Fitness Seller

Pullover

35764002.jpg

Snap niet waarom die discussie is waarom die alleen borst of rug zou zijn, je groeit er op beide kanten. dus dubbel zo'n lekkere oefening grote lats en arnold borsie. Wat wil je nog meet ?!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn dank voor de diverse reacties.

Bij deze ook een dikke pluim voor de mensen op en van dit forum die dagelijks hun energie en tijd stoppen in dit forum.

Wat mij vooral opvalt na het uitvoeren van de Dumbbell Pullover is dat mijn triceps er meer dan serieus van langs krijgen.
M.a.w. heb ik meer het gevoel dat mijn triceps meer in actie geweest zijn dan mijn borst en/of rug.

Ik bemerk via exrx dat de triceps bij deze oefening ook aan bod komen maar die zijn niet het target.

Vermoedelijk is de buiging in de ellebogen de oorzaak.

Mvg,

Johan

Laatst bewerkt:
Mijn dank voor de diverse reacties.

Bij deze ook een dikke pluim voor de mensen op en van dit forum die dagelijks hun energie en tijd stoppen in dit forum.

Wat mij vooral opvalt na het uitvoeren van de Dumbbell Pullover is dat mijn triceps er meer dan serieus van langs krijgen.
M.a.w. heb ik meer het gevoel dat mijn triceps meer in actie geweest zijn dan mijn borst en/of rug.

Ik bemerk via exrx dat de triceps bij deze oefening ook aan bod komen maar die zijn niet het target.

Vermoedelijk is de buiging in de ellebogen de oorzaak.

Mvg,

Johan

Dan buig en strek je je armen ook tijdens de oefening, wat feitelijk dus niet de bedoeling is. Maar kan natuurlijk altijd.

Terug
Naar boven