist wat voor je ;)

Ring of Death ook al op de PS3? Ik heb sinds vorige week splinternieuwe xbox360 nadat ik de kapotte (omgebouwde) met ring of death heb opgestuurd naar microsoft :D Zou gewoon ff bellen met Sony en kijken of dr wat te halen valt.

ik heb het enkele maanden geleden ook gehad,ben m'n ps3 8 weken kwijtgeweest,had normaal nog 7 maadn garantie,maar kheb nu een nieuw toestel gekregen en nu opeens heb ik daar maar 3 maand garantie op...flauwekul,wil zeggen dat ze bij sony weten dat er iets niet aan deugd...

het is trouwens idd je harde schijf die is gecrasht,niet noodzakelijk van de warmte of door te lang te spelen,ik was amper 5 minuten aan het spelen toen het gebeurde,kan je weinig aan doen...

Vanaf vandaag kost de ps3 nog "maar" 299€. in september komt de slim (met hd van 120gb) versie uit... nog veel te duur imo, maar als je ps3 buiten garantie valt, kun je mssn voor die "goedkope" slilmline gaan.

nerges last van :p

Waardeloze consoles begrijp niet dat mensen deze prullen kopen.
Sony = crap

Al mijn nintendo consoles zijn wel heel gebleven nes, snes, n64, gba, ds en wii.

Ja want de 360 is topkwaliteit!:o

Waardeloze consoles begrijp niet dat mensen deze prullen kopen.
Sony = crap

Al mijn nintendo consoles zijn wel heel gebleven nes, snes, n64, gba, ds en wii.

Dat jij een slechte ervaring met Sony hebt gehad wilt niet zeggen dat het meteen crap is.
Om maar een voorbeeld te geven; mijn oom heeft de PS2 al vanaf de launch staan en die doet het ook nog steeds perfect;) geen crap dus..

net op een gameshop hier gezien dat de ps3 vandaag daar in prijs gedaald is, 279euro en er zitten 2 games bij.

Da's klote als je consule kapot gaat. Ik ben inmiddels aan mijn 3e Xbox 360 toe. 2x al de Ring of Death gehad.

pff heb ook de rrod gehad, ben overgestapt naar sony's ps3 en i f"ing love it. Nog steeds aan het knallen op killzone 2

Ring of death kun je bij Xbox 360 ook zelf oplossen. Als je het hebt, gewoon je 360 inpakken met een handdoek oid en vervolgens aanzetten. Na een kwartiertje of zo wordt de 360 te heet en 'reset' de console zichzelf. Daarna weer opstarten en spelen maar. Is bij mij al 2x gelukt!

Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk? Ik wil ook wel een gameconsole hebben.
Vroeger heb ik wel een sega 16 bit en super nintendo gehad maar dat kan je niet vergelijken natuurlijk. Hoeveel ben je dus kwijt voor een PS3 met 2 controllers en ongeveer 4 leuke games waar je lang zoet mee bent?

ik heb er eentje voor je tekoop
doet het helemaal perfect sinds hij gekocht is zit eer nog dat foam doekje op met doos en tasje van bartsmit :D
wat je krijgt is een 60 gig ps console 2 controller en meer dan 10 spellen :cool:

Terug
Naar boven