XXL Nutrition

Purple Wraath

X20XER

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Ik lees verschillende tijdstippen over wanneer PW ingenomen moet worden, de een zegt 45mins voor de training, de ander gedurende de training.

Nou gebruik ik PW om spieren te beschermen tegen afbouw vanwege cardio cut. Dus na training lijkt me dan helemaal niet zinvol meer want dan is t eventuele leed al geschied.

Wie kan hier iets nuttigs over zeggen?

(getypt met tintelende kop van de PW ;) )

ik heb het tijdens de training gebruikt en geen tintelingen overigens

Purple Wraath is een mooi product. (op dit moment bijna overal uitverkocht trouwens, komt eind januari weer).

Als ik het pak dan maak ik een bidon met 2 scheppen en drink die voor, tijdens en het laatste restje na de training.

Tintelt idd!:)

Ik lees verschillende tijdstippen over wanneer PW ingenomen moet worden, de een zegt 45mins voor de training, de ander gedurende de training.

Nou gebruik ik PW om spieren te beschermen tegen afbouw vanwege cardio cut. Dus na training lijkt me dan helemaal niet zinvol meer want dan is t eventuele leed al geschied.

Wie kan hier iets nuttigs over zeggen?

(getypt met tintelende kop van de PW ;) )

Purple Wraath wordt heel snel opgenomen, binnen 15min voel je al dat het wat doet. De tintelingen komt van de beta-alanine overigens. We zijn denk de enige shop die nog wat potten op voorraad heeft. Maar is hier ook bijna op.

ik wil ook tintelingen :(

Als ik het neem doe ik 2 scheppen in een shakebaker met 700ml water en drink het gedurende mijn krachttraining op. Smaakt lekker fris trouwens en krijg na een tijdje ook al zo'n jeukende kop :D

Ik ga dit goedje gebruiken tijdens mijn cut volgende maand.
Prima spul lijkt me!!

ik wil Purple Wraath gaan gebruiken.
wil het samen met creatine nemen
kan dit samen voor de training?
is het nog zinvol om Essential Amino Stack, Glutamine ,of BC+EAA
nog erbij te gaan gebruiken?
alvast bedankt voor de reactie`s

ik wil Purple Wraath gaan gebruiken.
wil het samen met creatine nemen
kan dit samen voor de training?
is het nog zinvol om Essential Amino Stack, Glutamine ,of BC+EAA
nog erbij te gaan gebruiken?
alvast bedankt voor de reactie`s

Het zijn al BCAA dus zou dubbelop zijn

Prima spul! Vanmiddag voor het eerst gebruikt, lekkere frisse smaak en heb er tijdens de training zeker wat van gemerkt. Alleen kreeg ik toen ik thuis kwam niet de Captain of Crush No. 3 dicht.. Het effect van Purple Wraath zal zeker toen wel uitgewerkt zijn..!

PS: Ik gebruik het idd ook in combinatie met creatine, niets mis mee lijkt mij.

Gebruik je dit alleen voor/tijdens/na de training? Of neem je het ook in de ochtend in.
Die beta-alanine lijkt me daar niet echt geschikt voor. Liever puur EAAs nemen bij het opstaan?

Gebruik je dit alleen voor/tijdens/na de training? Of neem je het ook in de ochtend in.
Die beta-alanine lijkt me daar niet echt geschikt voor. Liever puur EAAs nemen bij het opstaan?

Je kunt het inderdaad goed combineren met creatine. Wanneer je 's ochtends liever pure EAA's wilt; Magic EAA

(1000 gram voor 39,90)

Heb tijdens FIBO hier 9 sample pakjes van kunnen verzamelen :p Genoeg voor halve pot mee te vullen. Ben benieuwd!

Ik had ook een boel sample-zakjes en ik vind het erg fijn trainen. Ik drink het trouwens vlak voor de training. Nasmaak is niet lekker en ik krijg er een ongelooflijk droge strot van, maar de verzuring blijft langer weg (vooral te merken bij negative reps en static holds) en het is een mooie aanvulling op Crack, wat ik 15-20 mins eerder neem.

Nu ik hier toch ben, merkt iemand de volgende dag een crash van Crack of ben ik de enige?

Wat is nou beter; voor 10 gr, voor 5gr/na 5gr, tijdens training 10gr nemen ???
Dacht eerst dat het gewoon EAAs met een lekker smaakje was maar het geeft blijkbaar ook een lekkere boost aan je training...

Ik pak altijd 1 maatschep Purple Wraath en 1 maatschep Purple Intrain gedurende de training. Aan het eind van de training is het op en dan rijd ik tintelend naar huis.

Cheers

Is dit spul geschikt voor in de cut? Of kan je dan beter "BCAA Recovery Formula XXL" nemen?

Purple Wraath is perfect voor in de cut en per 100 gram gerekend nog behoorlijk voordelig ook:cool:

Terug
Naar boven