XXL Nutrition

Nieuws PVV mag niet op kentekenplaat

cutler

Ripped Bodybuilder
Waardering
77
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
DEN HAAG - De lettercombinatie PVV mag niet meer voorkomen op kentekenplaten van auto's. De partij van Geert Wilders staat daarmee op dezelfde lijst als NSB, GVD, PKK, TBS, LPF en KKK.

Dat heeft de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) besloten, meldt het AD.

Op de nieuwe Nederlandse nummerborden worden twee cijfers gevolgd door drie letters en daarna weer één cijfer. Het RDW besloot lettercombinaties uit te sluiten, die bijvoorbeeld kwetsend kunnen zijn of geweld kunnen uitlokken.

De PVV heeft nog niet gereageerd op het besluit.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5311057/__PVV_mag_niet_op_kentekenplaat__.html

Te triest voor woorden weer, de pvv (en lpf) in hetzelfde rijtje plaatsen als de nsb en kkk. Walgelijk links beleid hier, en dan dat in een democratisch land..

In plaats van het tuig op te pakken wat hier geweldadig van wordt (hoe zielig moet je dan wel niet zijn), wordt de pvv gedemoniseerd.

En dit zal zo nog wel even doorgaan...

Als CDA wel op een kentekenplaat mag en PVV niet is het waanzin.

Dus VVD en CDA of CPU mogen wel? Is dat dan geen discriminatie?

Greetz,

Aad ~ Doix

En weer een zetel erbij!

Vreemd dacht dat ik laatst een auto zag rijden met PVV op z'n kenteken.
:orly::yarly:

Stfu wtf omfg ffs afk brb kk.

Volgens mij zijn ze sinds het hoogtepunt van 30 zetels grofweg een half jaar geleden alleen maar zeteltjes kwijtgeraakt, wat betreft peilingen.

Ze worden nu rond de 26 zetels gepeild. Zoals ik hier al een paar keer zei, ze zijn over hun hoogtepunt heen. Best jammer, want ik zie ze er graag een enorme klerebende van maken zodra ze mee mogen regeren. Gewoon om te zien dat aan de zijlijn een beetje rondschreeuwen iets anders is dan besturen maar helaas.
Als ze al gepeild worden op 26 en laten we in voor hen de meest positieve situatie uit gaan en dus met 26 gepeilde zetels de verkiezingen in zullen ze daar nog minder uitkomen omdat het zo ongeveer een historisch-statistisch gegeven is dat partijen die richting de extreme kant gaan van wat betreft het politieke spectrum op de dag van de verkiezingen het altijd iets minder doen dan geprognotiseerd doordat er altijd een groep mensen is dat op de dag van beslissing toch iets gematigder gaat stemmen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zijn ze sinds het hoogtepunt van 30 zetels grofweg een half jaar geleden alleen maar zeteltjes kwijtgeraakt, wat betreft peilingen.

Ze worden nu rond de 26 zetels gepeild. Zoals ik hier al een paar keer zei, ze zijn over hun hoogtepunt heen. Best jammer, want ik zie ze er graag een enorme klerebende van maken zodra ze mee mogen regeren. Gewoon om te zien dat aan de zijlijn een beetje rondschreeuwen iets anders is dan besturen maar helaas.
Als ze al gepeild worden op 26 en laten we in voor hen de meest positieve situatie uit gaan en dus met 26 gepeilde zetels de verkiezingen in zullen ze daar nog minder uitkomen omdat het zo ongeveer een historisch-statistisch gegeven is dat partijen die richting de extreme kant gaan van wat betreft het politieke spectrum op de dag van de verkiezingen het altijd iets minder doen dan geprognotiseerd doordat er altijd een groep mensen is dat op de dag van beslissing toch iets gematigder gaat stemmen.

Het verbaasd me dat mensen uberhaupt nog in peilingen geloven. :rolleyes:

Lettercombinatie's die geweld kunnen uitlokken worden vermeden.. logisch toch?? Zo staat ook PSV tussen het rijtje van KKK en NSB. Daar is niets vreemds aan, en heeft al helemaal niets met discriminatie te maken..

Ja psv kan ik nog begrijpen ;)

haha nee maar serieus, het is een nummerbord, waar gaat het over?
Alsof je op een nummerbord gaat letten als je aan het rijden bent?!?!
Nu roepen ze pas het "probleem" in de wereld, omdat mensen na dit bericht meer gaat letten op wat er op nummerborden staat.

Belachelijk.
Als het agressie bij je uitlokt om PVV op een ****ing nummerbord te zien, dan is een enkeltje psychiator misschien nog nieteens zo'n slecht plan.

Alleen als ze vanuit jouw standpunten positief uitvallen, right?

Verder zijn de politieke peilingen van de grotere instituties altijd behoorlijk accuraat gebleken, maar dat terzijde.

Voor mij zouden ze al goed uitvallen aangezien ik sowieso op de PVV stem. Derhalve geloof ik nog niet in peilingen.

Gaat toch nergens om dit, alsof PVV geweld zou uitlokken.
Combinaties als PSV, AFC of ADO mogen wel gewoon, terwijl dat toch enigszins waarschijnlijker lijkt om te verbieden als het om het geweld uitlokken gaat. Uiteindelijk is het weer ontzettend overdreven

Mijn god is dit nu echt perswaardig? Lijkt me toch logisch dat er geen nummerborden bestaan die afkortingen zijn in het dagelijks leven?

Trouwens dikke fail voor de mensen die BOS, CDA of AFC(zoals boven mij)noemen in dit topic.... :roflol:

"Het RDW besloot lettercombinaties uit te sluiten, die bijvoorbeeld kwetsend kunnen zijn of geweld kunnen uitlokken."

hoe bekrompen kan een mens zijn -_-'
als je je gekwetst voelt door een nummerplaat te zien, verdien je het gewoon om een trage, en pijnlijke dood te sterven.

Terug
Naar boven