XXL Nutrition

Puistjes laten vlekken over

Bezoekers in dit topic

Klopt wat je zegt, mjn huid reageert klote op die vette cremes. Alleen Gelsmeerseltjes werken bij mij zonder vet te worden, maar ben niet tevreden met de resultaten. Waar haal je dit spul op waterbasis?
 
Hier in Den Haag zit gewoon een bodyshop. Het lijkt me dat ze ook winkels in de rest van de grote steden hebben :)
 
Hoeveel betaal jij dan Oxgene? En werkt die facewash een beetje goed?
 
Op de een of andere manier krijg ik persoonlijk alleen maar meer puistjes als ik allemaal van die facewashcrap gebruik. Me gezicht doe ik echt niets meer aan. Vroeger gebruikte ik nog wel is van die zeep die het vet van je huid wegneemt maar ik douche nu gewoon en spoel me gezicht met alleen water af en sindsdien ziet me huid er prima uit. Dagcremes begin ik ook niet aan, die ga ik pas gebruiken als ik helemaal van die puistjes af ben.
 
Ja dat heb ik dus ook lijkt het. Alsof het erger wordt als ik me gezicht was met een facewash..
 
Yep, ik ook. Die facewash ****t met mijn huidwaardes lijkt het wel. Of mijn huid wordt heel droog, of vettig ofzo. Altijd raakt het geirriteerd. En van dagcremes word het weer te vet, en krijgen pukkeltjes een rode kleur. Allemaal vlekjes ook enzo. Ik word er helemaal para van.


Wat doen jullie tegen mee-eters enzo op je neus? Die zwarte puntjes, het lijkt bij mij wel een buffet op mijn neus :(
 
Yep, ik ook. Die facewash ****t met mijn huidwaardes lijkt het wel. Of mijn huid wordt heel droog, of vettig ofzo. Altijd raakt het geirriteerd. En van dagcremes word het weer te vet, en krijgen pukkeltjes een rode kleur. Allemaal vlekjes ook enzo. Ik word er helemaal para van.


Wat doen jullie tegen mee-eters enzo op je neus? Die zwarte puntjes, het lijkt bij mij wel een buffet op mijn neus :(

ja die mee-eters krijg ik ook nog steeds niet weg echt mooi is het niet nee
 
Je kan er ook niks mee. Je kan ze er niet afscrubben, niet uitknijpen, ook stomen werkt niet. Ze zitten bij mij ook redelijk diep en ik heb geen idee wat te doen. Misschien eens van die neuspleisters halen die je er op moet plakken en na een tijdje er af trekt. De mee-eters zouden er dan aan vast moeten blijven zitten ofzo.
 
Je kan er ook niks mee. Je kan ze er niet afscrubben, niet uitknijpen, ook stomen werkt niet. Ze zitten bij mij ook redelijk diep en ik heb geen idee wat te doen. Misschien eens van die neuspleisters halen die je er op moet plakken en na een tijdje er af trekt. De mee-eters zouden er dan aan vast moeten blijven zitten ofzo.

ja maar dan als nog denk je dat ze weg blijven:mad:
 
Pff ik zo 2 puistjes op me lip hebben. Helemaal niet aanzitten enzo. Eentje valt er af en komt een korstje op (= een half jaar lang een rood vlekje). Die andere droogde helemaal uit en viel der af. OOK een rood vlekje/soort van litteken.

Loop ik mooi met 2 vlekken onder me neus rond. ****ed up... :@
 
gaat wel weg had ik ook
 
Pff ik zo 2 puistjes op me lip hebben. Helemaal niet aanzitten enzo. Eentje valt er af en komt een korstje op (= een half jaar lang een rood vlekje). Die andere droogde helemaal uit en viel der af. OOK een rood vlekje/soort van litteken.

Loop ik mooi met 2 vlekken onder me neus rond. ****ed up... :@



pfff.. dat soort dingen heb ik over me hele gezicht met dezelfde plekken en al 5 jaar lang... nie zeure, zoiets ziet werkelijk niemand behalve jezelf :rolleyes:
 
Mee eters op je neus kan je wel uitknijpen hoor. Doe ik ook, na een stervenswarme douche en dan al die zooi uit je neus halen hahaha, doe ik eens in de 2 a 3 maanden. Doe ik wel voor het slapen gaan want dan lijk je op het einde net een clown. Ik snap alleen niet dat wanneer je een korstje hebt op een puistje er dan een rode vlek achter blijft. Dan heb je waarschijnlijk het korstje er af gepukkeld want als je hem laat zitten en hij er vanzelf afvalt of dat je hem weekt in een warm bad wanneer de tijd rijp is(dat kan je aanvoelen, het weken moet ook zonder kracht kunnen) dan zit daaronder een mooie nieuwe niet rode huid. Je moet er gewoon afblijven en het tijd geven. Kan frustrerend zijn. Bij mij als ik een puistje heb zit er soms wel een korstje op van 2 weken dan ga je er toch aanzitten maar als je het laat zitten en het voor de volle 100% laat helen dan krijg je geen littekens. Gewoon geduld hebben.
 
Koop anders is Zweeds Bitter of Zweedse Kruiden. 2 a 3 x per dag op het litteken doen en hij verdwijnt na een tijdje.
 
Koop anders is Zweeds Bitter of Zweedse Kruiden. 2 a 3 x per dag op het litteken doen en hij verdwijnt na een tijdje.

Het zal minder worden maar helemaal verdwijnen kan niet. Blijft tenslotten dode huid en die krijg jij niet weer ''levend'' ;)
 
Mee eters op je neus kan je wel uitknijpen hoor. Doe ik ook, na een stervenswarme douche en dan al die zooi uit je neus halen hahaha, doe ik eens in de 2 a 3 maanden. Doe ik wel voor het slapen gaan want dan lijk je op het einde net een clown. Ik snap alleen niet dat wanneer je een korstje hebt op een puistje er dan een rode vlek achter blijft. Dan heb je waarschijnlijk het korstje er af gepukkeld want als je hem laat zitten en hij er vanzelf afvalt of dat je hem weekt in een warm bad wanneer de tijd rijp is(dat kan je aanvoelen, het weken moet ook zonder kracht kunnen) dan zit daaronder een mooie nieuwe niet rode huid. Je moet er gewoon afblijven en het tijd geven. Kan frustrerend zijn. Bij mij als ik een puistje heb zit er soms wel een korstje op van 2 weken dan ga je er toch aanzitten maar als je het laat zitten en het voor de volle 100% laat helen dan krijg je geen littekens. Gewoon geduld hebben.
Ja precies. Maar als ik me gezicht was ofzo. Dan kan ik niet voorkomen dat er af en toe eentje mee glipt die dan bijna genezen is en al wat losser zit zeg maar. :(
 
De rode vlekjes waar jullie het over hebben die ontstaan nadat je een korstje te vroeg er hebt afgehaald. Die verdwijnen echt wel met Zweedse Kruiden. En ik heb gehoord dat echt grote littekens ook kunnen verdwijnen maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Back
Naar boven