XXL Nutrition

PVL mutant mass & Whey eiwitten

TyR123

Novice
Waardering
1
Hey mensen,

Ik heb eens een vraagje over de shakes die ik pak of die wel voldoen aan mijn verwachtingen dit natuurlijk met de bijhorende voeding die ik dagelijks eet.
Ik zou graag bijkomen in gewicht en massa, daarom heb ik PVL mutant mass gekocht om in gewicht bij te komen maar helpt dit ook voor in massa bij te komen of moet ik daar nog een proteine shake voor kopen?

Mvg

Als je voeding al redelijk in orde is heb je genoeg met de proteine in je mutant mass hoor.
Is te zien wat je allemaal nog eet van eiwitten over de ganse dag

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet dagelijks 3 eieren zonder eigeel en voor het slapen gaan half kilo kwark + eiwit shake..
Is het miss verstandiger om nog een pot Syntha-6 van BSN te kopen voor de proteine of is het geldverspilling in mijn situatie?

Mvg

BSN is wel prijzig.. :cool:
En je moet gewoon even rekenen hoeveel proteïne je binnen krijgt op een dag met mutant erbij.. dan kan je altijd nog aanvullen..

Zit ook te twijfelen om mutant mass te kopen in combo met crea en supercharge.... hoe gaat de dosering bij mutant?

greetz

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Is mutant niet in verhouding een beetje duur?? denk dat de zak snel leeg is..

post je voedings is compleett, want volgens mij is die echt rampzalig aan je 2de post te zien

Even schema plaatsen daar hebben we iets meer aan:)

Terug
Naar boven