XXL Nutrition

Nieuws PVV mag niet op kentekenplaat

Pff gelukkig zeg je zou het maar op je nieuwe auto krijgen! Ik opteer voor BIG.

• Topic Starter Topic Starter
De gemiddelde PVV-stemmer weet dat inderdaad niet blijkbaar.

Een rechtse zal altijd beter opgeleid zijn dan een werkeloze langharige linkse hippie, dus je punt slaat nergens op.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Pff gelukkig zeg je zou het maar op je nieuwe auto krijgen! Ik opteer voor BIG.

"pat21" schaamt zich dat hij jouw landgenoot is. En ook nog eens een gemiddelde pvv'er!!

slaat nergens op.

Ik snap dit hele topic niet, combinaties van andere politieke partijen zijn ook niet toegestaan op het nummerbord, dus waarom zou PVV dan wel mogen?

(Excuus als dit al eerder is gepost, ik ga geen 4 pagina's doorlezen ;))

lsd xtc mda thc etc?

buitenlanders dan:

funny_car_plates_00.jpg

215.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

funny_licenseplate.jpg

2_girls_1_cup.jpg

ook leuk
ir1337.png

Wist ik veel dat het voor alle politiek partijen geld... Nam aan van niet anders zou dit geen nieuws moeten zijn

zolang DBB mag voorkomen is het toch ok

kunnen trouwens kentekens met LUL en GAY wel voorkomen? je zou maar een dergelijke kenteken op je nieuwe auto krijgen. als het goed is kunnen er per dezelfde lettercombinatie 100 verschillende kentekens worden gemaakt.

Voortaan alleen maar cijfertjes dan? :)

als ik me niet vergis staat er eentje in mijn straat met PVV erop

zolang DBB mag voorkomen is het toch ok

kunnen trouwens kentekens met LUL en GAY wel voorkomen? je zou maar een dergelijke kenteken op je nieuwe auto krijgen. als het goed is kunnen er per dezelfde lettercombinatie 100 verschillende kentekens worden gemaakt.

duuuuude.

PVV roept bij mij enige agressie op, wel overdreven om nummerborden te verbieden.

Terug
Naar boven