AndroidHealthClinic

Puddingbrah

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mensen, ik zal binnenkort nog is een foto posten van een spijkerbroek die ik droeg op 120 kg.

Ik heb me gruwelijk geïrriteerd toen ik dit las. Zyzz clonen mijn god. Puddingbrah waar slaat dat op... Je zegt verder ook niets anders als: ''elke dag junkfood eten en niet bewegen is slecht voor je!'' Nee echt?! Wauw..

Goede progressie verder. Nu doorknallen! Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Hey Sawsbuck,

Ik kan mijzelf heel goed voorstellen dat het voor jou als heel logisch klinkt dat je niet ongezond moet eten en dat jij snapt wat ongezond is, echter moet jij je ook kunnen voorstellen dat het voor sommige niet het geval is. Ikzelf had daar ooit ook moeite mee.

In ieder geval bedankt, ik ga mijn best doen. Jij ook succes met je plannen.

Hoe is het ondertussen met je gesteld puddingbrah?:D

hahah... klinkt beetje als men jongere broertje. Good job go get game-babe size instead of gameboy xD

Ik hou wel van pudding, brah.
Goed verhaal. Motivatie blijven behouden & knallen!

Eindelijk een mannelijke versie van Hamplanet. Puddingbrah = winnen

ziet er slap uut

Mooi toneelstukje, nu maar hopen dat hij daad bij woord voegt

Laatst bewerkt:
een heel wijs verhaal , maar de foto waarmee je afsluit valt me dan toch wel vies tegen.

Je praat alsof je het helemaal voor elkaar hebt maar ik zie geen progressie op die k*t fotos?

Ik voel me beledigd door dit topic :mad:

Vind het eerlijk gezegd ook een beetje tegen vallen na je verhaal, verwacht je wat.
Je bent afgevallen heel goed, maar omdat nou op een bodybuilding forum te posten.

tumblr_mi79wvQlcP1qawa36o1_500.jpg

Terug
Naar boven