MuscleMeat

Puistjes, wat doe je er tegen? Tretinoine?

• Topic Starter Topic Starter
caine zei:
Aangezien ik aardig uitscheuring heb (straie)...van mn borst naar bovenarm toe ...net niet in de oksel maar iets erboven ...de rode kleur is nu iets aan het wegtrekken gelukkig en dat scheelt al....maar ik baal er nog dik van. Beetje straie okay...maare dit is toch echt een flinke ..door de 14kg die ik heb gebulkt afgelopen winter....Ik vraag me af: 1. Wat zou het gebruik van Tretinoine er nog aan kunnen veranderen?....2. hoe kan ik die straie verkomen volgende bulk (vanaaf half aug begin ik weer te bulken)...ik heb wel gehoord van: je lichaam insmeren met creme. Waar wanneer> voor het traine? , na het douche na het traine ?...wil niet nog meer van die flinke scheuren..

Daar is al wel eens een post overgeweest, over dat straie hoe je het kan voorkomen, zal het is proberen op te zoeken.

Heb zelf niet echt zoveel last van straie, heb het wel behandeld met tretinoine daarna is het wel bijgetrokken.
Maarja dat is dan wel lichte vorm van straie.

ff een vraagje: woon je dicht bij zee?
namelijk zout water: helpt ook echt heel goed (bij mij wel)
gewoon ( bij mooi weer) een kwartiertje zwemmen per dag:)

luuc zei:
ff een vraagje: woon je dicht bij zee?
namelijk zout water: helpt ook echt heel goed (bij mij wel)
gewoon ( bij mooi weer) een kwartiertje zwemmen per dag:)

Klopt, maar hoef je toch niet persee bij de zee te wonen? :rolleyes: Heel veel creme bevat ook zout.

moe je dan wel overal insmeren, water komt overal;)
en geneest goed wondjes

Klopt ja zout water is perfect, toen ik in turkije was, was ik alles kwijt. Maar helaas de zee is te ver weg voor mij.

En wat ik over het water in de Noordzee moet denken :rolleyes:

Masallah zei:
Klopt ja zout water is perfect, toen ik in turkije was, was ik alles kwijt. Maar helaas de zee is te ver weg voor mij.

En wat ik over het water in de Noordzee moet denken :rolleyes:

Binnenkort ga ik naar DenHaag, zal ik wat water meenemen? :D

Masallah zei:
Daar is al wel eens een post overgeweest, over dat straie hoe je het kan voorkomen, zal het is proberen op te zoeken.

Heb zelf niet echt zoveel last van straie, heb het wel behandeld met tretinoine daarna is het wel bijgetrokken.
Maarja dat is dan wel lichte vorm van straie.

Hey bro, bedankt voor je reactie. Klopt er zijn idd meerdere posts over geweest maar je wilt die straie niet zien van mij...> damnz lijkt wel een uithaal van een berenklauw....beetje straie is niet erg, maar zo flink ...de rode kleur begint er eindelijk beetje uit te trekken...maarjah wat ik al eerder zei eind aug weer bulk...dus dan zien te verkomen.
Ik las in jouw post dat dat middel tegen puistjes ook voor straie werd gebruikt...dus ben nogal benieuwd naar je ervaringen daarmee> hoe snel trok het weg, hoe behandelde je het, etc..

@ Angerfist> Bedankt voor je reactie, zonnebank doe ik zo nu en dan, maar of het nu helpt...das een 2e. Voor jou gelukkig wel in iedergeval, maybe moet ik gewoon vaker zonnebanken.

caine zei:
Ik las in jouw post dat dat middel tegen puistjes ook voor straie werd gebruikt...dus ben nogal benieuwd naar je ervaringen daarmee> hoe snel trok het weg, hoe behandelde je het, etc..

De straie die ik heb gehad was niet echt doordringend, waarschijnlijk was ik er wel tijdig bij, heb tretinoine gebruikt op die plekken ongeveer 3 weken.

Het is een vloeibare oplossing, deze met behulp van een kwastje aanbrengen, zoals bij nagellak remover zo'n kwastje.

Het is niet helemaal verdwenen, maar wel minder goed zichtbaar. Vond het na 3 weken wel goed genoeg.

caine zei:
@ Angerfist> Bedankt voor je reactie, zonnebank doe ik zo nu en dan, maar of het nu helpt...das een 2e. Voor jou gelukkig wel in iedergeval, maybe moet ik gewoon vaker zonnebanken.

En de zonnebank zorgt ervoor dat het kleurverschil egaaler wordt, dus de striemen vallen minder op.

Masallah zei:
De straie die ik heb gehad was niet echt doordringend, waarschijnlijk was ik er wel tijdig bij, heb tretinoine gebruikt op die plekken ongeveer 3 weken.

Het is een vloeibare oplossing, deze met behulp van een kwastje aanbrengen, zoals bij nagellak remover zo'n kwastje.

Het is niet helemaal verdwenen, maar wel minder goed zichtbaar. Vond het na 3 weken wel goed genoeg.

En de zonnebank zorgt ervoor dat het kleurverschil egaaler wordt, dus de striemen vallen minder op.

Zonnebank droogt de puistjes uit, verwijd de porien en het rommel kan er ook beter uit.

vit b5 werkt ook wel aardig

Roa is gewoon klote spul, heb it 3 maanden gedaan en daarna had ik gehad met dat spul je voelt je heel de dag uitgedroogd en lekker trainen en gains maken kun je wel vergeten.

Maar sinds ik vit b5 gebruik is bijna helemaal weg , alleen die rode vlekjes blijven zo verdomd lang zitten iemand daar een idee voor

mammoth zei:
vit b5 werkt ook wel aardig

Roa is gewoon klote spul, heb it 3 maanden gedaan en daarna had ik gehad met dat spul je voelt je heel de dag uitgedroogd en lekker trainen en gains maken kun je wel vergeten.

Maar sinds ik vit b5 gebruik is bijna helemaal weg , alleen die rode vlekjes blijven zo verdomd lang zitten iemand daar een idee voor

Zonnebank!

Terug
Naar boven