AndroidHealthClinic

Puistjes, wat doe je er tegen? Tretinoine?

ik ben nu 5 maand bezig met de roa en moet zeggen dat het het enigste middel is die helpt tegen die klote puisten,vanaf mijn 12de al last van en dan maar een dermatoloog bezocht en die schreef me direct roa voor,iedere dag s'morgens 20 mg en in de avond terug.Heb nu niets van puisten meer ,juist nog wat littekens op borst(van het openkrabben enzo),ik kan het alleen maar aanraden om dit te gebruiken daar de nevenwerkingen (zie erggg droge lippen en erggg droge neus) niet op kunnen tegen het toch wel voor mij persoonlijke goede resultaat.Moet nog een goeie maand nemen en ben er vanaf(hopelijk voor altijd)Wel heb ik ook ondervonden dat je vlugger moe bent en soms droge ogen ,nu ja voor wat hoort wat vind ik :)

groeten

eliot zei:
ik ben nu 5 maand bezig met de roa en moet zeggen dat het het enigste middel is die helpt tegen die klote puisten,vanaf mijn 12de al last van en dan maar een dermatoloog bezocht en die schreef me direct roa voor,iedere dag s'morgens 20 mg en in de avond terug.Heb nu niets van puisten meer ,juist nog wat littekens op borst(van het openkrabben enzo),ik kan het alleen maar aanraden om dit te gebruiken daar de nevenwerkingen (zie erggg droge lippen en erggg droge neus) niet op kunnen tegen het toch wel voor mij persoonlijke goede resultaat.Moet nog een goeie maand nemen en ben er vanaf(hopelijk voor altijd)Wel heb ik ook ondervonden dat je vlugger moe bent en soms droge ogen ,nu ja voor wat hoort wat vind ik :)

groeten

is inderdaad goed spul. maar bij mij is het al 3 keer terug gekomen, ook na 3 roa kuren. wel nooit meer zo erg als dat het geweest is.

Masallah zei:
Heb je ook veel littekens? Misschien een foto ofzo?
Als ik zo naar mezelf kijk, dan heb ik toch nog best wel wat littekens,
het aantal puisten wat nieuwe doorkomt is heel gering.

Ik zweer bij litteken creme van het kruidvat......klein potje.....3 eurie
gewoon eigen merk....ik had een heel groot litteken op mijn been van een ontstoken snee van 15 cm ong was helemaal paars.....echt mega lelijk....na het kruidvat potje zie je als je heel goed kijkt nog een heel dun streepje....en dat voor 3 eurie......it's amazing.........maar het werkt echt!!!!!

groetjes

Ik vraag mij af waar tretinoïne zalf te kunnen krijgen, heb via de mij bekende kanalen al wat rondgevraagd maar helaas zonder resultaat. Ook bij de drogist en dergelijke heb ik het niet kunnen vinden.

tretinoine

heey allemaal,

Ik gebruik nu ook tretinoine...weet iemand hoelang het duurt voor je resultaat ziet..?
Ik heb veel rode vlekken van de puistjes...word dat ook beter met tretinoine..?
Want die vlekken heb ik echt al minstens 3 maanden en heb benzyol gebruikt en nu dus net 3 dagen tretinoine. Dus vraag me af of die rode vlekjes daarmee sneller weg gaan...of het een gunstig effect heeft..?
Verder heb ik nog een vraag...uhm..gaat met dit spul de acne voor je hele leven weg..of is het zo dat als het al werkt dat als je het dan een tijd niet gebruikt dat je dan weer veel acne krijgt..?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!

door dit koudere weer droogt je huid snel uit.. zorg voor goeie facewash,dagcreme
biotherm homme is goed spul

en zonnebank , water all the way

Terug
Naar boven