Fitness Seller

ps3 kapot potverdomme

Als je een spel koopt voor de PS3, kun je die toch opslaan en heb je de cd niet meer nodig toch ?

Ring of death kun je bij Xbox 360 ook zelf oplossen. Als je het hebt, gewoon je 360 inpakken met een handdoek oid en vervolgens aanzetten. Na een kwartiertje of zo wordt de 360 te heet en 'reset' de console zichzelf. Daarna weer opstarten en spelen maar. Is bij mij al 2x gelukt!

Hij reset zichzelf dan niet, je zorgt er dan gewoon voor dat je soldeerpunten tijdelijk weer "goed" zijn en dat alles weer werkt.. 100% zeker dat je weer een keer een RROD krijgt dan:)

Als je een spel koopt voor de PS3, kun je die toch opslaan en heb je de cd niet meer nodig toch ?

Nee, er wordt een deel van het spel op de HDD gezet om sneller/minder te laden.

Laatst bewerkt:
Je moet alleen wel eerst 30x in de game + console blazen :D

dat blazen hebben trouwens nooit begrepen. Waarom moest je dat na een tijdje perse doen om die dingen aan gang te krijgen? Zal niet tegen stof zijn want je moet echt een shitload aan stof tussen die dingen hebben mochten die metalen pinnen geen contact meer maken. Ik denk dat de metalen na een tijdje gewoon versleten werden en door blazen hier spug tussen kwam zodat ze weer contact maakten met de cartridge :roflol:

dat blazen hebben trouwens nooit begrepen. Waarom moest je dat na een tijdje perse doen om die dingen aan gang te krijgen? Zal niet tegen stof zijn want je moet echt een shitload aan stof tussen die dingen hebben mochten die metalen pinnen geen contact meer maken. Ik denk dat de metalen na een tijdje gewoon versleten werden en door blazen hier spug tussen kwam zodat ze weer contact maakten met de cartridge :roflol:

Sommige dingen hoef je niet te begrijpen.. die moet je gewoon doen. No questions asked.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb dus een goede tip per pm gekregen... :)

Heeft een van jullie misschien een ps3 gekocht(de 60GB) versie en heb je het bonnetje nog? Als iemand dat bonnetje heeft kan hij een kopie maken en het naar me sturen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Stuur maar een pm of mail:)

greets

Terug
Naar boven